Mitä tekisit jos miehesi..ov..
antaisi sinun ymmärtää että nyt vihdoinkin ostetaan omakotitalo..pankissa käyty neuvottelemassa..taloja käyty katsomassa ja sitten sanookin että ei aikonutkaan ottaa sitä lainaa alunperinkään.
Siinäpä minun elämästäni pieni pala :(
Kommentit (26)
muiden mielipiteiden ohjailtavissa, jos ne tulee vaikka netin keskusteluista;-)
sinä miehesi vastaavassa tilanteessa?
Vai jäisitkö toiveikkaana odottelemaan parempia aikoja ja miehen halua yhteiseen kotiin?
Mun veljellä ja sen vaimolla oli omakotitalo, mutta vanhahko, eikä kamalan iso. Vaimo olisi halunnut rakentaa ökötalon ( pikkupaikkakunta) järvenrantaan. Veljeni työpaikalla tapahtui uudelleen jrjestelyjä, ja töitä olisi jatkossa ollut toisella paikkakunnalla ( parin vuoden päästä muutto). Vaimo pakkasi tavaransa ja löysi uuden miehen, jonka kanssa rakensi talon ( tosin ei ökytaloa rannalle).
Mun veljellä ja sen vaimolla oli omakotitalo, mutta vanhahko, eikä kamalan iso. Vaimo olisi halunnut rakentaa ökötalon ( pikkupaikkakunta) järvenrantaan. Veljeni työpaikalla tapahtui uudelleen jrjestelyjä, ja töitä olisi jatkossa ollut toisella paikkakunnalla ( parin vuoden päästä muutto). Vaimo pakkasi tavaransa ja löysi uuden miehen, jonka kanssa rakensi talon ( tosin ei ökytaloa rannalle).
Tahallaan ymmärsit väärin? Lue koko ketju ajatuksella..kiitos.
t.ap
muiden mielipiteiden ohjailtavissa, jos ne tulee vaikka netin keskusteluista;-)