Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset ja tissipano

Vierailija
26.03.2012 |

miten naiset kokevat tissinainnin

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ei haluu kokee sitä ollenkaan , etteks te sitä tiedä

Vierailija
2/40 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen jäljiltä isommat kuin se b-kuppi jotka ne oli ennen..kivaa jos vielä lastit lentäis rinnoille;P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on ihan kivaa. Eihän se itsestä tunne mitenkään ihmeelliseltä mutta joskus kun haluan tehdä miehelleni jotain mistä hän todella nauttii... Tulee itsellekin kiva fiilis kun näkee toisen nauttivan oikeen kunnolla. Nyt kun olen taas raskaana niin homma on molempien mielestä entistä parempaa, tissit kasvanu normaalo 75B kupista D-kuppiiin ja on tosi pyöreät ja kiinteät. Voi kun pysyis tälläsenä imettämisen jälkeenkin mutta turha toivo. Nautoitaan kuitenkin niinkauan kuin ehtii

Vierailija
4/40 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkimistä,ku saa puristaa rintoja sikana kiinni,vastakkain ja silti se sujahtaa ulos sieltä eikä ees seiso kunnolla!!Tyhmää touhua;(

Vierailija
5/40 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sitä on joskus. Ylitän samalla yleensä nuolla terskanpäätä tai suukottelen sitä märin huulin. Koitan siten lisätä syljellä luistoa. Ei se itsestäni niin mitenkään erikoiselta tunnu, mutta ajatus siinä kiihottaa eikä se miltä se tuntuu. Teen sitä kiihottaakseni aviomiestäni.

Vierailija
6/40 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi mieli masturboida tissien välistää kunnes sperma lentää naisen päälle

Vierailija
7/40 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä tisuilla ei tissipanoa tehdä kun ovat pikkuiset vaan ei ole kukaan miehistäni koskaan moista halunnutkaan, mulla on aina ollut peppumiehiä jotka tykänneet tulla pimppiin. Toisinaan fantasioin että spermat tulis mun nännin päälle mutta en kehtaa sellaista pyytää ja tuskin se minusta miltään ihmeeltä tuntuisi, joten kuvitelma riittää :)

Vierailija
8/40 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä, koska se on ajatuksena niin kiihottava ja mies nauttii kovasti :)

Vierailija
9/40 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä tisuilla ei tissipanoa tehdä kun ovat pikkuiset vaan ei ole kukaan miehistäni koskaan moista halunnutkaan, mulla on aina ollut peppumiehiä jotka tykänneet tulla pimppiin. Toisinaan fantasioin että spermat tulis mun nännin päälle mutta en kehtaa sellaista pyytää ja tuskin se minusta miltään ihmeeltä tuntuisi, joten kuvitelma riittää :)

Voithan sä pyytää poikkista joskus laukeaamaa sun rinnoille.Vaikk suihin oton yhteydessä.Minkä kokoset sun rinnat on?

Vierailija
10/40 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää. Ja pidän itsekkin. Tissit on 80 G nyt kun raskaana..mies tuli poikien illasta puoli yksi ja minä sain seksiä kahteen otteeseen..ja mieheni haluaa laueta aina suuhun tissipanon jälkeen. Se käy. Ja onhan se kiihottavaa puristaa tissit yhteen ja katsella kun iso muna ja kiiltävä terska soutaa " tissivälissä " ..

Vierailija
11/40 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kovasti nyt kun rinnat on fiksattu lasten jäljiltä.tunnen jotenkin itseni niin naiseksi nyt kun sitä pystyy harrastamaan,tyhjillä lätkillä siitä nyt ei olis tullut mitään.ja mieskin on ihan villinä.

Vierailija
12/40 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun lopuksi ruokkii rintojen välistä kaupalle josta mies nuolee spermat ja imuttelee kaulaa

Vierailija
13/40 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissipano on todella kiihottavaa, varsinkin kun saa laueta rintojen väliin , puolisokin nauttii siirtää kuulema kun näkee että itse nautin.. vähän liukkaria/öljyä rinnoille nii aahh miten kiihottavaa ,

Vierailija
14/40 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaisi lähes aina laueta rintojeni väliin, mutta itse tietty haluan että sisääni, sillä hänen orgasminsa lopputyönnöt saavat useimmiten minutkin laukeamaan. On sovittu että kun minulla on latex rintsikat tai kuukautiset, niin silloin se on sallittua.

Kuukautisten aikaan valintana on siis rintojen väliin tai suihinotto ja näistä kahdesta valitseminen tuntuukin olevan erityisen vaikeaa. Itse en suostu siihen että suunnitelmaa muutetaan kesken ellei ole erikseen niin sovittu. Muuten homma menisi aina niin että aluksi rintojen väliin ja laukeaminen suuhun. Itse pidän ja kiihotun suihin ottamisesta joten jos nielen spermaa, niin haluan myös tehdä sen alusta saakka huulillani.

Vierailija
15/40 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kovasti että kuopus lopettaa tissin imemisen ja saan ehkä joskus taas työnnellä kulliani puolison ihanien tissien väliin ja laukaista spermani hänen kaulalleen. Kuin myös sitä että saan taas hyväillä ja imeskellä noita ihania e-kupin rintoja.

Vierailija
16/40 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei voisi vähempää tissipano kiinnostaa. Panisi ennemmin vaikka reisien väliin tai kyynärtaipeeseen. Rintani ovat sen verran pienet että niitä pitää puristaa kivuliaasti yhteen että tissien väliin paneminen onnistuu. Ja se tissien välistä pilkottava muna alkaa vaan vituttaa kun itseen käy kipeää se tissien repiminen. Äh. Varvasvälipanokin kiinnostaa enemmän.

Vierailija
17/40 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa tuota välillä tehtiin, että hän tuli päälle ja pani tissien väliin.

Minä en siitä tietenkään suoranaista fyysistä nautintoa saanut, mutta olen hyvin visuaalinen ja kiihotun miehen ulkonäön lisäksi myös omasta vartalostani ja rinnoistani, eli nautin siitä näkymästä kun miehen penis soutaa tissieni välissä ja siinä yläpuolella näkyy miehen vatsa, rintakehä, olkapäät, kädet ja kasvot.

Näkymä siis kiihottaa.

En yleensä malttanut kuitenkaan vain katsella, vaan aloin hamuta peniksen päätä suullani joten siitä hän sitten siirtyi ylemmäs ja pani suuhun.

Siitäkään en saa varsinaista fyysistä nautintoa, mutta se (suuhun paneminen) on muutoin kiihottavaa ja siinäkin näkymät upeat.

Vierailija
18/40 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kokoiset tissit täytyy luonnollisesti puuhaan olla. Itselleni se ei ole mitenkään erikoista, joskus kiihottavaa, mieluummin nain suuhun ja heitän sen jälkeen lastin rinnoille. Näky on todella kiihottava kun nainen levittelee spermaani rinnoilleen ja maistaa sitä sormellaan.

Vierailija
19/40 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset ei haluu kokee sitä ollenkaan , etteks te sitä tiedä

Haluanpa. Se on kivaa, kunhan liukastaa ettei hankaannu. Loppuhuipennus on parasta.

Vierailija
20/40 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä se on parasta siten, että nainen makaa ja olet hajareisin naisen päällä takapuoli naisen kasvoihin päin. Nainen pystyy samalla nuoleskelemaan sieltä....takaapäin paikkoja.

Vaikka ei siinä, kelpaa se miten päin vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi