Kelasta saatavat tuet ja opiskelu
Kommentit (2)
ja näyttää että ihan hyvin pärjätään, jos ei törsäillä. l.a. kuukauden päästä :)
Mutta joo perusjutut saa kyllä hoidettua ja yllättäviä juttuja (sairautta ym.) on säästöä ja vakuutus niin pärjää.
Me ollaan saatu melkein kaikki vauvan tarvikkeet sukulaisilta lainaan/kiertoon, joka on säästänyt meiltä tosi paljon. Plus käytetään kirppareita ja niin edelleen. Lapsi ei tarvitse tavaraa ympärilleen vaan rrakasavat vanhemmat ja saada perustarpeensa tyydytetyksi.
Autoakaan ei ole, mutta asutaan sellaisessa paikassa että peruspalvelut on lähellä ja julkiset pelaa keskutaan tosi hyvin (ja lastenvaunujen kanssa bussi on ilmainen)
Ite oon lukenu lehtijuttuja opiskelijaperheistä (joissain jopa 4 lasta) ja kyllä ovat kuulemma pärjänneet.
Onnea vaan yrittämiseen, tulette kyllä pärjäämään!!
Kyllä te varmaan pärjäisitte noilla tuloilla.Olen itse raskaana ja laskettu aika on kuukauden päästä.En ole ollut töissä lukion jälkeen (valmistuin viime vuonna) enkä ole opiskellut sillä en päässyt sisään minne olin hakenut.
Miehelläni ei ole mitään tuloja sillä hän on juuri muuttamassa suomeen afrikasta.Eli meillä kummallaakaan ei ole tuloja joten meidän on pakko pärjätä niillä rahoilla jotka saan kelalta.
Luulen että te pärjäisitte ihan hyvin :) tai ainakin paremmin kun me tulemme pärjäämään mieheni kanssa...