Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on tullut seksihullu!! Mitä oikeen tapahtuuu...

Vierailija
26.03.2010 |

Viimeiseen viikkoon en ole ajatellut tasan mitään muuta kuin seksiä. Aamulla herätessä, työmatkalla, töissä, illalla unta odotellessa...

Mulla on kyllä mieskin, mutta - en tiiä. Jotenkin en saa tehtyä aloitetta. Meillä on ollut hirmu hiljaista seksirintamalla, lähinnä mun takia. Olen ollut jo vuosia haluton ja tylsä. Mies on varmaan kyllästynyt tulemaan torjutuksi.

Toisaalta, en halua tehdä aloitetta, koska mieheni ei millään lailla arvosta hellyyttä tai läheisyyttä ja mitä taas en haluis olla pelkkä pillu. Tai siis nyt kyllä haluaisin... mutta kun pelkään ettei se enää haluu mua ollenkaan.

Tämä olotila on mulle täysin epätyypillinen ja ihan uusi. Nuorempanakin kun vielä oli vilkkaampikin seksielämä, en koskaan ollut näin ...kiimassa.

Tämmöistäkö on miesten elämä? Seksi mielessä koko ajan. Aamulla junassa melkein sain kun tuijotin jokun ihanan miehen kuvaa lehdessä - siis minä, joka en ole IKINÄ tuijotellut miehiä, enkä varsinkaan halunnut vieraita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sano se miehellesi.

Vierailija
2/3 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä alkoi jonkun aikaa kuopuksen imetyksen lopetuksen jälkeen. Ennen lapsia käytin hormonaalista ehkäisyä, mikä ilmeisesti jotenkin tukahdutti nämä himot. Mäkin olen ajatellut, että nyt ymmärrän paremmin mm. teinipoikia, jotka ei paljon muusta puhukaan kuin seksistä. Meilläkin miehen kanssa hiljaista seksirintamalla, ja valitettavasti en saa seksistä sitä mitä haluaisin. Mies on kyllä ihana puoliso ja todella hyvä isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä ole puhunut miehelles mitään!? Eikö kannattais ottaa ilo irti olotilasta. Yleensä niiltä miehiltä saa hellyyttäkin enemmän kun ne on saanut sitä pillua. Miehillä se menee katos toisin päin kuin naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme