Aapuaa, kuolen nauruun! :D Pesutuvalle oli ilmestynyt kyltti jossa luki:
Kommentit (49)
"Älkää kuivatko mattoja kuivaushuoneessa, lattia menee pialle". lattian maali lhkeili jo ennenstään ja minnekäs ne pestyt matot sitten talvellakin laittaa...
Ilmeisesti kaikille talossanne asuville asia ei ole ollut selvä ja on jouduttu teettämään turhia pesukoneen korjauksia.
käsittääkseni vapaavalintaista, käyttääkö pyykkäri rintsikoita vai ei. Yleensä pyykkään ihan nakuna tietysti.
"Käytä rintaliivejä pestessäsi pesupussia". :DDDDDDD
palstalla ei kaikki taida oikein ymmärtää kieliopin päälle ;) Tuleekohan pesupusseista puhtaita? Ja kuka tarkistaa, onko pesijällä tosiaan liivit??
tässä ketjussa suurin osa ei siis tajunnut tuota lauseen kaksoismerkitystä!!! Aika hauska!!!
Hauska, onkohan vitsillä laitettu. ei kai kukaan tosissaan laittais tuollaista
Ja vielä hulvattomampaa se, että se on mennyt niin monelta ohi!
No, olemmehan jo huomanneet, että äidinkielentaidoilla täällä ei juhlita, sen osaaminen kun on "turhaa" ;)
hallussa!;D
Määkin kuolisin nauruun kun tommosen lapun luksiin ja kävin kyllä tarjoamassa sille naapurin 55v sinkkumiehelle vaikka omia vanhoja rintsikoitani lainaan;)
Kuka sen vahtii, että pyykkärillä on ne rintsikat jos pesee pesupussia?;D
Se vain on kaksitulkintainen. Edes niillä kuuluisilla pilkuilla ei saa hommaa selkiytettyä. On ne lauseenvastikkeet vaan niin ihquja
Talossa ei varmaan muita ihmisiä asu?
aikoo hommata rintaliivit pesupussin pesua varten? :D ap
Itse tulee nimittäin sokeaksi sille toiselle merkitykselle.
Itsekin kouluaikana kirjoitin aineen tytöstä, joka "asui kahden isänsä kanssa". Tarkoitin siis kahdestaan. Opettaja sitten kirjoitti marginaaliin, että: "Oliko tämä joku sateenkaariperhe?" :D
No, kielialan ammattilainen tuli minustakin.
Mä luulin ekaksi, että ne pari ekaa ei tajua -viestiä oli vastaprovoja, että sanaleikki ei ollut riittävän hyvä. Mutta siis ilmeisesti virhe ei auennut kaikille.
jokainen suomea puhuva tajuaa oikeasti tuon ap:n "hauskuuden". Mä en vaan oikeasti tajunnut että se voisi olla jonkun mielestä noin hauskaa.