Koululla hiihtopäivä ensi vk- en osta lapsille kahden tunnin takia suksia, en
Miksi ostaa suksia, jos niillä on vain 2 h talvessa käyttöä= koulun hiihtopäivänä...
maksavat uutena noin 200 e.../ lapsi...suksipaketti ja monot...
t. Äiti x 2'
Kommentit (29)
poikalapsilla sitten armeijassa.
Tai menevät tietty sivariksi tuommoisten lapset.
ja myy ne sitten kun ovat jääneet pieneksi.
Ei tule kalliiksi.
(Tai keksi toinen tekosyy).
koulussa hiihtoa enempää kuin 2 tuntia lukukaudessa?
Kun et tue hänen koulunkäyntiään (ja koulun auktoriteettiasemaa)?
Tai ehkä näet lapsesi tulevaisuuden niin toivottomana, ettei sinun toiminnallasi sitä voitaisi pelastaa kuitenkaan?
Minulla oli lapsena aina parhaimmat sukset ja muut välineet ja olin siksi tosi motivoitunut hiihtämään ja urheilemaan, vaikken edes ole kovin liikunnallinen! Mutta uusilla, hyvillä välineillä on uskomaton voima lapselle. Oli surku katsella, kun joillakin kavereilla ei ollut suksia tai oli jotkut ihan huonot. Miltä sinusta tuntuisi hiihtää epäsopivilla suksilla tai luistimilla, jotka on tylsät eikä istu jalkaan? Tai ylipäänsä ei ole omat? Omat välineet on lapselle tosi tärkeät. Miettikää vähän mitä teette lapsillenne, ei ihme jos ei hiihtäminen kiinnosta kun vanhemmat ei itse motivoi siihen ollenkaan. On vanhempien vastuulla se, että tarjoaa lapselle mahdollisuuksia eri lajeihin ja kannustaa siinä!
Miettikää vähän mitä teette lapsillenne, ei ihme jos ei hiihtäminen kiinnosta kun vanhemmat ei itse motivoi siihen ollenkaan. On vanhempien vastuulla se, että tarjoaa lapselle mahdollisuuksia eri lajeihin ja kannustaa siinä!
kun vasta viikon verran on täällä Espoossa voinut luistella ja nyt taas on vesikeli.. Eli ei voi taaskaan luistella. Hiihtämisestä ei voi edes haaveilla tässä +3:n lämpötilassa, kun lumesta ei ole tietoakaan.
En ehkä siis osta lapselleni luistimia, koska niillä ei tee mitään kuin ehkä pari viikkoa vuodessa - sukset on vielä älyttömämpi hankinta. Lapseni on vasta eskarissa. Koulusta en vielä tiedä.. Kiva olisi luistella, mutta en minä lastani mihinkään ylitäysiin jäähalleihinkaan raahaa.
minua ärsytti, kun sain aina kaikki vanhana. Vanhempi sisarus sai jotain uutta, ja minua lohdutettiin niin, että saat sen sitten kun se käy pieneksi tms... =P
T:Kuopus