Kuinka paljon voit syödä karkkia kerralla?
Itse söin tänään ison salmiakkipussin, kaksi tuplaa, sisuaskin.
Olen pohjalla ja inhoan itseäni!
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 12:48"]Mulla meni ennen helposti sellanen jumbopussi, 300-400 g. Mutta nyt kun en ole syönyt niin paljoa, tökkis varmaan puolessa välissä.
[/quote]
Mulla ihan sama!!!! Aikasemmin pystyin syömään koko pussin. Nykyisin just ja just puoli pussia. Sielunsisar! :-)
Mulla mennyt parhaimmillaan sukulaku laatikko 700g, sipsipussi 250g, suklaalevy 200g ja 6 kaljaa yhdellä istumalla. Enkä ole ylpeä saavutuksestani. M34
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 21:49"]
Minä söisin helposti paljon karkkia kerralla, jos voisin. Rakastan karkkia, suklaata, kaikkea herkkua. Mutta tulen pahoinvoivaksi yli sadan gramman annoksista, siis olo on niin karmea että aivan kuin olisin saanut jonkun myrkytyksen.
[/quote]
Minulla ihan sama juttu ja ripulikin vielä kaupanpäälle. Ei pääse lihomaan :)
levyn Fazerin salmiakkisuklaata, jos olisi samankokoinen kuin Fazerin siniset ei varmaan onnistuisi! :D
pussin ruissipsejä dipin kera.
Pari suklaalevyä menee helposti ja siihen vielä nuita karkkeja tai sipsejä lisäksi. Ja limua tietty myös. Nykyään yritän taistella kun huomaan että oma jaksaminen on aika vähissä ja ylipainoa löytyy pienen ihmisen verran.
Ei mee yli 150g. Jos syön enemmän, rupee oksettamaan ja en voi olla lähtemättä lenkille.
Olen syönyt 4 viikkoa putkeen karkkia. Mitä voisi käydä🤷
2-3 palaa suklaata tai sama määrä karkkeja. En osta kotiin kumpaakaan kun en makeasta välitä.
Suklaata voin syödä niin paljon kuin haluan mutta jos alan karkkia syömään niin ihan vähän sillä muuten maha menee iha sekasin