Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silitätkö miehesi kauluspaidat?

Vierailija
12.01.2009 |

Mä silitän. Muuta pyykkiä en silitä. Miten pyykkihuolto yleensä jakautuu? Meillä mun vastuu 100%. Omasta halustani.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaatehuolto jakaantuu normaalioloissa puoliksi. Mies ehkä pesee vähän enemmän, kun käy niin usein treeneissä. Käytetään helpostisiliäviä paitoja, jotka ripustetaan hengariin sekä neulepaitoja.

Jos joku tarvitsee silittää, silittää itse. Kerran silitin samalla yhden kauluspaidan, kun oman paitani silitin, mutta ei siitä oikein mitään tullut. Sanoin miehelle, että valitettavasti en aio koskaan silittää enää yhtään kauluspaitaa. Mies sanoi, etti sellaista odottanutkaan - ja että yrittää itsekin luistaa hommasta.

Muutenkin erittäin kotitöihin osallistuva olento. Harvinaisen hidas toimissaan, mutta muuten mainio.

Vierailija
22/23 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan talouden pyykinpesun 90-prosenttisesti, samoin lapsen vaatehuollon (eli ostan uudet, viikkaan kaappiin pestyt, siirrän pienet sivuun ja kierrätän, jne.).

Mies käyttää kauluspaitaa lähes joka päivä ja minullakin paljon silitettäviä duunivaatteita - valitettavasti me molemmat vihaamme silittämistä yhtä paljon :-O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkihuolto on meillä lähes 100%:sesti minun vastuullani. Olen tosi tarkka omistani ja lasten vaatteista ja miehen vaatteet tulee hoidettua niiden rinnalla. Mieheni ei kylläkään käytä töissä krakaa eli varsinaisia pukupaitoja tulee silitettäväksi varsin harvoin.