Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä selviän erosta eteenpäin?

Vierailija
25.01.2010 |

Mies odotti lapsiperhe-elämän olevan helpompaa. Meillä ei ole yhteistä aikaa, ei seksiä tarpeeksi usein, ei yhteistä harrastusta. Siksi hän ei enää rakasta mua.

Mun on vaikea päästä tästä eteenpäin, sillä kuvittelin eläväni vastuuntuntoisen ja hyvän miehen kanssa. Ja kuvittelin, että tällaiset asiat olisivat puhuttavissa ja selvitettävissä. Mies on eri mieltä. Ero on väistämätön.

Tuntuu niin kamalalta, etten tiedä, miten jaksan eteenpäin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna itsellesi aikaa, kyl se helppottaa ja usko pois. löydät itsellesi just sellaisen miehen kun tarviit!!!!!!

annat vaan ton kusipään mennä, ja nyt vaan uutta elämää kehiin! tutustu ihmisiin ja luota sun ystäviin kyl ne auttaa sut tän yli! tsemppiä ja muista että vain sinä voit rakentaa sellaista elämää itselles kun SÄ haluat! ja turhaan jäät tota äijääs miettimään! näytä sun lapsilles että miten vaikeista elämäntilanteista selvitään, ni niitä ei sit pelota kohdata tulevaisuudessa vaikeita asioita!

tsemppiä! muista että olet paras ja vahvin! ja elämää tää on vaan! elä sitä nauttien ei murehtien, kerran täällä ollaan!

Vierailija
2/7 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset ollaan vahvempaa tekoa, ei meillä ole hätää. Vaikeaa tietysti hyvästellä kaikki unelmat ja haaveet yhteisestä tulevaisuudesta, mutta jos ei sitä tule niin ei tule. Tiedossa on varmasti jotain parempaa.

Lapsetkin selviävät, kun heillä on vahva, itsenäinen ja katkeruudesta vapaa äiti. Pidä siis hyvinvoinnistasi huolta! Ota vastaan kaikki apu ja tuki naisystäviltäsi, et voi kuvitellakaan, miten tärkeitä he ovat sinulle ja toisin päin ja miten mielellään he sinua auttavat ja miten ehdoitta ovat puolellasi. Valtava voimavara!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tämä tästä. Pettymys on vaan tällä hetkellä niin valtava... ap

Vierailija
4/7 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varmaan kohta samassa tilanteessa. Olen siis mies joka naimisissa yli 10v. Suhde on ollut kokoajan huono. Seksiä ei ollut kuin lapsentekovaiheessa. yhteisiä harrastuksia ei ole. Muutenkin tuntuu että olemme täysin erilaisia. Toinen on absolutusti minä taas ottaisin oluen silloin tällöin. Oisi kiva nauttia punkkua joskus kynttilän valossa. Mut ei onnistu sekään

Vierailija
5/7 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisesi kanssa asiasta? mitä mieltä hän on? ei täs yksin kannata tehä päätöksiä jos mahdollista ku tangoon tarvitaan kaksi eiks ni?

Vierailija
6/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin eroa ollaan prosessoitu jo puoltoistavuotta. Kyllä sä selviät. Pettymys ja muukin ahdistus ovat kyllä valitettavan tuttu tunne.

Vierailija
7/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vastaavanlainen kokemus muutaman vuoden takaa, mies tosin häipyi juuri ennen esikoisemme syntymää, olikin yhtäkkiä sitä mieltä ettei haluakaan alkaa elää lapsiperhe-elämää eikä rakasta mua enää. Olin silloin ihan varma etten selviä mutta tässä olen nyt entistä vahvempana enkä ole koskaan ollut onnellisempi. Mulla on uusi ihana mies ja juuri syntyi toinen lapsi :) Entistä elämääni exän kanssa en todellakaan kaipaa. Hän ei ole halunnut osallistua lapsemme elämään millään tavalla mikä tietenkin on surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi