Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt viisi päivää syönyt seuraavasti:

Vierailija
08.01.2010 |

Heti herättyä kaksi lasia vettä ja vettä joka aterialla.

Aamulla: 1keltuainen ja 3 valkuaista munakkaaseen, puolikas sipuli, yksi herkkusieni ja yksi tomaatti. Kahvia makeutusaineella.

1 välipala: puolikas omena ja kourallinen pähkinöitä

Lounas: salaattia, tomaatti, paprikaa, herne-maissi-paprikaa, emmental-juustoa siivu ja muutama pala vähärasvaista fetaa. Tippa oliiviöljyä.

2 välipala: puolikas omena ja kourallinen pähkinöitä

Päivällinn: salaattia, tomaatti, paprikaa, herne-maissi-paprikaa, emmental-juustoa siivu, tonnikalaa/kanaa/kalaa/kalkkunaa, raejuustoa, kananmunaa ja tippa oliiviöljyä.

Iltapala: puolikas omena ja kourallinen pähkinöitä ja pakastemarjoja.

Tämä on erään personal trainerin suunnittelema ruokavalio. Kaksi viikkoa pitäisi mennä tällä, tulevasta en sitten tiedä ;).

Liikuntaan kuuluu ensi viikosta alkaen maanantaina danceaerobic, tiistaina sali, keskiviikkona vatsa-peppu-jumppa, torstaina aerobic tai sali ja lauantaina tai sunnuntaina sali.

Noita jumppia olen harrastanut jo tähän saakka syksystä alkaen.

Maanantaiset lähtömitat olivat 168cm/107kg.

Arvatkaa mitat nyt?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(itse pudotin viime keväänä 6kg, syömällä aamulla ja päivällä yhden nutriletpussin, iltapäivällä salaatin raejuustolla tms. ja illalla esim. porkkanoita tai hedelmän+teetä paljon 1kk aikana. olin normaalipainoinen)

Vierailija
22/23 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon kcal tos on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keskiviikkona en syönyt kuin sen munakkaan, kun oksensin yöllä ja ripuli alkoi :(... luulin ensin olevani mahataudissa, mutta vissiin johtukin elimistön shokista ;).

Joku kysyi kalorimäärää: olen kiloklubiin merkannut kaiken, ja saan noin 1100 kaloria per päivä.

ap