Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~¤~ PIKKUKAKKOSET vko 3 (12. - 18.01.2009) ~¤~

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAMI_08

Kuulumisia!! =)

LALLIE

Testaileppas sä kans kohta!! =)

ADARA

Miten meni viikonloppu? Alkaako täti keräilemään jo tavaransa ja tekee lähtöään?

OMA NAPA

Elikkä se perjantai jäi sitten pupuilutta.. =( Eli tais nyt sitten meidän ovis mennä ohi suun.. No katotaan nyt! =) Ainahan vois olla niinkin, että ku pupuiltiin ke:na ja jos otollinen aika oli to:na tai pe:na, että olis vielä ollu nuijapäitä hengissä. Toivottavasti!! No se jää nähtäväks!! =) Nyt eilen pupuiltiin..

Nyt sitten ei auta ku vaan ootella ja katsoa ens viikon viikonloppuun AINAKIN, ennenku ees meinaan aatellakaan testin tekemistä.

Nyt aamuhommiin!! =)

=) Lisbet, kp 18/26-31, yk 6.

Vierailija
2/30 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole oikein ehtinyt/jaksanut lukea teidän kuulumisia viime viikolla, kun on maattu sängyn pohjalla flunssan kourissa. Ilmeisesti kukaan ei ole kuitenkaan plussannut?

Tää on jo kolmas kunnon flunssa kuukauden sisään, ihan naurettavaa. Poika ja mies alkaa onneksi jo vähän kuntoutua, mä olen vielä ihan potilas.

Jotenkin tuntuu, että raskausoireet on aika lailla lieventyneet, tosin en tietysti tiedä miten paljon flunssa niitä peittää. Mutta jostain syystä on vaan sellainen olo, että ei tule yllätyksenä jos ultrassa ei näy sitä mitä toivoisi. Vielä reilu viikko pitää odotella, ensi viikolle varasin ultran. Neuvolaankaan en ole uskaltanut soittaa, sitten vasta jos aihetta ultran jälkeen vielä on..

Plussatuulia kaikille!

Adele rv 5+6, ehkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, muksulla alkaa tuo flunssa onneksi helpottaa, ikävää kun lapsi on kipeänä.

Kamalasti liikkeellä tuota flunssaa, ja pääseekö sitten lääkäriin niin ei pääse...

En taida vielä uskaltaa testailla, jos vaikka perjantaihin saisin pidettyä itseni kurissa, mikäli testaamiseen on enää aihetta...

Tänä aamuna oli ihan hirveä olo, saapi nähdä mitä töissä käy, kun siellä pitää ruuan käryssä koko ilta olla..

-L kp 28/29-31

Vierailija
4/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä hiljaista.. Missä kaikki on??!!?!

LALLIE

On se hyvä, että jollakin riittää pinna olla testaamatta! =) Ite olisin varmaan heti samana päivänä ku menkkojen pitäs alkaa nii testaamassa (ja niin oon tainnu ollakin pariin otteeseen).. =) Pidä ajantasalla! =)

ADELE07

Kiva kuulla sun kuulumisia! =) Oo nyt onnellinen, ku ei oo tarvinnu pönttöä halailla, mutta voi olla että oireet alkavat tulemaan vasta tässä viikon sisällä.. Ootteko meinannu ottaa sukupuolta selville?? Millonkas se sun LA oli? Lisään sen sitten tonne esittelypinoon..

OMA NAPA

Nyt mä oon oikeesti niinku halolla lyöty!! Eilen kun nousin sängystä alkoi hetken päästä tuntumaan pikkuhousut märiltä. Menin tarkastamaan tilanteen, niin valkkariahan sinne oli tullu ja kun samalla kävin pissalla, nii pyyhkiessä huomasin taas kirkkaat venyvät limat!! Valkkarin "lorotus" jatkui koko päivän sekä alavatsa tuntui tosi oudolta. Illalla oli semmosia nipistyksiä/vihlasuja, että en tienny miten olisin.

Nyt aamulla luulin, että no niin se oli varmaan ovis sitten eilen ja ei auta ku toivoa, että nuijapäitä oli hengissä ed. päivästä, mutta nyt taas ipistelee alavatsassa ja tuntuu et lorahtelee.

Mulla ei oo ikinä ollu tämmösiä tuntemuksia. Joko mulla on nyt sitten heti "KUNNON OVIS" tai sitten tietenkin toivon, että tää olis jotain kiinnittymiseen johtuvaa..

No katotaan kauanko tätä kestää.

=) Lisbet, kp 19/26-31, yk 6.

Vierailija
5/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISBET81:

Aivan turhaan menit mua kehumaan, pitihän se testi tänään tehdä...

En saanut itseäni pidettyä kurissa :)

No joo, aamulla piti se testi sitten kaivella tuolta ja apteekin oma testihän se...

Hmm... en tiedä itkisinkö vai nauraisinko... Yhdet normaalit menkat km:n jälkeen ja sitten tikkuun tärähtää plussa!!!!

En haluaisi vielä mennä tuolle toiselle puolelle.... juuri kun tänne on oppinut tulemaan ja vahtaamaan uusia viestejä ja sitten jos sieltä taas tullaan alas ja ryminällä... noh... Jospa meillä olisi nyt paremmat tarrasukat!

Vielä ihan ymmyrkäisenä tästä... olin varautunut pidempään yritykseen...

Ehdin vakoilla tuolta jo la:nkin.. se olis 22.9...

Lallie ja rv vissiinki 5....

Vierailija
6/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan raskausaikaan!! =) Pidä meidät ajantasalla ja tietenkin toivon, että ite pääsisin perässä tuonne O-puolella jutskaileen teidän plussanneiden kanssa..

=) Lisbet, kp 19/26-31, yk 6.

Vierailija
7/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia lisbet8!!

Toivottavasti sinäkin olet nyt saanut liput plussajunaan!

Ja tulisit jakamaan kuulumisia tuonne o-puolelle.

Minä en sinne ihan heti taida uskaltaa aktiivisesti alkaa kirjoitella.

Olisipa todella mukavaa jakaa kuulumisia samojen henkilöiden kanssa, joiden kanssa on täällä puolella kirjoitellut, mutta aina se ei taida mahdollista olla.

-L

Vierailija
8/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lallie! Tuolla odotuspuolella on syysmammojen pino TOSI pitkä!

Itse en ole vielä uskaltanut kirjoitella koko odotuspuolelle, mutta lueskelen niitä silloin tällöin.

Lisbet, toivottavasti sulla joku siellä kiinnittyisi!

Laskuri antoi lasketuksi päiväksi 8.9. 35 päivän kierron mukaan, mutta saa nyt sitten nähdä mitä ultra sanoo, mulla kun ei kierto tosiaan ole kovin tarkka. Eihän tässä sinänsä mitään ihmeellistä ole ettei nyt okseta, mutta kun mulla oli jo aiemmin kovinkin huono olo aika ajoin.

Toivon että koska mulla meni eka raskaus samalla lailla kuin äidillä niin tää toinenkin menis. Sillä ei nimittäin toisen kohdalla ollut juuri yhtään pahoinvointia.

Jos tämän kanssa päästään tarpeeksi pitkälle, niin todnäk taas käydään rakenneultra 3d-ultrana, näkee sitten sukupuolen ja kaiken muunkin tarkemmin. Esikoisen kanssa käytiin ultrat yksityisellä ja niin kyllä aion tehdä nytkin, mulla on kunnalliselta puolelta niin huonot kokemukset näissä asioissa. Lisäksi kunnallisellahan ei tehdä niskapoimu-ultrassa sitä verikoetta, josta sitten vielä paljon paremmin varmistuu downit ym.

Nyt syömään, esikoinen nukahti just :)

Adele rv 6+0

Vierailija
9/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI APUA MÄ PYÖRRYN!! Testit tuli just postista ja tein samantien...Ekaks luulin että se jotenkin epäonnistui kun koko ikkuna meni ihan punaiseksi (?), sitten tuli se kontrolliviiva ja ei muuta...Sitten, sellainen himmeän himmeä punainen viiva tuli viereen, ja se voimistui vielä vähän. Sitten ovikello soi ja kaks jehovaahan siellä, olin niin sekaisin että olisin voinut ottaakin niiltä jotain :)

Katoin uudestaan vielä ja ihan selvästi on kaks viivaa.

Huh huh. Mun täytyy hengittää :)))

Vierailija
10/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan sekaisin :P

Vierailija
11/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laskurin mukaan nyt olis rv6 ja laskettu aika 13.9.

IIIIIIK!!!!

Vierailija
12/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaks plussaa samana päivänä!! =) ONNEA MAMI_08!!! =) Oonko mä nyt sitten yksin enään jäljellä täällä pikkukakkosissa???? Jos oon, niin en taida kirjoitella hetkeen, tai sitten kun jotain uutisia.. Tai jos mä tuun ne heti kertomaan sitten sinne O-puolelle!! =)

=) Lisbet.

Vierailija
13/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet, kuulostaa tosiaan kiinnittymiskivuilta. Ehkä sulla on siellä pieni jo matkassa mukana... kovasti ainakin toivotaan!!

Adara

Vierailija
14/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaa mitä tänne kuuluu ja paikkahan vilisee plussia!! Onnea Lallie ja Mami!!! Syysvauvoja kaksin kappalein! :)))

Lisbet, et jäänyt ihan yksin, mä oon vielä täällä, mutta muita ei taida enää olla. Tärppäispä meilläkin tästä kierrosta.

Viikonloppu oli ja meni ja tätikin jo pakkailee. Taidan käydä huomenna ostaa ovistikkuja. En oo ihan vakuuttunu, että ylipäätään ovuloin. Imetän kuitenkin kuutisen kertaa vrk:ssa. Mami sitä taisikin kysellä.

Adara kp 5/25-30, yk2

Vierailija
15/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADARA

Joo, toivottavasti me nyt sitten hypättäis tuohon plussajunaan viimeistään tossa ens kuun aikana.. Kiinnittymiskivuista en tiiä.. Voisko olla jo muka tässä vaiheessa?

OMA NAPAA..

Eli kun mä uskon et ovis oli oikeesti tossa perjantaina tai lauantaina ja me pupuiltiin siis sillon keskiviikkona ja seuraavan kerran vasta sunnuntaina.. Mutta ku en oo varma, koska eilen tuli siis kirkasta ja venyvää limaa (ja runsaasti) ja alavatsaa särki, jomotti ja nipisteli väliajoin sekä nukkumaan mennessä nipisteli siihen malliin, että oli melkeen pakko maata tuplaten. Mutta loppui kuitenkin n. 5 minuutin päästä.

Tänään tullu jonkun verran semmosta venyvää limaa, mutta ei ollenkaan niin paljon kun eilen. Välillä nipistelee alavatsaa.. Joten lyhyesti sanottuna voisin noista limoista ja "kipuilusta" tehdä johtopäätökset, niin luulisin oviksen olleen eilen.. Mutta en nyt sitten tiedä.. Se mua vaan ihmetyttää, et ku mä en oo tuntenu tämmösiä "kipuja" enkä kyllä näin runsasta ja venyvää valkkaria ties millon!!! Mahiksethan olis siis sitten hyvät jos se ovis eilen tosiaan oli ja sillon edeltävänä päivänä pupuiltiin..

Tänään koitan saada miehen innostuun pupuilemaan, katotaan miten käy.

Nyt lähetään kauppaan..

=) Lisbet, 19/26-31, yk 6 (edelleen..)

Vierailija
16/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet81

Minulla oli sama homma...

Bongailin oviksen silloin "oikeisiin" aikoihin. Samoilla kohdin kiertoa kuin sinulla nyt. Aloin ihmetellä, että mitä eikös ovis ollutkaan silloin aiemmin...

valkovuotoo tuli ja tuli.. olin ihan että häh?

Nippailuja oli myös. Toivottavasti ovat niitä kiinnittymis limoja...

Mami

Onnea sinnekkin plussasta....

Tänään en ole saanut mitään aikaiseksi... ihan ajatukset pyörii ympyrää..

Neuloin miehelle lapastakin.. no taisi tulla vauvan lapanen siitä...

-L

Vierailija
17/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa nyt yhtään sanoa, että oliko ovis jo aikaisemmin (eli kp 15-16) vai tosiaan eilen (kp18).. Aamun limojen jälkeen ei oo tullu just enää yhtään valkkaria. Välillä on pieniä määriä "limajämiä", mutta siinä kaikki.

Oon jostain lukenu, että kun se "otollinen aika" on ohi, niin valkovuoto tyrehtyy kun veitsellä leikaten. Joten alan jo pikku hiljaa uskomaan, että se ovis oli sitten eilen.. Nyt vaan toivotaan, että niitä simppoja oli vielä hengissä edes se yks joka olis hedelmöittänyt mun munasolun =)

Valkkari tosiaan loppu, mutta edelleen tuntuu välillä nippailua jommalla kummalla puolella alavatsaa.. Katotaan nyt miten mun käy, pitää oottaa ainakin nyt se 14 päivää, ennenku testaan.. Sitten pitäis jo näkyä jotain testissä, JOS on näkyäkseen..

=) Lisbet.

Vierailija
18/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet, jos sulla ois ollut ovis perjantaina niin eikös siinä joku viitisen päivää mene, kun tapahtuu kiinnittyminen. Mä en ole koskaan osannut ovista määrittää valkovuodon perusteella eli siitä en osaa sanoa mitään. Musta tuntuu, et valkovuotoa tulee aina ja paljon :) Mua nippaili alkuraskauden aikana just molemmin puolin alavatsaa tosi paljon, sellaista viiltävää kipua.

Tilasin sitten netistä niitä ovistikkuja. Toivottavasti tulee ajoissa, jotta ehtisin tikuttaa jo tällä kierrolla. Jotenkin ei vain petipuuhaat kauheesti nappais. Muutenkin on niin vaikea löytää yhteistä aikaa, kun poika menee vasta kahentoista maissa nukkumaan. Äh, jospas sitä innostuis lähempänä kriittisiä päiviä :)

Otin netistä selvää ettei ovista välttämättä tapahdu imetyksen aikana, vaikka kuukautiset tuliskin normaalisti. No, nuo tikuthan sen sitten kertoo.

Adara kp 5/25-30, yk2

Vierailija
19/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi, hurrrrjasti onnea plussanneille !!! Ja paljon tarrasukkia matkaan!!

Tosiaan, RokkiMami on takaisin kuumeilemassa :) Keskenmenosta on nyt puoltoista kk ja ekat menkat tuon maailman synkistäneen tapahtuman jälkeen loppuivat justiin ja miehen kanssa annettiin vauvalle lupa tulla jos on tullakseen. Meillä maailma meni mustaksi tuon keskenmenon lisäksi myös siten että mut irtisanottiin uudesta työpaikastani viiden (!!!!!) viikon jälkeen (piti olla vakipaikka...) ja mies lomautettiin. Nämä kaikki 3 kurjaa asiaa tapahtui yhden viikon aikana.. Siinä oli pääparalla kestämistä.. Eikä se kyllä totta puhuen meinannut kestääkkään. Onneksi on tuo esikoinen tuossa pitämässä arjessa kiinni.

Tänään aamulla pojalla oli toinen silmä vähä punainen ja ajattelin että on hinkannut sitä ja punotus johtuu siitä. Noh, iltapvllä kun hain pojan hoitotädiltä (käy 2x vkossa hoidossa että saamme pidettyä hoitopaikan jos tässä vaikka sattuisi töitä ilmaantumaan), niin molemmat silmät vuotivat sellaista keltaista möhnää. Jipikaijjee, meillä on siis silmätulehdus :( Saas nähä tuleeko huomenna lekurireissu. Ja voi sitä juhlaa kun saadaan tipat laitettaviksi..... HUOH!

Olen joka pv käynyt lukemassa teidän kuulumisia mutta aiemmin en ole jaksanut kirjoitella, yrittäyt vain saada ajatuksia tasaantumaan ja kurkistellut teidän kuulumisia.

Paljon plussatuulia meille kaikille, eiköhän tehdä joukkoraskautuminen :D

RokkiMami, yk1 alkamassa

Vierailija
20/30 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut pakko pysytellä poissa täältä ja saada ajatuksia muualle kun rupesi ajatukset pyöriin vallan vauva asian ympärillä..

Onnea kaikille plussanneille!!!!! Tämä pino ei varmaan kauaa enään pystyssä ole kun plussia satelee siihen malliin! =)

Ja sitten meikäläisen ilouutiset, tein tuossa raskaustestin ja kyllä se plussa sieltä tulla tupsahti vihdoin! Aivan ihanaa!! Vähän oli haaleempi viiva kun se toinen mutta ihan selkee viiva kumminkin, kyllä meinas silmät tippua päästä kun menin katsomaan tulosta =) Että LA olis vauvalaskurin mukaan 21.9, saa nähdä muuttuuko se ultrassa viellä...

Toivotaan nyt Lisbet ja Adara että tekin pääsette hyvin pian tuonne odotus puolelle! =)

Hieno juttu Rokkimami että jaksatte ruveta taas yrittämään, tsemppiä!

Eipäs tässä kummempaa, tarrasukkia matkaan kaikille plussanneille =)

Saa nähdä koska sitä itse uskaltautuu tuonne odotus puolelle siirtyä, ehkä sitten kun on hetken aikaa saanut sulateltua tätä ihanaa yllätystä...