Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko tasan 1-vuotiaalle

Vierailija
08.03.2010 |

nakkikeittoa? Oon tekemässä soppaa ja ajattelin, että voisko siitä ottaa osan (ilman lihalientä) pikkuiselle tarjottavaksi. Jotenkin vierastan nakkien antamista noin pienelle, ei kai se oikein suositeltavaa ole. Mutta mitäs mieltä olette?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja saa varmaan tarhassa joskus parin vuoden kulutta. Ei aikaisemmin.

Teini ja minä emme syö nakkeja. Mies ehkä vappuna.

Vierailija
2/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen antanut niitä nitriitittömiä nakkeja, olikohan sellasen firman kun Vataja, valmistamia. Ne on täyslihaa, maidottomia ja soijattomia lisäks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä syödään vain Vatajan nakkeja (nitriititön, jauhoton, maidoton, mausteeton) koska mä olen itse allerginen pippurille... Ne nyt on lähinnä lihaa ja ilman sitä uhh-niin-kamalaa nitriittiä...

Vierailija
4/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksivuotias voi välillä syödä nakkeja, meillä ainakin on syönyt, toki nuo Vatajan nakit on parhaita pienille :)

Vierailija
5/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten toki voi käyttää a-luokan nakkeja, joissa ei ole sitä samaa moskaa kuin joissain halpisnakeissa. Lihapitoisuus esim. on aivan eri luokkaa. Mutta kyllä sitä muuten voi antaa.

Vierailija
6/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tajua että se on vaarallista?

Niissä on vaikka mitä myrkkyjä.

Yksikin nakkipala niin lapsi on pilalla ikuisesti!

Ties minkä taudin siitäkin saa ja ketäpä syytät sitten!?!

No hehheh... Senkun annat.

Meillä leikki-ikäinen syö karkkia ja juo limpparia kerran viikossa. Sekin lienee syntiä?

Kun muistaa tuollaisissa kohtuuden ja mittasuhteet, niin on parhaalla tiellä :-)

Vierailija
7/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotias voi syödä ihan kaikkea jo.

Vierailija
8/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me aika harvoin syödään, koska nakeissa ei nyt niin paljon ravintoa ole, mutta lisäaineita sitäkin enemmän.

Mutta jos teillä nakkeja syödään, niin ei kai se nyt ole sen kummempaa antaa niitä 2-vuotiaalle kuin 1-vuotiaalle.

Vierailija
9/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein siis

Vierailija
10/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isompi lapsi on 11-vuotias jo. Ei siis jokapäiväisestä sapuskasta ole kyse ;)

Ap

Vierailija
11/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen 1-vuotias voi syödä MYÖS nakkeja. Määristä en puhunut mitään. Kakkonen.

Vierailija
12/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

innokkaasti antaisi nakkeja vuoden ikäiselle. Mutta jos lapsi tosiaan saa niitä kahdesti vuodessa ja syö esim. muutaman nakin palan, niin en edes minä terveysterroristina jaksaisi sitä pitää pahana. Kokonaisuus ruokavaliossa kuitenkin merkitsee enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi