Tyttöjen nettisaitti GOSUPERMODEL, onko kokemuksia?
pian 9v tyttäreni kävi eilen luomassa kyseiselle sivustolle hahmon ja haluaa nyt alkaa pelailemaan siellä ja tekemään miä voi. Hänen muutama kaverinsakin käy sivuilla. Ongelmaksi muodostui se, että siellä ei voi edes pelata mitään ellei ole omaa sähköpostiosoitetta tai anna jotain. Tosin voi mesettääkin. Tyttärellämme ei ole s-postiosoitetta eikä mesetä. Hänen muutamilla kavereillaan omat osoitteet jo on. Nyt pähkäilen, että perustanko hänelle oman postin vai en. Isänsä mielestä ei mitään "vaaraa", mutta mitä mieltä olette?
Kommentit (170)
en suosittele gosupermodelia kenellekkään joka haluaa omistaa sosiaalisen elämän
kerran yks moderaattori tuli ahistelemaan mua siellä, ne ei tosiaan osaa hommaansa
Vauvan peppu on yhtä vaarallinen kun gosun pieru
mitä ihmettä! kerran joku tyyppi hakkeroi mut, varasti arvokkaat vaatteet ja gorahat.
yöllä paikan valtaa 14-18 vuotiaat jotka aiheuttavat traumoja rakkaille kermaperseillenne
gosupermodel on täynnä vihasia keski-ikäisiä miehiä raiskaamassa ja saastuttamassa lapsia :(
Älkää päästäkö yhtäkää lasta, saatanaa palvovia homostrippareita muuten kasvaa heistä!!11
Ne ei oo modeja, ne on ihan vaa pilamalleja tai iha perus malleja jotka tekeytyy modeiks. Ja älkää päästäkö sitä Liisaanne sinne 00.00 jälkeen, mulla ei oo tullu mitää traumoja niistä yökessoista, vaikka vietin ekan yöni kokonaa siellä en iha kymppi [10v] veenä :D Turvallinen on, ja tehkää vaikka sit jos päästätte ne 7-9 vuotiaanne sinne ni tehkää sit vaikka joku perheen yhteinen sähköposti, jonka voi käydä vaan vanhemmat lukemassa ni katsokaa sitten että onko se niin pervo paikka. Jos on nii skidi pois sieltä ja parin vuoden päästä uudelleen. Oon tällä hetkellä goSussa kokoajan ja empä oo törmänny yhteenkää pervoilu kessaan.. tai siis oon, mutta sekin poistettiin ^^ Ja hei sinä joka sanoit että sun unnut, malli ja kaikki vietii, miks vitus annat sen salasanas :D noloa antaa, ku semmone keissihä siitä tulee. Oma syys on jos annatte ne saliksenne
[quote author="Vierailija" time="22.01.2010 klo 08:51"]
Tosin meillä vähän ikävämpi kokemus. Joku oli varastanut tytön gorahat :(
Jotenkin tytöltä kiinnostus lopahti sen jälkeen.
[/quote]
No kukaan ei voi Varastaa gosupermodelissa rahoja. Oma vika on jos ei lue kunnolla sääntöjä joissa mainitaan ettei kannata luottaa keneenkään joka pyytää salasanaa tai vastaavaa.
Ja muille että Gosu ei ole vaarallinen mutta pilamalleja on jotka saattavat huijata ja vastaavaa.
ja gosuun ei haluta mitään 9 v pikkulikkoja!!!!!!
Itse pelaan gosussa ja silloin ku liityin pienenä 8v.tärkeintä oli mallin ulkonäkö pelit ja lehtien ja proffien muokkaus.Silloin en edes ymmärtänyt asioita kuten perwo ja ropettaminen ne vaan oli "isojen tyttöjen juttuja" ja jos semmonen kessa löytyi pistin äkkiä saitin kiinni ja sanoin kaverille että "HYI!!!" ja he ite vanhemman otatte nää kessat ihan liian vakavasti ja vaikka olisi kuinka "tietoinen" omasta lapsestanne niin taivaan tosi on,että tutkijatkaan eivät tiedä meistä teineistä pal paskaakaan. :)) Muistelette aina omaa nuoruuttanne,mutta asiat muuttuu ja menee eteenpäin.Ja suoraan sanottuna esim. meidän PERHE-lehti on täynnä puppua meistä teineistä kerran kaverinki kaa naurettiin vatsat kippurassa teidän aikuisten juttuja.Antakaa jo olla ja sekin on täysin totta ettette te aikuiset osaa ees käyttää nettiä niin hyvin ku me lapset ja ei tyttärenne kyllä kessan nähtyään tuu siitä teille puhumaan miettivät vaan asiaa ja unohtavat ja tietty oppivat.Joten teistä aikuisista ei tässä asiassa oo pal sanomista. :DD
ITSE KÄYN
Ja mielestäni saitti sopisi niin nuorille kuin vanhemmillekkin. Tietysti jotakin esim. Suudelmista puhutaan, mutta se kuuluu teinien elämään. Eikö?
T: 12-vuotias, 5-vuotta goSuttanut.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2010 klo 11:55"]
goSupermodel ei oo mun mielestä todellakaan mikään 9-vuotiaiden sivusto, vaan sivut on suunnattu teini-ikäisille. Siks noita kielarijuttuja ei mun mielestä tarvii ihmetellä...
Tv: 13-vuotias goSulainen
juuri näin. kannattaisi itse ensin käydä katselemassa goSupermodelia... siellä forkilla on kaikkea hirveän pervoa.
[/quote]
Olen ollut Gosupermodelissa jo 6 vuotta, eikä haittoja ole ollut. Sain sähköpostiosoitteeni kun olin seitsemän eikä siinäkään mitään ongelmia ole
Olen ollut Gosupermodelissa jo 6 vuotta, eikä haittoja ole ollut. Sain sähköpostiosoitteeni kun olin seitsemän eikä siinäkään mitään ongelmia ole
itse käyn neljättä vuota kyseisellä sivustolla enkä mitään ongelmaa ole havainnut. 9-vuotias pikkusiskonikin kyseisellä sivustolla käy ja sen verran fiksu kuitenkin on, että tulee kyselemään minulta tai vanhemmilta, että kannattaako tehdä näin ja näin. goSupermodelin moderaattorit tosiaan ovat vastuuntuntoisia ja itse olen sitä mieltä, että turvallisuus tuolla on oikein hyvä. salasanaa ei saa kertoa toisille, muuten tulee vaan säätöä ja menettää mallinsa. sähköposti ei tosiaan muille näy ja omaa salasanaansa ei edes pysty kertomaan, goSupermodel sensuroi sen pois. itse antaisin lapseni mieluusti käydä kyseisellä sivustolla! ei mitään vaaraa!
mm vaarallinen paikka vaikka mitä seksiraiskareitasieläpyörii