Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miss Suomi onkin fiksu" IS, hahaha = lukion keskiarvo 8,5! Fiksua??

Vierailija
20.01.2010 |

Jos keskitasoinen lukiotodistus on osoitus fiksuudesta niin tuulettakaa, mammat!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huippu, mutta hyvä kuitenkin. Kannattaa myös muistaa, ettei keskiarvo kerro mitään niistä aineista ja kursseista, mitä on luettu: esim. onko suoritettu laajan vai yleisen matematiikan oppimäärä, onko lukenut ylimääräisiä kieliä jne.

Vierailija
22/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK:hon haettaessa 8,5

ei todellakaan todista minkään tasoista fiksuutta vaan on ihan keskitasoa. Keskiarvo yleensä korreloi fiksuuden kanssa, mutta toki poikkeuksia löytyy. Tuskin sitä nyt silti kukaan kieltää, ettei paljon todennäköisempää on löytää älykäs ihminen 9,5 keskiarvon kuin 7,5 keskiarvon takaa. Mutta kaikkea on ja erityisesti pojilla ja miehillä järki kasvaa hitaammin. Minusta todistus kertoo paljon tytöstä, pojasta vähemmän. Tyttö huonolla todistuksella on yleensä kyllä oikeasti aika vähälahjainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK:hon haettaessa 8,5< sai mun aikoina täydet todistuspisteet.

ei todellakaan todista minkään tasoista fiksuutta vaan on ihan keskitasoa. Keskiarvo yleensä korreloi fiksuuden kanssa, mutta toki poikkeuksia löytyy. Tuskin sitä nyt silti kukaan kieltää, ettei paljon todennäköisempää on löytää älykäs ihminen 9,5 keskiarvon kuin 7,5 keskiarvon takaa. Mutta kaikkea on ja erityisesti pojilla ja miehillä järki kasvaa hitaammin. Minusta todistus kertoo paljon tytöstä, pojasta vähemmän. Tyttö huonolla todistuksella on yleensä kyllä oikeasti aika vähälahjainen.

Ikävä kyllä näyttää siltä, että vaikka Viivi saisi aikaisiksi lähi-idän rauhan, lopettaisi nälänhädän ja tekisi tutimusmatkan Marsiin niin hän olisi vain "keskiverto".

Kuulostaa määrätietoiselta, esiintymistaitoiselta ja elämänintoa täynnä olevalta nuorelta naiselta. Onnea matkaasi!

Vierailija
24/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vänskiä nää teidän mielipiteet keskitasosta...

Vierailija
25/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden lapset opiskelee, koska vanhemmat vaatii.

Todellinen äly tai se fiksuus paljastuu miten opiskellut rikastuu opittuja taitoja käyttäen.

Kirvesmieskin opiskelee taitoja hankkiakseen rahaa.

Ei hakatakseen puita henkisesti tyhjän päiten.

Vierailija
26/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi voisi aloittaa siitä, siis onnea matkaan! muista että avaruudessa on kylmä ja että siellä ei ole pääkaupunkia.

Vierailija
27/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että kaikkien tavoitteena elämässä ei ole rikastua, eikä kaikkien ammatinvalinta perustu siihen, kuinka paljon he tulevat työssään tienaamaan. On paljon ihmisiä, jotka ihan oikeasti haluavat tehdä töitä ihan muista syistä kuin ansaitakseen mahdollisimman paljon rahaa.

Vierailija
28/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että kaikkien tavoitteena elämässä ei ole rikastua, eikä kaikkien ammatinvalinta perustu siihen, kuinka paljon he tulevat työssään tienaamaan. On paljon ihmisiä, jotka ihan oikeasti haluavat tehdä töitä ihan muista syistä kuin ansaitakseen mahdollisimman paljon rahaa.

Se vasta on fiksua, että haluaa käyttää fiksuutensa muidenkin hyödyksi, eikä vain kerätä itselleen rahaa!

Vierailija
29/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin maisteri ja kotiäiti, eli tyhmimmästä päästä koska vain rikkaus tekee älykkääksi :)

Vierailija
30/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lukiosta keskiarvo 7,4 ja olen FM. Avoimen kautta vaan yliopistoon, ihan helppo nakki.

Vierailija
31/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoon pyritään pääsykokeiden sekä /tai ylioppilastodistuksen (ei lukion päästötodistuksen keskiarvon) perusteella. Osa opiskelijoista pääsee sisään aina pelkän pääsykokeen perusteella. Pääsykokeet tuskin olisivat olleet sinulle urakaltaan niin suuritöinen väylä kuin yliopiston perus-sekä aineopintojen (+ mahdollisesti sivuaineen opintojen) suorittaminen avoimen kautta, tämähän on se ns. avoimen väylä.

Mulla oli lukiosta keskiarvo 7,4 ja olen FM. Avoimen kautta vaan yliopistoon, ihan helppo nakki.

Vierailija
32/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikastuminen (joka on mun mielestä itseasiassa aika köyhää).

Vierailija
33/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät tuota yhteiskunnalle maisterinarvollaan mitään, kun vähemmälläkin pääsisitte älynne tasoisiin hommiin, vaikka portsariksi tai kirjastonhoitajaksi, pakkaajaksi yms.

Miksette käytä älyänne ja rikastu omalla liikeidealla? Moni kehitysmaan kansalainen on toista mieltä teidän kanssanne opiskelusta ja rikastumisesta. Kylmä totuus on, että rikas on hyötynyt tiedostaan. Hän osaa hyödyntää opiskelemiaan asioita KÄYTÄNNÖSSÄ.

On toki lohduttavaa valehdella itselleen, ettei korkeasti koulutetun köyhyys ole hölmöyttä, että on opiskeltu useita vuosia hukkaan. Hukkaan, kyllä, sitähän te monet olette tehneet. Yhteiskunnan varat ovat menneet kankkulan kaivoon.

Vierailija
34/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun logiikkani oli se, että kun opiskelen työn ohessa yli puolet maisterin tutkinnosta avoimessa etänä, niin mun ei tarvitse olla niin kauan päätoiminen opiskelija. Tietysti avoimen kautta voi hakea vasta 25-vuotiaana (aiemmin ainakin), joten ehkä se sopii parhaiten sellaisille, jotka ei heti tiedä mitä haluavat.

Mulle nimittäin oli yllätys, että pärjäisin yliopistossa. Oikeastaan lähdin lukemaan avoimeen ihan huvin vuoksi, mutta sitten jäin koukkuun ja anoin opinto-oikeutta kun kasassa oli noin 80 opintoviikkoa. Tämä siis 90-luvulla, nykysysteemeistä en tiedä.

Eli mulla sen avoimen tarkoitus oli vähentää sitä aikaa, jonka olin varsinainen opiskelija.

Vierailija
35/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni fiksu ei jaksa hankkia rahaa auttaakseen kehitysmaita... Minäkin valaistuin. Kyllä se rikkaus on älykkyyttä.

Vierailija
36/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä te olette. Kai nyt jokainen järkevä aikuinen tietää, ettei parikymppisen tiedot voi olla vanhemmat tasolla, vaikka ihan perusfiksu olisikin. Tääkin missi ehtii vielä elää ja oppia ja käydä vaikka muitakin kouluja vielä kuin lukion (vaikken pidäkään pelkkää koulutusta älykkyyden mittana). Ettekö koskaan itse laukoneet tyhmyyksiä Viivin iässä? Ettepä silti pitkälle päässeet, kun tällaisella palstalla pitää mesota :)

T: yhden mielestä mollaajan mollaajan mollaaja, toisen ei

Vierailija
37/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännön älykäs hyödyntää oppimiaan asioita esim avaamalla pähkinän, kun taas henkisesti älykäs "haaveilee avaamisesta" ryhtyy pohtimaan pähkinän transendenttiä olemusta suhteessa universumiin.

Jokainen meistä voi päätellä, kumpi on oikeaa älykkyyttä ja kumpi valheellista älyä.

Vierailija
38/38 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu ja kaunis. Täydellisyys on kauneus ja älykkyys samassa paketissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi