Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö 7v kainalot haisee hielle - ei kai vielä murrosikää?

Vierailija
07.01.2010 |

Meidän juuri 7-vuotta täyttäneellä tytöllä haisee kainalot urheilun jälkeen vahvasti hielle. Kuuluuko tämä asiaan? Itse luulin, että murrosiässä vasta alkaa hiki haista. Ei kai tuon ikäiselle vielä murrosikä voi alkaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälä oli eilen muistaakseni juuri juttua dödön käytöstä lapsilla..pojista tais olla kyse..

ja moni oli sitä mieltä ettei 9-10v vielä hankkisi dödöö..

en vastannut eilen mutta vastaampa tänään!

meillä 8v poika haisi hieltä koko eka luokan! ei ole ylipainoinen, hikoo vaan paljon! ja riehuu paljon! tokaluokalla olen sitten hankkinut hänelle hajusteettoman dödön (allergikolle tarkoitetun).hän käyttää sitä pari kertaa viikossa, aina suihkun jälkeen! EIKÄ HAISE ENÄÄ! hän itse on ihan tohkeissaan dödöstä ja eniten siitä ettei enää haise! onhan hän joutunut siitä koulussakin varmaan kärsimään (tuskin on ollut ainoa isossa luokassa)!!!

en siis tiedä murrosiän tulosta vielä mutta lapset kyllä haisevat hielle aikaisin..ja eritoten he

itse siitä kärsivät myös!

Vierailija
2/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin tytölleni oman dödön, josta hän on suunnattoman ylpeä. Se on vessassa minun ja mieheni dödöjen kanssa samassa kaapissa mutta omalla hyllyllään. Tyttö on onnellinen, sillä se erottaa hänet pikkusisaruksista ja tekee hänestä "ison" ja tärkeän. Mutta tosiaan toivon ettei murrosikä ja eritoten kuukautiset ihan vielä pariin-kolmeen-viiteen... vuoteen ala!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole se jolle kysymyksen osoitit, mutta minun 7v. poikani käy suihkussa päivittäin ja haisee silti hielle, jos dödöä ei käytetä.

Vierailija
4/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans ekaluokkalainen haisee hielle ilman liikuntaakin joka päivä. ja joka ilta pesee kainalot saippualla. dödön jälkeen ei haise. ostiin apteekista jonkun paremman dödön. ei tarvi olla huolissaan jos ei muita murrosiän oireita sano th.

Vierailija
5/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden. On laiheliini ja kainalot pestään aamuin illoin. Joinain päivinä haisee iahn reippasti kainalohielle, joinain päivinä taas ei. Joten hänellä on käytössä Erisanin hajuton, alumiiniton deodorantti. Laittaa sitä pesun jälkeen muistaessaan ja silloin kun me muistamme muistuttaa.

En halua, että lapseni haisee pahalle. Ei ole itse kiva pitää sylissä hieltä haisevaa pikku-ukkelia, enkä etenkään halua, että tulisi tuollaisen takia syrjityksi tai kiusatuksi.

Vierailija
6/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä dödö ok vaikkei paljoa hikoakaan. Meillä tokaluokkalainen tyttö käyttää.

Vierailija
7/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haisee aika vanhasti kainaloista hielle. Ongelma vaan on se että kosketusyliherkkä tyttö myös INHOAA vettä ja peseytymistä sekä deodorantin laittamista.

Kiva käydä sama taistelu joka ikinen ilta :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi