ex haluaa vauvan viikonlopuksi
ex lähti uuden matkaan ollessani viimeisilläni raskaana. nyt hän ja uusi siippa haluavat koko viikonlopuksi 2kk vanhan vauvamme vaikka tämä ei meinaa huolia pulloa enkä halua olla erossa niin pitkään.. eikait tälläinen käy päinsä
Kommentit (23)
vaikka isä oliskin. pariksi tunniksi korkeintaan ja jos ei huoli pulloa, niin sit ei niinkään lyhyeksi aikaa. Isukki tavatkoon vauvaa vaikka teillä kotona tai jonkun puolueettoman sukulaisen luona ja myös sinä olet läsnä.
Pariksi tunniksi antaisin kerrallaan.
lastenvalvojan luona on tapaamiset vahvistettu. tai sit käräjäoikeus vahvistaa tapaamiset jos ette pääse sopuun.
Älä edes mieti, varsinkin jos imetät pikkuista. Sanot exälles, että ei sovi missään nimessä!
isän luokse kuin pariksi tunniksi kerrallaan.
mutta minä en sais olla sotkemassa ja muistuttamassa menneestä. eli ehtona on joko vauva heille nopeasti ja huomaamattomasti yökylään tai ollaan kokonaan poissa kuvioista :/ että on paska ukko!
ja palauutavat sinulle nälkiintyneen ja peloissaan olevan vauvan samana yönä. Miten he ruokkivat hänet? kuka herrää yöllä syöttää? minkä ikäisiä ihmisä he ovat kun tuollaista vaativat ?!
ajattele nyt lapsesi parasta ja se on oma äiti eikä vieras nainen !
isälläkin on oikeuksia nähdä lastaan. Hienoa, että isä on kiinnostunut lapsestaan ja haluaa hänet elämäänsä. Lapselle on parasta, että suhde myös etävanhempaan on kunnossa. Älä ole katkera ja vahingoita lastasi. Lypsät ja opetat juomaan pullosta niin lapsi voi olla isällään muutaman tunnin kerrallaan. Kai ymmärrät kun lapsesi on noin pieni, että hänen pitää tavata isäänsä usein, että tunneside voi muodostua.
lapsi ei ole lelu tai tavara jota vaatia !
elarit on pakko maksaa jos isyys on vahvistettu, mutta tapaamisiin vauvaa ei ole pakko antaa ennenkuin lastenvalvojan kanssa on sopimukset tehty ja lastenvalvoja pitää lapsen puolia, eli vauva ei mene isälleen yökylään vielä pitkään aikaan.
kenellekään, ei exälle eikä mummolle. Erossa voi olla alle vuoden ikäisestä yhtä monta tuntia kuin on ikäkuukausia ja sen jälkeen yhtä monta päivää kuin on ikävuosia.
hänen pysyvässä kodissaan. Imetetty vauva on tietysti aivan oma lukunsa: hänhän ei voi ruoan luota poistua yhtään mihinkään.
Noin pieni vauva tarvii sen yhden turvallisen hoivaajan ja ruokkijan. Isänsa voi tavata vauvaa pieniä aikoja, mutta vauvan kannalta isän tapaamisella ei ole vielä väliä.
isälläkin on oikeuksia nähdä lastaan. Hienoa, että isä on kiinnostunut lapsestaan ja haluaa hänet elämäänsä. Lapselle on parasta, että suhde myös etävanhempaan on kunnossa. Älä ole katkera ja vahingoita lastasi. Lypsät ja opetat juomaan pullosta niin lapsi voi olla isällään muutaman tunnin kerrallaan. Kai ymmärrät kun lapsesi on noin pieni, että hänen pitää tavata isäänsä usein, että tunneside voi muodostua.
Just joo, kuin vanha mies oikeen on??
Onko lastenvalvojalla käyty? maksaako elareit?
mutta minä en sais olla sotkemassa ja muistuttamassa menneestä. eli ehtona on joko vauva heille nopeasti ja huomaamattomasti yökylään tai ollaan kokonaan poissa kuvioista :/ että on paska ukko!
edes vielä tunnista ulkopuolisia ihmisiä
ex juuri ilmoitti viikon mietittyään ettei tahdo olla lapsen elämässä vaan aloittaa puhtaalta pöydältä uuden suhteensa! Siis voi p..! Parempi varmaan ilman isää kuin tollanen isä!
Surku lapselle. Voithan kuitenkin pitää yhteyttä lapsen isän puolen isovanhempiin?
lapsenkin kannalta. Voimia sinulle :)
ex juuri ilmoitti viikon mietittyään ettei tahdo olla lapsen elämässä vaan aloittaa puhtaalta pöydältä uuden suhteensa! Siis voi p..! Parempi varmaan ilman isää kuin tollanen isä!
Rintaruokinnassa oleva vauva pysyy äitinsä luona, korkeintaan päivävierailuja voi olla.