Aapuaa, kuolen nauruun! :D Pesutuvalle oli ilmestynyt kyltti jossa luki:
Kommentit (49)
jokainen suomea puhuva tajuaa oikeasti tuon ap:n "hauskuuden". Mä en vaan oikeasti tajunnut että se voisi olla jonkun mielestä noin hauskaa.
onko väliä minkälaisia rintaliivejä käyttää?
Minä varmaan olisin omasta mielestäni niin hauska ja kirjoittaisin sinne tarkentavia kysymyksiä =).
Ai että mä nauran ihan vedet silmissä:DD
Eikö pesupussia saa pestä ilman liivejä? Sähän voit kysyä naarin mieheltä että mitä mieltä se on kyseisestä kyltistä;)
Ok vaikka ap saa tuosta lauseesta aikaiseksi 2 eri tarkoitusta, niin todellisuudessa kukaan ei kai pesisi pelkkää pesupussia mistään syystä.
Olen ulkosuomalainen ja just työpaikalla jossa on noin duunareita noin 25 eri maasta.
Hiukka hankala on heille selittää mitä tirskun kyyneleet silmissä!
Ok vaikka ap saa tuosta lauseesta aikaiseksi 2 eri tarkoitusta, niin todellisuudessa kukaan ei kai pesisi pelkkää pesupussia mistään syystä.
nyt ois sitten lupa käyttää;D
No ei se ollut pointti. Ja vaikka pesisikin, ehkä hän kuitenkin tajuaisi, että rintaliivejen käytöllä ei ole asian kanssa mitään tekemistä (ja että sitä ei voi valvoa, vaikka jostain mystisesti syystä meijerit olisi suotavaa tikea toimituksen ajaksi)
Hassua on se, että kyltti näyttää siltä, että joku on oikeasti pohtinut, että "jees, kylläpä muuten kannattaisi laittaa ne tissit kuppeihin, jos sattuu tuntemaan tavetta pestä sen pesupussin" (ja väkertää oikein kyltin, että muutkin tämän tajuaisivat) Kaikessa absurdiudessaan juuri tämä on hassua, jos huumorintaju on sopivaa sorttia.
t. se, jonka pää kuulemma vittuilee... No niin se tekeekin, mutta ei se ennen ole kieliopista ja semantiikasta huudellut.
Ei tuossa mitään nauramista ole.
Jos olisi kyse pesupussin pesemisestä niin sanottaisiin "Käytä rintaliivejä pesupussia pestettäsi" tai "Käytä rintaliivejä, kun peset pesupussia"Lause on siis ihan oikein. Tosin se voisi sanoa myös: "Käytä pesupussia, kun peset rintaliivejä" tai "Käytä pesupussia rintaliivejä pestessäsi".
Kielen ymmärtäminen edellyttää hieman järjenkäyttöä myös..
Elämä voi hei olla myös sekä iloista että helppoa kun osaa nauraa arjen pikkujutuille!;)
ja käy laittamassa se facebookin "yhdyssana on yhdyssana" -ryhmään. Siellä on muistaakseni yli tuhat vastaavaa älynväläystä jo kuvattuna.
Eikö se ole ihan asiallinen tiedotus?