Olen nyt viisi päivää syönyt seuraavasti:
Heti herättyä kaksi lasia vettä ja vettä joka aterialla.
Aamulla: 1keltuainen ja 3 valkuaista munakkaaseen, puolikas sipuli, yksi herkkusieni ja yksi tomaatti. Kahvia makeutusaineella.
1 välipala: puolikas omena ja kourallinen pähkinöitä
Lounas: salaattia, tomaatti, paprikaa, herne-maissi-paprikaa, emmental-juustoa siivu ja muutama pala vähärasvaista fetaa. Tippa oliiviöljyä.
2 välipala: puolikas omena ja kourallinen pähkinöitä
Päivällinn: salaattia, tomaatti, paprikaa, herne-maissi-paprikaa, emmental-juustoa siivu, tonnikalaa/kanaa/kalaa/kalkkunaa, raejuustoa, kananmunaa ja tippa oliiviöljyä.
Iltapala: puolikas omena ja kourallinen pähkinöitä ja pakastemarjoja.
Tämä on erään personal trainerin suunnittelema ruokavalio. Kaksi viikkoa pitäisi mennä tällä, tulevasta en sitten tiedä ;).
Liikuntaan kuuluu ensi viikosta alkaen maanantaina danceaerobic, tiistaina sali, keskiviikkona vatsa-peppu-jumppa, torstaina aerobic tai sali ja lauantaina tai sunnuntaina sali.
Noita jumppia olen harrastanut jo tähän saakka syksystä alkaen.
Maanantaiset lähtömitat olivat 168cm/107kg.
Arvatkaa mitat nyt?
Kommentit (23)
että keskiviikkona en syönyt kuin sen munakkaan, kun oksensin yöllä ja ripuli alkoi :(... luulin ensin olevani mahataudissa, mutta vissiin johtukin elimistön shokista ;).
Joku kysyi kalorimäärää: olen kiloklubiin merkannut kaiken, ja saan noin 1100 kaloria per päivä.
ap
(itse pudotin viime keväänä 6kg, syömällä aamulla ja päivällä yhden nutriletpussin, iltapäivällä salaatin raejuustolla tms. ja illalla esim. porkkanoita tai hedelmän+teetä paljon 1kk aikana. olin normaalipainoinen)