olen naimisissa (onnellisesti), avioliittoa takana 7 vuotta
En käytä sormusta. Onko tämä tosiaan kamalaa teidän mielestänne? En vain osaa käyttää sitä. Mieskään ei käytä. Joskus juhlissa käytän, jos muistan.
Kommentit (9)
mutta vähitellen lakkasin käyttämästä. En siis tottunut lupaavasta alusta huolimatta :)
Mitäs tuumaatte tällaisesta ihmisestä?
Enkä käytä sormusta.
Mulla on niin hervoton paineurtikaria ettei sormuksen pitämisestä tule mitään. Tai tulisi, jos ottaisin kortisonitabletin + antihistamiinin + steroidivoidetta sormeen niin sitten voisin. Mutta en ala lääkkeitä sen takia vetämään, kun saa niitä syödä urtikarian takia muutenkin harva se päivä. Sormuksen kanssa pitäis syödä joka päivä.
Tai sitten sormuksen pitäisi olla niin löysä ettei se juuri sattuisi ihoon. Mutta sitten se ei pysy sormessa.
Välillä en hygieniasyistä halua käyttää sormusta, jos on flunssa-aikaa tms. niin on hygieenisempää ilman sormusta. Välillä sormus unohtuu muuten vaan laatikon pohjalle eikä vaan huvita sitä käyttää. Ei sillä ole mitään merkitystä avioliittoomme. Sormus ei avioliittoamme paranna millään tavalla, eikä toisaalta sormuksen käyttämättömyys sitä huononna. Sormuksen käyttäminen ei myöskään ole mikään tae hyvästä suhteesta eikä käyttämättömyys huonosta suhteesta.
..miettiä tällaisia asioita. On se hyvä ettei elämässä ssurempia haasteita ole.
Naimisissa 6 vuotta. Mulla on nakkisormet, joten sormuksen on oltava tiukka, ettei putoa. Joten jo parin kilon lihominen on saanut sormuksen puristamaan niin, että sen pitäminen tuntuu epämiellyttävältä.
Miehellä taas sormus saa muutaman viikon kuluessa aikaan ikävän kovettuman ihoon siihen sormuksen reunan kohdalle. Joten ei tunnu terveeltä tieten tahtoen tuottaa jotain ihokovettumia.
Laitetaan sormukset, kun lähdetään kylään, juhliin tmv.
jos olisin naimisissa.
Yhdessä oltu vasta 10 vuotta. :)
avioliitossa 5 vuotta,en ole edes katsonut käyttääkö mies... ei aina kuitenkaan, kun kuulema pitää pestessä jää vettä sorumuksen alle ja aiheuttaa ihottumaa.
En käytä juuri ollenkaan sormuksia. Olen töissä päiväkodissa ja me ei saada työaikana käyttää sormuksia hygieniasyistä. Niinpä ne roikkuu tuossa keittoön naulassa enkä niitä iltasin ja vapaapäivinä muista/viitsi sormeeni laittaa. Käytän kyllä juhlissa, kyläillessä ym. erityisissä tilanteissa.
Minäkään en ole mikään koruihminen, ja sormus tuntui kummalliselta aluksi sormessa, mutta kun se oli siinä ollut muutamia viikkoja, niin ei enää edes tunnu miltään.