Olen nyt viisi päivää syönyt seuraavasti:
Heti herättyä kaksi lasia vettä ja vettä joka aterialla.
Aamulla: 1keltuainen ja 3 valkuaista munakkaaseen, puolikas sipuli, yksi herkkusieni ja yksi tomaatti. Kahvia makeutusaineella.
1 välipala: puolikas omena ja kourallinen pähkinöitä
Lounas: salaattia, tomaatti, paprikaa, herne-maissi-paprikaa, emmental-juustoa siivu ja muutama pala vähärasvaista fetaa. Tippa oliiviöljyä.
2 välipala: puolikas omena ja kourallinen pähkinöitä
Päivällinn: salaattia, tomaatti, paprikaa, herne-maissi-paprikaa, emmental-juustoa siivu, tonnikalaa/kanaa/kalaa/kalkkunaa, raejuustoa, kananmunaa ja tippa oliiviöljyä.
Iltapala: puolikas omena ja kourallinen pähkinöitä ja pakastemarjoja.
Tämä on erään personal trainerin suunnittelema ruokavalio. Kaksi viikkoa pitäisi mennä tällä, tulevasta en sitten tiedä ;).
Liikuntaan kuuluu ensi viikosta alkaen maanantaina danceaerobic, tiistaina sali, keskiviikkona vatsa-peppu-jumppa, torstaina aerobic tai sali ja lauantaina tai sunnuntaina sali.
Noita jumppia olen harrastanut jo tähän saakka syksystä alkaen.
Maanantaiset lähtömitat olivat 168cm/107kg.
Arvatkaa mitat nyt?
Kommentit (23)
Jätä he-ma-pa pois, samoin omena. Lisää reilusti öljyä salaattiin ja feta rasvaiseksi. Nälkä pysyy poissa!
T. karppi
Mitä pähkinöitä syöt ja paljonko on kourallinen? Pähkinöissähän on ihan älyttömästi kaloreita ja syöt niitä monta kourallista päivässä...
Minusta tuo aamupalan ja lounaan välissä oleva välipala on ylimääräinen ateria, ihan turha, kyllä aamupalalla pitäisi jaksaa lounaaseen asti.
aamiaiseksi sokeripitoista joghurttia ja 6pack olutta(lager). Välipalaksi 9olutta tai pullo pihlajanmarja viiniä, sorbus. Kun nälkä yllättää, kääri rizlan sisään 0,4g amfetamiinia ja niele. huuhtele cokiksella. Iltapala menee kuin itsekseen... JO VIIDESSÄ PÄIVÄSSÄ -10kg
mulla ei ole kyllä nälkä yhtään. Tekee tiukkaa syödä noin paljon.
Ja pähkinöistä kyselevä, ihan tavan maapähkinöitä ja pekanpähkinöitä. Silloin tällöin otin 2-3 mantelia tai hasselpähkinää. Cashew pähkinöissä on eniten, joten niitä vältän siitä syystä.
Tulee se 1100 kaloria, vaikka yleensä merkitsen vähän yläkanttiin syömäni ruuat.
ap
sillon niitä kaloreita on turha laskea, vaan ideana on vähä hiilihydraattinen ruoka.. kun ne hiilarit on se kaiken pahan alku..
mä huomasin saman jutun eilen täällä palstaillessani :D!! En kuitenkaan pyri mihinkään vähähiilihydraattiseen tms (mulla on 1tyypin diabetes), vaan tämä on tosiaan mulle suunniteltu nyt pariksi viikoksi. Mullakaan ei ole tarkoitus laskea kaloreita, olen vain huvikseen laittanut ne kk:hon.
ap
että en todellakaan ole tottunut syömään noin usein.. Mulla on 3 pientä lasta ja olen tähän asti syönyt aamulla, ehkä iltapäivällä ja illalla.
ap :)
koska liikut todella paljon ja syöt ihan liian vähän! elimistö on säästöliekillä ja pitää tiukasti kiinni rasvavaroista. sinuna lisäisin ruisleipäpalan taikka rasvattoman jugurtin tms,et varmasti saa tarpeeksi kaikkia rakennusaineita tuosta ruuasta,vai mitä kiloklubin pallukat sanoo?? niistähän näät!
ihan hyvältä kuulostaa. Ruokamäärä tuntuu jopa vähän pieneltä, kun ajattelee sinun lähtöpainoa ja liikuntamäärää. Ohjeet on kuitenkin ammattilaisen tekemät ja oletankin, että ajatuksena on saada paino putoamaan terveellisesti. Pienet ruokailuvälit vaikuttavat taas aineenvaihduntaan ja siihen, ettei verensokeri pääse laskemaan. Itse jaksaisin sitkeästi annetuilla ohjeilla. Tsemppiä :)
silloin kun niitä syöt, siis ota reilu määrä. Painosi on aika kova nyt, sun pitää syödä riittävästi jotta laihdut. Tämä on fakta.
Kyllä sulta painoa alkaa tippumaan enemmän, onko kuukautiset tulossa lähipäivinä tai juuri alkaneet? Se voisi selittää ettei paino tunnu tippuvan. Tulos näkyy sitten viikon päästä.
Tsemppiä!
KK pallukat on kaikki vihreitä!
Ja juu, menkkojen pitäisi alkaa ihan just... viime kuussa alkoivat 9pv :). Ei ole ihan säännöllinen kierto.
Ja kyllä syön ihan reilusti kanaa ja kalaa. Esim. yhden rintafileen tai puolitoista, purkin tonnikalaa vedessä jne...
ap
tapahtuu mitään kovin suurta!
Olisi ehkä kannattanut mennä vaa'alle vasta kun ainakin viikko on kulunut. Lisäksi muista punnituksessa se, että käyt samaan aikaan päivästä vaa'alla ja kevyissä vaatteissa. Ihan pikkujututkin kuitenkin vaikuttavat siihen, mitä se vaaka näyttää.
Älä ole liian malttamaton! Jos sulla on hyvä olla noilla ruoilla, jaksat liikkua, tuloksia alkaa varmasti tulla. Jos ei kahdessa viikossa ole tullut muutoksia painossa, sitten alat viilaamaan.
Olo on kyllä hyvä, voisin melkein sanoa, että parempi kuin ennen...!! :)
ap
voin sanoa, että tehokasta ainakin siinä mielessä, että paska lentää ;)!!!!!!! Pari ekaa päivää vessassa juoksutti aika kivasti tuo veden määrä, mutta nyt on alkanut keho tottua.
Otetaan vielä muutamia arvauksia vastaan, ja sitten paljastan :) Hetki vielä!
ap
Kilon!!!! Arvatkaapas vaan, miten mun motivaatio voi :(... En aio kuitenkaan luovuttaa, siitä ei ole pelkoa, sillä tämä ohjelma maksaa aika paljon...
Olisin mä silti luullut, että edes HIEMAN enemmän olisi lähtenyt. Edes niitä nesteitä!
Ehkä tuo ensi viikon liikunta sitten auttaa tähänkin.
saa antaa vinkkejä jos haluaa :)
ap