Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARTINA JA ESKO 1

Vierailija
07.01.2010 |

Tänne koottua keskustelua ekasta jaksosta.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt täällä voi anonyymisti pariskuntaa arvostella, mutta että kätilö, tuntematta ihmisiä haukkuu tulevan äidin maan rakoon. Säälitti jo Martina..

Mutta julkisuudenkuvasta semmosta pientä, että vaikka oiskin julkkis niin se, että jos se eka ultra on NIIN TÄRKEÄ, niin miksi ei voi tulla ajoissa?

Radio Novan haastattelussa ihmettelivät, että kun tulivat 15 min myöhässä ja eivät päässeet heti sisään vaan aika siirtyi viikolla :D.

Kaverit tulee varmaan myöhässä omiin hautajaisiinsakin.

Vierailija
22/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika häntäpäässä kuitenkin..

Maalaisjärjelläkin pärjäis jo pitkälle mutta kun ei ole sitäkään niin ei kyllä hyvin mene..:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt täällä voi anonyymisti pariskuntaa arvostella, mutta että kätilö, tuntematta ihmisiä haukkuu tulevan äidin maan rakoon. Säälitti jo Martina...

Minä kyllä taidan jatkaa katsomista. Mielenkiintoista seurata miten heidän odotuksensa etenee. Esko vaikutti symppikseltä.

Vierailija
24/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuulosti ihan Sara La Fontainelta.

Vierailija
25/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti jos tulee plussaa, lähtee Harrod'sin cashmere-vauvasetti tilaukseen. Oon säästänyt jo rahat=) Onko siinä siis jotain pahaa ja pyhää äitiyttä loukkaavaa, jos haluaa vähän hemmotella itseään ja lastaan luksuskamoilla? Jos siis on varaa?

mutta on mulla nyt enemmän järkeä päässä kun tolla bimbolla. Vai onko se sun mielestä viisas?

Sen tietää jo nyt kun vanhemmat on tommosia tyrkkyjä julkisuudenhakuisia niin se lapsi ei saa elää lähellekään normaalia lapsuutta :(

Siitä tulee yhtä koppava ja diiva kun äitinsä, ei opi minkäännäköistä nöyryyttä ym.

Toki sehän on ihan ykkösasia että lapsella on Dolce & Gabbanan rattaat. Eikö se jo kerro että kaikki ei oo kohallaan?

T. 3

Vierailija
26/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kesytetään äkäpussi-Esko Eerikäinen

Eskolle symppis pisteet :D

Vierailija
27/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieteri tuntuu olevan olematon, lapsen kanssa sitä pinnaa vaan tarvittas, ettei napsahda väärässä paikassa.

Mä oon ihan samanlainen raskaana ollessa :) Miehen mukaan mua ei silloin saa päästää auton rattiinkaan :) Eikä ole vaikuttanut ollenkaan siihen millainen olen vauvan kanssa :)

Eikö teillä ole temperamenttia!? :)

Ei kai äideillä ole temperamenttia, etenkään raskaana olevilla tulevilla äideillä, tuoksuvat jo valmiiksi pullalta ja ovat pehmeitä.

Vierailija
28/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti jos tulee plussaa, lähtee Harrod'sin cashmere-vauvasetti tilaukseen. Oon säästänyt jo rahat=) Onko siinä siis jotain pahaa ja pyhää äitiyttä loukkaavaa, jos haluaa vähän hemmotella itseään ja lastaan luksuskamoilla? Jos siis on varaa?

mutta on mulla nyt enemmän järkeä päässä kun tolla bimbolla. Vai onko se sun mielestä viisas?

Sen tietää jo nyt kun vanhemmat on tommosia tyrkkyjä julkisuudenhakuisia niin se lapsi ei saa elää lähellekään normaalia lapsuutta :(

Siitä tulee yhtä koppava ja diiva kun äitinsä, ei opi minkäännäköistä nöyryyttä ym.

Toki sehän on ihan ykkösasia että lapsella on Dolce & Gabbanan rattaat. Eikö se jo kerro että kaikki ei oo kohallaan?

T. 3

Vierailija
29/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis aio tilata vauvoja setissä:D

Vierailija
30/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä on :D? Tuskin mikään liike maailmassa maahantuo vauvoja :D

Vierailija
31/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä on :D? Tuskin mikään liike maailmassa maahantuo vauvoja :D

Siis katso www.harrods.com ja sieltä Baby-osasto. Siellä on vaikka mitä! Itse olen suunnitellut settiä, jossa on bodyja ja paitoja jne. Ja sitten cashmere-peittoa ja unipussia. Tarttee harkita=)

Vierailija
32/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ei oteta huomioon noita pieniä arjen ylellisyyksiä..=) Mutta mun mielestä esko vaikutti todella symppikseltä, joka on varmasti aivan ihana isä tyttärelleen. Martina oli tuttuun tapaansa tempperamenttinen ja luulenpa, että hänkin laittaa vauvan ekalle sijalle.

Haluaisinpa vaan tietää, mihin se kätilö perusti väitteensä, ettei Martina olisi kykeneväinen huolehtimaan toisesta ihmisestä!! maailmassa on oikeasti äitejä, jotka eivät välitä lapsistaan pätkän vertaa ja M ei varmasti ole yksi heistä!

Vierailija
33/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieteri tuntuu olevan olematon, lapsen kanssa sitä pinnaa vaan tarvittas, ettei napsahda väärässä paikassa.

Mä oon ihan samanlainen raskaana ollessa :) Miehen mukaan mua ei silloin saa päästää auton rattiinkaan :) Eikä ole vaikuttanut ollenkaan siihen millainen olen vauvan kanssa :) Eikö teillä ole temperamenttia!? :)

Ei kai äideillä ole temperamenttia, etenkään raskaana olevilla tulevilla äideillä, tuoksuvat jo valmiiksi pullalta ja ovat pehmeitä.

Vierailija
34/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rääväsuu, mutta aika siivosti tässä ekassa jaksossa hän kuitenkin käyttäytyi (tokan koosteessa muutaman kirosanasen kuulin). Diivamaisesti hieman, muttei niin räävästi. Luonnollisella meikillä tosi kaunis. Huulet ehkä hieman liian töröt minun makuuni.

Vierailija
35/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksossa ei ollut mitään ihmeellistä, kauheaa tai erityisen outoa. Ettekö te ihmettelijät koskaan puhu "värikkäästi", kiroa, hassuttele (tyyliin "missä mun ilotulitukset on?"), juhli synttäreitä, osta "turhuuksia"...? En näkemäni perusteella sanoisi, etteivät soveltuisi vanhemmiksi tai olisi siinä jopa hyviä. Nimittäin sellaisiakin vanhempia olen valitettavasti nähnyt...Eivät ehkä ole järjenjättiläisiä, mutta jos on "tyhmä" niin pitääkö sitten olla tylsäkin? Niitä "tyhmiä ja tylsiä" on tässäkin maassa ihan tarpeeksi :D

Vierailija
36/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esko, missä mun ilotulitukset on?"

Martina on siis tosi vaatimaton yms.

että saattas olla huumoria?

Vierailija
37/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku valaista et mitä se kätilö sille oli sanonut?

Vierailija
38/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja diivailu on kaksi aivan eri asiaa.

Mikä ihme superjulkkis se nainen luulee olevansa? Se ei ole tullut julkisuuteen omien saavutustensa (esim. laulaminen, näytteleminen jne.) vaan ihan pelkästään jonkun jalkapalloilijan salarakkaana. Ei siinä, olisihan se kiva, että itselläkin olis varaa kolme kertaa kuussa käydä vähän hemmottelemassa itseään ja tuon tasoinen personal trainerkin olis ihan kiva..

Mä katsoin ihan uteliaisuuttani ohjelman, ajattelin, että olen tuominnut sen naisen ennen kuin tiedän hänestä oikein mitään. Eipä ohjelma tehnyt ainakaan parannusta mielipiteeseeni. Kamala diiva joka luulee itsestään ihan liikoja. Pitää itseään ilmeisesti jonain Jordanin kaksoisolentona, tosin kyllä sillä erolla, että Jordan taitaa tehdä oikeasti rahaa nimellään..

Vierailija
39/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esko, missä mun ilotulitukset on?"

Martina on siis tosi vaatimaton yms.

että saattas olla huumoria?

Musta se vaan kuulosti kakaramaiselta vinkumiselta. Siis toki se on voinu toivoa PELKÄSTÄÄN sitä teipattua autoa, mutta eikös tosiasia ole kuitenkin niin, että naiset haluavat usein muutakin ja jotain luxusta?

Vierailija
40/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kenelläkään muulla ei oo munaa sanoo sitä sille suoraan kun tietää kuinka diiva kiehahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi