Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos miehesi..ov..

Vierailija
16.01.2010 |

antaisi sinun ymmärtää että nyt vihdoinkin ostetaan omakotitalo..pankissa käyty neuvottelemassa..taloja käyty katsomassa ja sitten sanookin että ei aikonutkaan ottaa sitä lainaa alunperinkään.

Siinäpä minun elämästäni pieni pala :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riitti jahkailu. Heippa!

Vierailija
2/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo lopputulos minua nyt pelottaa...12 yhteistä vuotta takana ja mies ei halua yhteistä omaa kotia. 2 lastakin on. Miehen selitys on että ei kannata ottaa asuntolainaa koska meillä on yhteensä 10000e velkaa. Molemmilla palkkatyöt.

En tiedä enää mitä pitäisi tehdä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehellä olla pelko, että hän (tai sinä) menettää työpaikan lähiaikoina..eli jos hän on vain huolissaan taloudesta.

tuo lopputulos minua nyt pelottaa...12 yhteistä vuotta takana ja mies ei halua yhteistä omaa kotia. 2 lastakin on. Miehen selitys on että ei kannata ottaa asuntolainaa koska meillä on yhteensä 10000e velkaa. Molemmilla palkkatyöt.

En tiedä enää mitä pitäisi tehdä :(

Vierailija
4/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi väkisin pitää saada omakotitalo, vaikkei siihen olisi varaa:-O

Vierailija
5/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haaveiltaisiin ja sitten toinen ilmoittaisi, ettei ollutkaan tosissaan! Sen ymmärrän kyllä jos talosta haaveillaan, mutta todetaan sitten, ettei rahkeet riitä.

Minä olen pienen ikäni haaveillut omakotitalosta, mutta tähän asti joutunut asumaan kerrostaloissa (12vuotta), paitsi viimeiset 1,5 vuotta rivarissa ja edelleen on selvää, ettei olla ostamassa okt:a täältä pk-seudulta, ei haluta satojen tuhansien lainaa.

Vierailija
6/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö varaa olisi ja työpaikat on pysyvät, töitä riittää niin paljon kuin jaksaa tehdä.

Huijattu olo tosiaan..

t.ap

Vierailija
7/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on yhteensä velkaa 10 000 €, niin ei se minusta vaikuta, että "varaa olisi". Jos olisi, niin tuo velka olisi jo lyhennetty minimiin/maksettu pois.

Mikä järki kerätä lisää velkaa, kun entistäkin on jo tuon verran maksamatta? On siinäkin sen verran takaisin maksamista ja uusi velka on iso taakka. Se ei tarkoita sitä, että teillä ei IKINÄ tule olemaan omakotitaloa.

10 000 € tuntuu aika isolta summalta ja jos päälle tulee vielä joku minim. 20 000 € lisää, niin huh huh. Että valita vain sitä huijattua oloasi, kun mies yrittää ajatella käytännöllisesti teidän ja lasten parasta pitemmällä tähtimellä.

Vierailija
8/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon velkaa? Mulla on jo opintolainaa reippaasti enemmän, eikä edes varmuutta siitä, koska pystyn aloittamaan takaisinmaksun !

Nyt kyllä naurattaa :D

Ap:lle vielä, että todella epäreilusti miehesi toimi. Onko muutenkin päällepäsmäri ja ylpeä perheen pää?

Vierailija
9/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on yhteensä velkaa 10 000 €, niin ei se minusta vaikuta, että "varaa olisi". Jos olisi, niin tuo velka olisi jo lyhennetty minimiin/maksettu pois. Mikä järki kerätä lisää velkaa, kun entistäkin on jo tuon verran maksamatta? On siinäkin sen verran takaisin maksamista ja uusi velka on iso taakka. Se ei tarkoita sitä, että teillä ei IKINÄ tule olemaan omakotitaloa. 10 000 € tuntuu aika isolta summalta ja jos päälle tulee vielä joku minim. 20 000 € lisää, niin huh huh. Että valita vain sitä huijattua oloasi, kun mies yrittää ajatella käytännöllisesti teidän ja lasten parasta pitemmällä tähtimellä.

No minusta ei tosiaan ole paljon. Jos ihmisillä on täällä pääkaupunkiseudulla jopa 300000€ lainoja asuntoja varten.

Vierailija
10/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 000 euroa ei ole paljon lainaa, meilläkin on autolainaa 17 000 ja asuntolaina päälle...

Jos tuo lainan määrän kauhistelija ajatteli että lainaa on 100 000 ja siihen 200 000 asuntolainaa päälle?

Vierailija
11/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon, asuntolainaa ei tarvitsisi ottaa kuin korkeintaan 140 000e eli yhteensä 150 000e.

Mies haluaa muutenkin päättää millainen auto on, ostetaanko uusia vaatteita..mitä ruokaa syödään jne.

Millainen ihminen on jakomielitautinen?

t.ap

Vierailija
12/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet itsesi sellaiseen jamaan päästänyt? Onneksi et ole kotiäiti, vaan itsekin töissä. Ettei siis mies voi vedota elättäjyyteensä, jolla oikeuttaa yksinvaltiutensa. Tuskin miehesi mikään jakomielitautinen on, veikkaisin ainakin lievää narsismia, joka ei ole mikään tauti, vaan luonnevika. Ja sinä mahdollistat sen ilmenemisen jäämällä tossukaksi. Nyt, ap, alat tehdä päätöksiä perheessä, kun ilmeisesti kuitenkin haluaisit!?

Vierailija
13/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin eilen mutta netistä etsin tietoa niin aivan kaikki merkit ei täyty...?

Haluaisin tehdä päätöksiä ja ehkä uskaltaisin hakea isompaa asuntoa minulle ja lapsille. Toisaalta mun sydän särkyy pelkästä ajatuksesta mutta jaksanko elää miten/missä toinen haluaa...

Yksi uusi asia tuli vielä esiin kun sanoin että olisi kiva ettei hän melkein joka päivä töiden jälkeen menisi auttamaan kavereita remontissa, auton hankinnoissa jne niin hän käänsi sen niin että hän ei saisi enää koskaan mennä töiden jälkeen mihinkään ja tästä lähtien ei kuulemma menekkään ja kieltäytyy uudesta parempi palkkaisesta työpaikasta ja on sitten vaan aina kotona koska sillä tavalla "akka ei nalkuta"

t.ap

Vierailija
14/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies...

Ei ole varmasti helppoa, mutta tuossa tuhlaat omaa elämääsi.

Vierailija
15/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oltava niin paljon rahaa, että kaikki muut lainat on maksettu pois. Jos meinaa selvitä lainanlyhennyksistä.

Oli lainaa sitten 10 tai 100 tuhatta.

Vierailija
16/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

milla logiikalla tai matematiikalla? Kaikki on kiinni kuukausieristä.

Vierailija
17/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nähty monessa perheessä miten voi käydä...

Vierailija
18/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asua ahtaasti tai muuten huonommin, kuin mihin olisi lainalla mahdollisuus? No, minä perheineni edustamme sitä koulukuntaa, että pankkilainaa vaan aina tarpeen mukaan. Ja tarpeitahan riittää! Nyt asuntolainaa n. 150 000 (kolmio pienkerrostalosta) ja "heti" kun minäkin tästä kunnolla töihin/virkaan pääsen, omakotitalo hankintaan ja lainaa vaikka vähän yli 200 000. Jos siis kaikki menee ns. hyvin.

Vierailija
19/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri osoitit ainakin teillä.

Vierailija
20/26 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko järkevää johtaa mua harhaan? Saa ajattelemaan että mies vaan keksii syitä ettei tarvitsisi hankkia yhteistä omaa kotia...

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän