Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi ei tunnu miltään

Vierailija
27.03.2012 |

Aurinkoista kevätpäivää teille hyvät ystävät!

voisitteko antaa minulle hyviä vinkkejä lantionpohjan lihaksiston harjoitteluun?

olen katsonut kaikenlaisia apuvälineitä mutta en osaa päättää että millaisen hankkisin, esim. come-laite tai geishakuulat, onko kokemuksia? kuulisin mielellään

teidän mielipiteitä siitä mikä on "paras" ja toimivin vaihtoehto..

Synnytyksestä on siis aikaa 9kk, ja seksi ei vieläkään oikein tunnu miltään, sanoisin että se tuntuu enemmänkin epämiellyttävää..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan ollut samassa tilanteessa ja selvinnyt siitä, jos on miten?

-ap

Vierailija
2/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sillä oppii tietämään lantionpohjalihasten sijainnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vie AIKAA! Minulla 4 lasta ja en todellakaan tuntenut yhtään mitään ja pelkkää väljyyttä. Sitten laihdutin kaikki läskit pois ja tein ankarasti harjoituksia joka päivä alapäällä, söin proteiinia lihasten vahvistamiseksi ja nyt,viiden vuoden päästä synnytyksestä viimeksi tapaamani mies sanoi heti, että onpas kireä! Ja niin on! Selviät kyllä!!! Aikaa vain on kulunut vielä liian vähän!

Vierailija
4/4 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vie AIKAA! Minulla 4 lasta ja en todellakaan tuntenut yhtään mitään ja pelkkää väljyyttä. Sitten laihdutin kaikki läskit pois ja tein ankarasti harjoituksia joka päivä alapäällä, söin proteiinia lihasten vahvistamiseksi ja nyt,viiden vuoden päästä synnytyksestä viimeksi tapaamani mies sanoi heti, että onpas kireä! Ja niin on! Selviät kyllä!!! Aikaa vain on kulunut vielä liian vähän!

jos sinäkin olet selvinnyt niin kyllä sitten minäkin! :) kiitos kannustuksesta!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän