MARTINA JA ESKO 1
Kommentit (154)
se ollut sen Eremenkon salarakas? Toisaalta, who cares...
koska kenelläkään muulla ei oo munaa sanoo sitä sille suoraan kun tietää kuinka diiva kiehahtaa.
Vai Eremenko,hitto,aika kananmuisti mulla:D
Itse olen pari kertaa saanut siellä niin hirveää kohtelua (ihan syyttä, parin lääkärin ennakkoluulojen tai vinoiluntarpeen takia) että en ole vuosiin asioinut. Jos jotakin naistenvaivoja on ollut, olen kertonut mitä on tapahtunut, ja pyytänyt ja saanut lähetteen poikkeuksellisesti Naistenklinikalle. Lähetteen kirjoittaja on tajunnut puolesta lauseesta, miksi en asioi Kättärillä. En siis yhtään ihmettele tuota Martinan kokemusta, siellä on ollut uskomattomia idiootteja töissä. Toisesta kerrasta tein valituksen (joka varmaan kadotettiin jonnekin) ja toisella kertaa toinen sairaala (johon päädyin) antoi Kättärille palautetta tuosta asiakkaiden kohtelusta eli siitä, miten keskitytään sairauden hoitoon eikä potilaalle vittuiluun turhasta.
Musta symppis pari, Martinalla on ihana ääni ja Esko vaikuttaa tavalliselta suomalaisäijältä:). Toki ovat vähän ulkonäkökeskeisiä jne mutta niin ovat monet muutkin.
Jotain että hän ei sovi vanhemmaksi ja toivottavasti lapsi auttaa kypsymään tmv.
Mitä se sanoi??
koska kenelläkään muulla ei oo munaa sanoo sitä sille suoraan kun tietää kuinka diiva kiehahtaa.
rakkauden hedelmä eikä Martina edes tiedä kuka hänen isänsä on?
kyllä nyt täällä voi anonyymisti pariskuntaa arvostella, mutta että kätilö, tuntematta ihmisiä haukkuu tulevan äidin maan rakoon. Säälitti jo Martina..
Mä en tajua miks ihmisillä on niin hillitön halu liiskata Martina maanrakoon...
kyllä nyt täällä voi anonyymisti pariskuntaa arvostella, mutta että kätilö, tuntematta ihmisiä haukkuu tulevan äidin maan rakoon. Säälitti jo Martina..
Mä en ainakaan nielisi ihan kokonaisena kaikkea, mitä noiden suusta tulee.
Mahdollisesti kätilö on kommentoinut johonkin hieman sattuvasti, jos ovat jotain oikein pöllöä möläyttäneet tai pinnallista kommentoineet ja tietysti nyt saa kuulla kunniansa. Kun on kehdannut olla palvomatta täysin palkein Martinaa.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/792259?aitolehti_martina
Minäkin ihmettelin tuhlauksen määrää, kun muistan lukeneeni maksuvaikeuksista, löysin linkinkin, joka yllä.
Velaksi ilmeisesti elävät, kun on noin paljon maksuja ulosotossa?
Toivottavasti vanhemmuus kasvattaa sen verran, että opitaan huolehtimaan myös talousasioista. Itse tuoreena äitinä tiedän miten vauva muuttaa kaiken. Se on kaikki kaikessa, siksi en lähtisi tuomitsemaan Marttiinaa & Eskoa vanhempina.
Minusta oli kamalaa lukea fb:sta, että on joku vedonlyönti-sivusto, jossa lyödään vetoa, että kuinka pian Martinan & Eskon vauva otetaan pois.
Meillä on saman ikäinen vauva ja olen lähes saman ikäinen kuin Martina, mieheni myös vanhempi kuten Eskokin Martinaan verrattuna.
Emme elä velaksi (uusi talo & uudehkot autot & moottoripyörät velattomia), säästöjä miehelläni on noin 500 000e, mutta emme silti osta jatkuvasti mitään luksusta, käy viikoittain hoidoissa yms.koska tavoitteena olisi, että pikkuisellamme olisi tulevaisuus turvattu.
Ja kun kuvassa huulet näytti "luonnottomilta", niin Esko naurahti (kun eihän ne varmaan oikeesti ookaan luonnolliset, vaan silikonia on käytetty...)
vaan kollageenia
"mä valkkaan kuvat jossa en näytä maksulliselta"
öö..näyttää maksulliselta ihan koko ajan.
Kannattas varmaa käydä eka leikkaan se naama ja alottaa sit se kuvien valkkaaminen..harmittaa että tollaiset saa lapsia :´(
Jaa miksi harmittaa? Koska itse olet niin hemmetin loistava äiti? Tuskinpa olet.
Pariskunta vaikutti ihan sympaattiselta. Varmasti mukula saa vähän vähän erilaisen lähtökulman elämään kuin sinun kotonasi, mutta eiköhän se ole ihan hyvä asia vain.
joka tatutoitutti sen myllyn mahaansa ja siinä tekstissä oli kirjoitusvirhe?
En nimittäin enää pysy näiden salarakkaiden ja julkisuushakuisten seiskatyttöjen perässä enää, kuka on kuka.
joka tatutoitutti sen myllyn mahaansa ja siinä tekstissä oli kirjoitusvirhe? En nimittäin enää pysy näiden salarakkaiden ja julkisuushakuisten seiskatyttöjen perässä enää, kuka on kuka.
Mä katsoin ohjelman miehen ja teinin kanssa. Itse halusin katsoa ihan puhtaasta mielenkiinnosta, koska olen saanut aika latvabee-osastoa käsityksen ko. pariskunnasta. Mun mies oli mainio: se istui ihan hiljaa koko ohjelman ajan ja kun lopputekstit alkoi, niin sanoi, että NEVER again - mun ei tosiaan tarvii tämmöstä paskaa katsoa :-D
Mä uskon, että M ja E ovat ihania vanhempia ja rakastavat vauvaansa yli kaiken. Ja ymmärrän sen, että kun tekevät duunia kropallaan niin pitäähän sitä työvälinettä huoltaa. Mutta siltikään tota "luxuselämäntyyliä vaikkei olla varakkaita" en tajua :-/ Toivon ettei Martina mene överiksi ton ulkonäkötouhunsa kanssa, koska on ihan oikeasti luonnonkaunis nainen. Keilapallotissit ja akuankka-huulet on aika murheellista katsottavaa. Eikä diivamainen käytös paranna asiaa yhtään.
Esko oli musta ihan mahtava sälli. Suurin osa täälläkin olevista muijista salaa haaveilee että oma jupiseva sohvaperuna olis edes puolet siitä äijästä mikä Esko on.
Martinasta en oikein tiedä, varmaan hankala ihminen mutta sitten kun sillä päivä paistaa niin sitten on kyllä tosi kivaa. En kyllä ehkä uskaltais olla sen lähellä pahana päivänä. Tosin samanlaisia tuuliviirejä on kyllä tosielämässäkin tullut vastaan.
Tämä siis miehen kommentti.
tuli vaan mieleen se että MARTTIINA meni itse haukkuun kaikki BB tyypit heti sisään taloon astuessa! ehkä kätilö teki vaan MARTTIINAT! (tosin ammatti-ihmisenä kätilön olis kuulunut ehkä pitää suu kii mutta....)
sitä saa mitä tilaa!!!
jos martiina itse saa huutaa pää punasena ja kirota kaikille niin miks sille ei saa takas sanoo samalla mitalla! oppis oleen!
Jotkut asiat mm. ulkonäössä häiritsevät. Mä en vain kestä,että miehellä on lakatut kynnet,eikä jätkä edes soita rock-bändissä vaan on tanssiryhmässä. Ihan jäätävän rumat nuo kynnet.
Lapsenteosta: Joskus Esko sanoi haastattelussa "että tehtiinhän sitä vauvaa kuin iisakin kirkkoa" ja nyt sitten paljastui syykin,abortit.
Martina on mielestäni temperamenttinen ja vähän diivaileva,mutta jos mies on tyyliltään sellainen,että ostaa vaimolleen/naiselleen mitä vain ja toteuttaa tämän unelmia,niin miksi sitten ei odottaisi jotain suurempaa?
Ensi jakson trailerissa Martina huutaa ja kiroilee,mutta kyllä minäkin olen joskus huutanut juuri samanlailla puhelimeen,kun olen etsinyt miestäni. Olen kysynyt erittäin vihaisesti "missä vitussa sä oikein olet",ei mielestäni mitenkään erikoista.
Jotkut mölyt pariskunta kuitenkin saisi pitää mahassaan. En usko,että esimerkiksi aborttien (monikossa) paljastaminen oli fiksu veto.
laski pisteet. Luulin, että ovat varakkaita, perineet rahaa tms, mutta elävätkin tuota "luksuselämää" velaksi. Jopa vuokrat maksamatta. huh huh.