Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Hgissä ollut joskus Männistö-niminen kaupunginosa?

Vierailija
09.03.2010 |

Mietin vaan tota viimeisintä Westötä lukiessani, että keksikö se sen itse, vai onko oikeesti joskus ollut sellainen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy Kuopiosta kuitenkin :)

Vierailija
2/6 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sen äskettäin. Aiemmin luin Missä kuljimme kerran. Westön tyyli vähän tökkii, mutta pidän hänen henkilöistään ja juonenkehittelyistään kuitenkin sen verran että luen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että itse poidin enemmän Missä kuljimme kerran kirjasta. Mun lukukokemusta hiukan häiritsi uudessa kertojan muutos, jotenkin puolivälin jälkeen oli taas vaikea päästä kirjan imuun. Samoin toistuvat huomautukset tulevaan häiritsi. En sinänsä tyrmää tällaista tehokeinoa, esim Philip Rothin kirjassa Tuohtumus se toimi hyvin.

Vierailija
4/6 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sen äskettäin. Aiemmin luin Missä kuljimme kerran. Westön tyyli vähän tökkii, mutta pidän hänen henkilöistään ja juonenkehittelyistään kuitenkin sen verran että luen.

Aloitin sen lukemisen jo joululomalla. Pääsin puoleen väliin, ja sitten se jäi. Nyt sunnuntaina päätin "suorittaa" sen loppuun, ja nyt olenkin lukenut sen jo lähes loppusuoralle. Ihan jees opus, mutta Missä kuljimme kerran on tuohon verrattuna parempi. Tykkään kanssa hänen tavastaan kuljettaa tarinaa ja juonta, henkilötkin on osattu tehdä mielenkiintoisiksi.

Vierailija
5/6 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 v ja kolmannen polven stadilainen enkä ole koskaan kuullut kaupunginosasta Männistö, eli keksitty on.

Vierailija
6/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. hieman Pajamäkeä ja hieman Mäkkylää, siis sen aikaista.