Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos miehesi..ov..

Vierailija
16.01.2010 |

antaisi sinun ymmärtää että nyt vihdoinkin ostetaan omakotitalo..pankissa käyty neuvottelemassa..taloja käyty katsomassa ja sitten sanookin että ei aikonutkaan ottaa sitä lainaa alunperinkään.

Siinäpä minun elämästäni pieni pala :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden mielipiteiden ohjailtavissa, jos ne tulee vaikka netin keskusteluista;-)

Vierailija
22/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti saisi, jos töissä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden mielipiteiden ohjailtavissa, jos ne tulee vaikka netin keskusteluista;-)

Vierailija
24/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä miehesi vastaavassa tilanteessa?

Vai jäisitkö toiveikkaana odottelemaan parempia aikoja ja miehen halua yhteiseen kotiin?

Vierailija
25/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä ja sen vaimolla oli omakotitalo, mutta vanhahko, eikä kamalan iso. Vaimo olisi halunnut rakentaa ökötalon ( pikkupaikkakunta) järvenrantaan. Veljeni työpaikalla tapahtui uudelleen jrjestelyjä, ja töitä olisi jatkossa ollut toisella paikkakunnalla ( parin vuoden päästä muutto). Vaimo pakkasi tavaransa ja löysi uuden miehen, jonka kanssa rakensi talon ( tosin ei ökytaloa rannalle).

Vierailija
26/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä ja sen vaimolla oli omakotitalo, mutta vanhahko, eikä kamalan iso. Vaimo olisi halunnut rakentaa ökötalon ( pikkupaikkakunta) järvenrantaan. Veljeni työpaikalla tapahtui uudelleen jrjestelyjä, ja töitä olisi jatkossa ollut toisella paikkakunnalla ( parin vuoden päästä muutto). Vaimo pakkasi tavaransa ja löysi uuden miehen, jonka kanssa rakensi talon ( tosin ei ökytaloa rannalle).

Tahallaan ymmärsit väärin? Lue koko ketju ajatuksella..kiitos.

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi