Mä en kestä tätä pahoinvointia. Koska tämä loppuu? Nyt rv 6.
Kommentit (22)
T: viidettä kertaa samassa jamassa
Mulla loppu synnytyspöydällä... Yleensä kait siinä vko 12 kohdilla ainakin helpottaa.
mutta edelleen tulee joskus huonoja oloja, varsinkin aamuyöllä kun herää.. ihanaa vielä että 1-2 kertaa herätä vessaan ja vasta viikolla 17.
Mulla loppu synnytyspöydällä... Yleensä kait siinä vko 12 kohdilla ainakin helpottaa.
Kunpa voisin jotenkin vaikka nukkua tuohon asti. Mä en nimittäin ihan oikeasti kohta kestä tätä.
Monet ajatuksetkin oksettaa jo. Yksi Marimekon kuosi oksettaa jo ajatuksenakin. Hyi saakeli.
ap
ja hae seaband pahoinvointirannekkeet...
tuo Marimekon kuosi. Mä käytän yleensä voimakkaan värisiä vaatteita: esim. punaista, keltaista, musta-valkoista jne., mutta raskauspahoinvoinnin aikaan menin vaatekauppaan ja ostin beiget housut ja pastellivärisiä paitoja, kun voimakkaat värit etoi. :D No, nyt on vauva pari kuukautta vanha ja voimakasvärinen pukeutuminen jatkuu taas.
Ekasta lapsesta oksensin rv 3-39 1-5 kertaa päivässä.
Tämän tokan odotuksen aikana olen oksentanut rv 3-10 kaiken syömäni, nyt rv 16+4 ja oksennan enään kerran päivässä.
tuo Marimekon kuosi. Mä käytän yleensä voimakkaan värisiä vaatteita: esim. punaista, keltaista, musta-valkoista jne., mutta raskauspahoinvoinnin aikaan menin vaatekauppaan ja ostin beiget housut ja pastellivärisiä paitoja, kun voimakkaat värit etoi. :D No, nyt on vauva pari kuukautta vanha ja voimakasvärinen pukeutuminen jatkuu taas.
Mutta tosiaan se tietty Marimekon kuosi, eräät nettisivut, mieheni unihiekka ja likaiset ikkunat saavat pahoinvoinnin pahenemaan. Varmaan jotenkin alitajunnassa noi yhdistyy pahoinvointiin. Pahinta on mieheni aamuiset silmät.
ap
Ekasta lapsesta oksensin rv 3-39 1-5 kertaa päivässä.
Tämän tokan odotuksen aikana olen oksentanut rv 3-10 kaiken syömäni, nyt rv 16+4 ja oksennan enään kerran päivässä.
Mulla on vain koko ajan ihan hemmetin huono olo. Etoo, kuvottaa, oksettaa, ällöttää...
ap
leikkauspöydällä yrjösin viimeisen kerran.
ei varsinaisesti ehkäise! Ei ollut pahoinvointia, silti hyvin mennyt.
Jonkun tutkimuksen mukaan lapsesta tulisi fiksumpi...
Juuri samanlaista etomista ja ellotusta oli. Mut loppuraskaudesta ruoka taas maistui mainiosti ja se tuntui ihanalta! Ruuan maistuminen siis.
istukka toimii? netisät löytyy vaikka mitä ohejtta kun haet googlella. vauva sivuiltakin varmaan.
useita kertoja päivässä rv 16-18 asti, sitten on helpottanut pelkkään kuvotukseen kunnes rv 30+ on alkanut oksentelu taas. Ole tyytyväinen ettet kamalasti oksentele, se kun johtaa kuivumiseen ja sairaalaan tippaan. Mun vinkit on vahvojen mynthonien tai kuivan ruisleivän jatkuva imeskely, b-vitamiini, seaband-rannekkeet ja hämärässä paikallaan makaaminen.
Pahaolo oli ihan 24/7 ja oksensin 5-10 krt/vrk.
alkoi viikola 5 ja jatkui sinne 17 viikolle. päivittäin oksenin n 8 krt ja koko ajan etova ja paha olo. söi tai ei syönyt niin olu huono olo. sain lääkäriltä oksennuksen esto lääkettä mutta ei auttanut enkä kovin montaa uskaltanut syödäkään .
oli sairaalassa tiputuksessa viikolla 14 kun mikään ei pysynyt sisällä, ajattelin jo ettei tämä ole sen arvoista. samalla piti hoitaa 1v8kk esikoista.
muuten te joilla ollut raju pahoinvointi kumman saitte?
mulla oli raju sinne 17 viikolle asti ja pojan sain. oli ekakin raskaus pahoinvointia muta loppu 12 viikolla, sillon tuli tyttö.
viikolla 11.