Kuinka paljon voit syödä karkkia kerralla?
Itse söin tänään ison salmiakkipussin, kaksi tuplaa, sisuaskin.
Olen pohjalla ja inhoan itseäni!
Kommentit (50)
Tänään oli 130g irtokarkkia leffassa ja se oli liikaa, mutta mä syön kaiken mitä on. Pidän siis karkkilakkoa kuun loppuun asti ja sen jälkeen palaan entiseen järjestykseen eli max 100g kerran viikossa.
Voin todistaa, että edellinen kirjoittaja on todella hyvävartaloinen! Täällä juuri nauramme teidän nipotuksellenne.
Ihan miten tahansa paljon. En ole vielä koskaan päässyt rajalle asti. Syöty on pahimmillaan saman päivän aikana kaksi keksipakettia, kolme pussia karkkia, kolme suklaalevyä ja vadelmamunkkeja. Ei tehnyt heikkoakaan. Helposti menisi paljon enemmänkin.
T. Painoindeksi 17
Mielenkiintoista. Minä olen 130kg (15) ja tuntuu että täällä suurin osa vetää huomattavasti enemmän kuin mitä minä pystyn, mutta salaisuus onkin varmaan siinä että minä syön joka päivä suklaata (en muuta karkkia) ja laihat syö sit varmaan vaan kerran viikossa tai harvemmin.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 22:05"]
Ihan miten tahansa paljon. En ole vielä koskaan päässyt rajalle asti. Syöty on pahimmillaan saman päivän aikana kaksi keksipakettia, kolme pussia karkkia, kolme suklaalevyä ja vadelmamunkkeja. Ei tehnyt heikkoakaan. Helposti menisi paljon enemmänkin.
T. Painoindeksi 17
[/quote]
Oksennatko tuon jälkeen?
Jessus. Mä kun luulin, että olin pahakin sokerihiiri. Harvoin syön kuitenkaan kokonaisen suklaalevyn yhdessä päivässä, yleensä max. 150g. Ja sokerikarkkeja en sitäkään, liian makeita. Jotain lakusekoituksia voi mennä se 200g kerralla. Mutta toisaalta syön suklaata kyllä melkein joka päivä.
Vedän irtiksiä, joten vaikea sanoa grammamääriä. Filmtownin 2e pussi on amatööreille. :D
En ole vielä tavannut ihmistä, joka pystyisi syömään karkkia enemmän kuin minä. En koe olevani ahmimishäiriöinen, joten ehkä ne ketkä pystyvät eivät vain tee sitä julkisesti. Mulla ei ole ongelmaa vetää mässyä muiden nähden. Esim. työmatkoilla räpsitään kuvia kun kaverit on tyhjentäneet tax freen viinoista ja minulla on kärryllinen karkkia, jota on turha kysellä enää viikon päästä.
olin tänään sokerirasitustestissä ja erittäin yllättynyt siitä miten voimakas paha olo tuli siitä sokerista. Määrähän ei ole pientä karkkipussia isompi, ja sellainen menee helposti aamupalaksi...
Mulla meni ennen helposti sellanen jumbopussi, 300-400 g. Mutta nyt kun en ole syönyt niin paljoa, tökkis varmaan puolessa välissä.
Kuinka moni teistä hirmukarkkisyöjistä on ylipainoinen?
Olen ollut sitä mieltä että olen kova syömään karkkia ja mulla menee kerralla ehkä 150g korkeintaan ja koskaan en syö samana päivänä suklaata. Suklaata taas menee korkeintaan 100g päivässä ja syön karkkia ehkä neljänä päivänä viikossa tai joskus vähemmänkin.
Ja juu itse olen ylipainonen.
Paljon, aivan järkyttäviä määriä. Eilen esimerkiksi 200 g suklaata, 300 g karkkia ja 0,9 litraa jäätelöä. Vastapainoksi piti syödä tosin suolaista, ja sitä vielä tuotakin enemmän. Kaikki tämä illalla.
olen ollut. nami maistui päivittäin. lopetin karkin syömisen ja alle 9kk:n putos 20kg :)
author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 13:27"]
Kuinka moni teistä hirmukarkkisyöjistä on ylipainoinen?
Olen ollut sitä mieltä että olen kova syömään karkkia ja mulla menee kerralla ehkä 150g korkeintaan ja koskaan en syö samana päivänä suklaata. Suklaata taas menee korkeintaan 100g päivässäj ja syön karkkia ehkä neljänä päivänä viikossa tai joskus vähemmänkin.
Ja juu itse olen ylipainonen.
En ole kokeillut enkä varmaan kokeilekaan:). Itse syön aika vähän karkkia. Yleensä tummaa suklaata tai salmiakkia. Ihan pieninä annoksina silloin tällöin.
en osta kotio karkkia koska söisin ne kuitenkin heti pois. viimeksi jouluna sain ison toblerone rullan lahjaksi ja hups 2/3 400g suklaarullasta katosi 15min suihini. tästä syystä en osta suklaalevyjä tai karkkipusseja! jos mieli tekee makeaa lakupatukka tai suklaapatukka ja se on siinä!
Ehkä 100g ilman että tulee tosi paha olo
Ehkä 10 karkkia. Sit on jo olo et yök. En syö juurikaan sokeria. Ei vaan tee mieli enää.
Suklaata voin syödä aika paljon, esim. kokonaisen patukan tai pari riviä levystä. Varsinaista karkkia en juurikaan syö. Yleensä syön vain muutaman, korkeintaan kourallisen. Pahoja ovat lähes poikkeuksetta ja liika makea ällöttää.
Suolaiset herkut ovat makuuni.
Jos mätän niin kertaistumalta menee n. 1kg suklaata, ennätys on 1.3kg ja todellakin oksennan sen jälkeen. En sen takia, että olisi niin huono olo fyysisesti mutta tulis jäätävä ahdistus.
Suklaata max. 3 riviä, siitä tulee hirveä jano ja paha olo.
Salmiakkia tai irtokarkkeja ehkä 50-100 g ja sitten alkaa sydän hakata.
Jäätelöä en syö kuin kerran tai kaksi vuodessa, silloin 1-2 palloa.
Kyllä nyt puoli kiloa menee jos haluan. Helposti. Nykyään minua estää se että tiedän miten huono olo siitä tulee ja miten salakavalasti noista määristä lihoan. Ei enää.
No...suunnilleen kilo menee helposti kerralla silloin kuin vain huvittaa syödä karkkeja. Olen hyvävartaloinen, painoindeksi 19 ja lihakset hyvässä kunnossa, joten on kyllä varaakin siihen :) Ihme nipottajia täällä.