teini haluaa septum-lävistyksen
se on halunnut myös aikoinaan lisälävistyksiä korviin ja huuliin. en antanut lupaa ja se teki ne itse. nyt lupas ottaa 2 huulilävistystä pois jos vaan saa tän sonninrenkaan. mä en tajuu, nätti likka ja haluu moisen nenäänsä?!?
eli jos kiellän, se menee tekemään sen itse, tai sit se tehdään liikkeessä, tyttö on jo 16 v
eli kait se lupa on pakko antaa, ettei itse tee sitäkin
onko teillä kokemuksia, omia tai lasten ko läväristä?
Kommentit (73)
naamalävistykset mitä nuorilla näkee ovat karseita :/
Tätä mieltä olen, ja onneksi voin asiaan vaikuttaa. Kertokaa nyt edes teineillenne, että myöhemmässä työelämässä voi tulla diskriminointia jo työhönottovaiheessa.
kannattaa siis otta ne paikkoihin joita ei yleensä työnantaja ja asiakkaat näe...
Tätä mieltä olen, ja onneksi voin asiaan vaikuttaa. Kertokaa nyt edes teineillenne, että myöhemmässä työelämässä voi tulla diskriminointia jo työhönottovaiheessa.
palkkais
mut onneks ne saa pois ja uskon ja toivon, että teini myöhemmin opinnot päättäessään ei niitä enää pidä
En ikinä palkkaa ainoatakaan ihmistä, jolla on näkyvä lävistys ja/tai tatuointi.
korvikset saa olla mutta mitään suu-, nenä- & poskikoruja ei, tai ainakin ne tulee ottaa pois vuoron ajaksi. asiakaspalvelutehtäviä.
ole ne korvissa olevat "isot reiät" mitä ikinä ovat nimeltään? Mitäs kun sellaisen ottaa pois?
korvikset saa olla mutta mitään suu-, nenä- & poskikoruja ei, tai ainakin ne tulee ottaa pois vuoron ajaksi. asiakaspalvelutehtäviä.
useimmissa paikoissa. Ihan järkevää ja fiksu nuori tajuaa sen. Ja myös hoitaa lävärinsä hyvin.
Anna ottaa läväri, mutta vaadi että menee HYVÄÄN liikkeeseen.
just, tätä kait hainkin, tatuoinnit edustaa mulle white trashia myös : )
älkääkä kysykö miksi, näin vaan on aina ollut
mulla on oikeus mielipiteeseeni
ole ne korvissa olevat "isot reiät" mitä ikinä ovat nimeltään? Mitäs kun sellaisen ottaa pois?
Minulla oli 19-vuotiaana huulilävistys noin puoli vuotta ja tuossa se reikä edelleen on. Ummessa, mutta selvästi näkyvissä. Samoin nenäläväristä jäi pieni kuoppa, näkymättömämpi tosin kuin tuo huulen reikä.
Olen nyt siis pian 34-vuotias. Voitte siis valistaa teinejänne, että arvet ovat ns. ikuisia.
Itse en vaan ymmärrä miksi kukaan näkisi järkevänä tuomita ihmisiä niinkin triviaalin asian kuin lävistyksen tai tatuoinnin perustella, jos nyt mistään natsimerkeistä ei ole kyse.
Olisi muuten kiva tietää mitä mieltä olet vuoden professorista, joka on punkkari.
http://www.professoriliitto.fi/69
älkääkä kysykö miksi, näin vaan on aina ollut
mulla on oikeus mielipiteeseeni
on levityksiä/venytyksiä.
Lävistykseen vaihdetaan muutaman kuukauden välein millin,pari paksumpi koru ja näin ajan kuluessa saadaan lävistysreikää venytettyä.
"Sivistyneet" ihmisethän ei näitä tajua, kun tummaihoisilla alkuasukkailla on tapana näitä itselleen tehdä korviin ja huuliin ja kuten nykyään, myös jokaisella, ketä kiinnostaa ulkonäkönsä muokkaus.
saattaa se syövyttää septumiin melko paljon isomman aukon. Siinä sitten ollaan ongelmissa, leikkausta vaativa homma yms yms. Ei tule vastaan näissä muissa läväreissä...
Mä en ottais edes korviksia. Ikinä. Ihan sama asia mun mielestä kun lävistykset naamassa tai navassa.
tosin vain yliopistolaisilla (amislaisia ei kyllä montaa tutuissa ole). Itse olen FM ja teen töitä tutkimusavustajana + opettajana yliopistolla. Siksi olisi kiva tietää millainen low class amislainen olen tatuoinnin perusteella?
-7