G: Uhkaavin tai pelottavin hetki elämässäsi?
Kommentit (95)
hänen luonaan päätimme alkaa seksiin. vähän ajan päästä sain orgasmin. Odottelin vähän. Mies ei tuntunut lopettavan ja heti kohta aloin tuntea oloni epämukavaksi. Pyysin miestä lopettamaan. Hän katsoi minua hullusti tyyliin oletko hullu? No otin yöpöydältä hänen kellonsa ja iskin päähän ja toisella kertaa nenään. Tajusi lopettaa rynkytyksensä. Puin vaatteet päälle nopeasti. Mies lateli uhkauksia uhkasi tappaa minut kunhan saa kiinni. Loput vaatteet puin hädissäni rappukäytävässä.
Voi hyvinkin olla, että sinä olet ollut tuon miehen elämän uhkaavin ja pelottavin kokemus..
Jotenkin aika käsittämätön juttu kaiken kaikkiaan :D
9-vuotias, setäni osoitti minua haulikolla päähän n. metrin päästä ja kysyi kumpi oli riidassa oikeassa, hän vai tätini. Umpihumalassa oli ja pelkäsin aivan mielettömästi ja tottakai vastasin (totuuden vastaisesti) että hän. Piti meitä kaikkia pelon vallassa monta tuntia haulikkonsa kanssa kunnes sammui ja pääsimme pakoon.
Sen jälkeen ei meidän perhe enää vieraillut setäni ja tätini luona ja tädin perhekin selvisi onneksi loppujen lopuksi hengissä siitä perhehelvetistä, setääni lukuunottamatta joka monen vuosien, muihin perheen jäseniin kohdistamansa fyysisen ja henkisen väkivallan jälkeen, tappoi itsensä.
Kun karhu haisteli minua niin ateistina koin rukouksen ainoana mahdollisuutena.
Nyt uskon vakaasti että Jumala pelasti minut karhulta.
Tai ehkä tuohon "ihmepelastumiseen" vaikutti sekin, ettei karhujen normiriistaa ole ihminen. Aika harvat eläimet valitsevat ihmisen ruokalistalleen, jos on parempaa sapuskaa tarjolla. Tässä tapauksessa ne mustikat.
Voisin vaikka vannoa että mitään niin kauheeta en enään tule kokemaan.
hänen luonaan päätimme alkaa seksiin. vähän ajan päästä sain orgasmin. Odottelin vähän. Mies ei tuntunut lopettavan ja heti kohta aloin tuntea oloni epämukavaksi. Pyysin miestä lopettamaan. Hän katsoi minua hullusti tyyliin oletko hullu? No otin yöpöydältä hänen kellonsa ja iskin päähän ja toisella kertaa nenään. Tajusi lopettaa rynkytyksensä. Puin vaatteet päälle nopeasti. Mies lateli uhkauksia uhkasi tappaa minut kunhan saa kiinni. Loput vaatteet puin hädissäni rappukäytävässä.
Voi hyvinkin olla, että sinä olet ollut tuon miehen elämän uhkaavin ja pelottavin kokemus..
Siis voihan se olla, että tämän kirjoittaja ilmaisi tämän jotenkin väärin, mutta että iskee miestä päähän siitä, ettei se tule tarpeeksi nopeasti? Mitä?? :O
Siis voihan se olla, että tämän kirjoittaja ilmaisi tämän jotenkin väärin, mutta että iskee miestä päähän siitä, ettei se tule tarpeeksi nopeasti? Mitä?? :O
Jos haluaa niin eihän sitä seksiä ole pakko jatkaa jos ei halua. Miksi miehen olisi pitänyt saada raiskata haluton ihminen? Kirjoittaja teki aivan oikein kun lähti karkuun.
mieheni soitti aamupäivällä minulle, että on ajamassa sairaalaan. Oli tuntenut oudon "napsahduksen" päässään ja sitten oli mennyt jalat tunnottomiksi. Oli kuitenkin itse lähtenyt ajamaan sairaalaan!! Puhui omituisen hitaasti ja tasaisella äänellä. Itse olin lasten kanssa puistossa silloin. Itku kurkussa pyysin tuttuja äitejä katsomaan lapsiani (2v ja 6kk) sen aikaa, että hain kotoa auton. Pakkasin lapset autoon ja lähdin ajamaan sairaalaan. Matka oli jotain 10km, mutta tuntui NIIN pitältä. MIeheen en enää saanut yhteyttä. Soitin hätäkeskukseen ja sieltä selvittivät, että mies oli päässyt ensiapuun perille.
SInne päästyään ei ollut auton avimet enää pysyneet kädessä, ne löytyi sieltä sairaalan pihalta ja ei ollut pystynyt sanomaan nimeään.
Oireet olivat, kuin aivoverenvuodossa, mutta ei se sitten sitä ollutkaan. Diagniiseja saatiin koomen päivän aikana aika monia. Sielä sairaalasta päästivät miehen pois neljä tuntia kohtauksen jälkeen. Se oli perjantai päivä. Viikonloppun ahän kärsi sietämättömistä päänsäryistä ja viimein maanantaina saatiin diagnoosi meningiitti (ainokalvontulehdus), joka kuitenkin toisessa sairaalassa muuttui vielä meningoenkefaliitiksi, eli aivokalvontulehdus ja aivokuume. Monen mutkan ja HYKS:in kautta pääsi viimein kotiin kuuden viikon päästä (välillä kotiutettiin ja sai uusia kohtauksia, joista viimeinen oli tosi kamala. Silloin ei muistanut lapsiaan, puhui ihan hulluja ja oli agressiivinen)
Viimeisen sairaala jakson aikana minä vielä jouduin menemään nuoremman lapsen kanssa yöksi sairaalaa, kun tytöllä päiltiin rs-virusta. Se oli niin kamalaa, kun kotona oli enää se 2 vuotias poika, jolle tämä kaikki on ollut tosi rankkaa. Tänä päivänäkin muistelee, kuika isä oli sairaalassa ja täti antoi lääkettä piikillä.
Vuosi tuosta alkaa olla aikaa ja vielä joskus jotkut pienet oireet muistuttavat sairaudesta, mutta ne on enää pieniä juttuja.
Mulle ei kyllä tulis mieleenikään lopettaa kesken jos olen itse ollut suostuvainen seksiin.
"Pitääkö kohteliaisuudesta odottaa toisen orgasmia vaikkei toista edes tunne?"
Voi hyvinkin olla, että sinä olet ollut tuon miehen elämän uhkaavin ja pelottavin kokemus.. Jotenkin aika käsittämätön juttu kaiken kaikkiaan :D
Jos haluaa niin eihän sitä seksiä ole pakko jatkaa jos ei halua. Miksi miehen olisi pitänyt saada raiskata haluton ihminen? Kirjoittaja teki aivan oikein kun lähti karkuun.
"hei, voisitko jo lopettaa?!" Vai mäjäyttikö vaan päähän.. Ihan omituinen kertomus =D
Ja mies saa luvan ymmärtää sen
[quote author="Vierailija" time="06.01.2010 klo 19:51"]
ja kuristi mua sähköjohdolla ja hoki hullunkiilto silmissä: teenkö sen, teenkö sen.
[/quote] Minulla oli hiljattain ihan samanlainen kohtaus kännisen (ex)miesystävän kanssa! Kehui siinä rintakehäni päällä istuessaan, että oli tehnyt saman toisellekin yhtä v****maiselle akalle Lahdessa vuosia sitten.
Onneksi pääsin pakenemaan autoon ja sain lukittua ovet. Kaikki tavarani jäivät sisätiloihin ja olin sukkasillani mutta sattumalta oli pesulasta haetut vierasvara vuodevaatteet autossani.
Aamulla äijä tuli ihan pokkana koputtelemaan auton ikkunaan, että tulepas kahville!!!!
En todellakaan mennyt. Pyysin vain tuomaan tavarani muovikassissa, jonka käskin ripustamaan sivupeiliin. Autoni avaimet hän sujautti raotetusta ikkunasta. Ajoin tieheni ja pitkän suoran päähän pysäytin sen verran, että sain muovikassin otettua autoon sisälle.
Miehellä on vielä otsaa soitella ja pahoitella tapahtunutta. Äijä vielä mankuu että EIKÖ ME VOITAIS UNOHTAA, ETTÄ TÄTÄ ON KOSKAAN TAPAHTUNUT?????
Kerroin äidilleni olevani pedofiili. Mental breakdown potenssiin kymmenen.
Näitä lukiessa voin vain todeta, että olen kiitollinen, etten ole koskaan kokenut tukistamista pahempaa perheväkivaltaa.
.
Pelottavin tilanne, jossa olen ollut oli keskellä talvea, kun kävelimme jäällä pääkaupunkiseudun edustalla ja kohdalle osui sula alue. Tunsin miten vajosin hitaasti ja kylmä vesi ylsi pohkeisiin. Jähmetyn täysin enkä pystynyt muuta kuin huutamaan miestäni apuun. Hänkin pelästyi suunnattomasti, eikä uskaltanut tulla avukseni. Muistin silloin Pikkukakkosen ohjeen kolmenkymmenen vuoden takaa, että kannattaa seurata omia jälkiä takaisin kantavalle jäälle. Takanani oli pari metriä sohjoa ennen kantavaa jäätä ja vettä pulppusi yhä enemmän vanhojen jälkien päälle. Yritin käskyttää itseäni liikkeelle, mutta raajat eivät totelleet. Lopulta sain itseni hitaasti liikkeelle ja seurasin veden peitossa olevia jälkiä takaisin kantavalle jäälle. Myöhemmin kävi ilmi, että vaikka jään paksuus oli muuten reilusti yli puoli metriä, niin juuri siinä kohdassa oli voimalaitoksen lauhdevesiputken aukko.
.
Uhkaavin tilanne sattui pari kuukautta sitten, kun kävin myöhään illalla hakemassa unohtuneen treenikassini auton takapenkiltä. Pysäköintialueella oli viiden hengen miesporukka, joiden hämäräkaupat ilmeisesti keskeytyivät kun saavuin paikalle. Miehet jäivät seuraamaan kävelyäni autoa kohti ja katselivat jonkin aikaa, kunnes "johtaja" antoi jonkinlaisen käskyn ja porukka rupesi kävelemään uhkaavasti minua kohti. Autojen takaa ilmestyi yhtäkkiä heidän vapaana olleet koiransa, rottweileri ja hieman pienempi, lihaksikas kamppailukoira, joiden huomio kiinnittyi minuun ja ne tulivat laukaten minua kohti. Totesin, etten millään pärjää miehille ja ainoa pelastautumistapa olisi tekeytyä ulkomaalaiseksi ja teeskennellä, etten ymmärrä heitä ja pakon edessä luovuttaa heille auton avaimet. Onnekseni koirat olivat kuitenkin saavuttamassa minut ensin ja päätin entisenä koiraihmisenä että suuntaan kaiken huomioni koiriin ja laitan kaiken osaamani käytännön koirapsykologian peliin. Rauhoitin koirat, tervehdin niitä ranskaksi ja komensin ne alas kun pyrkivät nuolemaan kasvojani. Tilannedynamiikka muuttui silmänräpäyksessä. Huomasin sivusta kuinka miesporukka pysähtyi, uhkaava kehonkieli muuttui ja he tyytyivät seuraamaan minua ja koiria. Otin treenikassini, annoin koirien haistella sitä ja komensin ne ranskaksi (eli oikeasti kehonkielellä) takaisin miesporukan luokse. Käänsin selkäni koko joukolle ja kävelin rauhallisesti pois parkkipaikalta. Kun pääsin naapuritalon kulman taakse juoksin kuin hullu kotiovelle asti.
mun elämän pelottavin tilanne on ollut viikkoa toisen lapsen syntymän jälkeen. hän syntyi sektiolla. olin kotona vauvan ja parivuotiaan kanssa ja päätin kylvettää vauvan, kun se paskoi niskaa myöten. laitoin ammeen ja kyykistyin sen viereen kylvettämään, kun aloin ihmetellä outoa hajua. katsoin alas ja mun mahasta pulppusi sykkeen tahtiin verta! kyllä muuten säikäytti, mietin että mitä siellä oikein on rikki...
onneksi oli naapurit kotona, rouva tuli pukemaan vauvan ja vahtimaan esikoista, minä puin itseni ja sain naapurin herralta kyydin sairaalalle vauvan kanssa, esikoinen jäi heille odottamaan sitä että mies pääsee kotiin. pieni suoni vaan rasvakerroksessa vuoti eli varsinaista vaaraa ei lopulta ollut, mutta se tunne, että oot kahden pienen kanssa kotona yksin ja vatsasta pulppuaa verta oli pelottava.
ja joo, varsin helppoa elämää olen viettänyt kun tämä oli kamalinta.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 07:50"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2010 klo 22:53"]
Raiskata haluton ihminen?! Sehän harrasti vapaaehtoisesti seksiä ja nautti siitä. Kuvottava lumppu.
Olet sairas paskiainen. Kesken yhdynnän kumpi tahansa osapuolista saa päättää, että riitti jo, ja toisen on lopetettava, muuten on sinun tasoisesi paskaläjä-raiskaaja kyseessä.
Kaksi ryöstöä, toinen tapahtui Sudanin Jubassa, toinen Paraguayn Villarricassa. Ensimmäisellä kerralla minua ja miestäni uhattiin veitsillä, toisella kertaa aseella. MOlemmista kerroista selvittiin kuitenkin ehjin nahoin. :)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2010 klo 19:47"]poimin mustikoita kaikessa rauhassa kunnes kuulin rapinaa takaa. Käännyin katsomaan mikä sielä oli. Takanani seisoi karhu joka kuopi maata.
Jähmetyin paikalleni ja kelasin elämääni mietin että kohta tuo repii mut kappaleiksi ja hautaa jonnekkin kuoppaan murenemaan. Yritin pidätellä itkua kyykyssä mättäällä mustikkaämpärit vierelläni.
Karhu tuli lähelle haistelemaan minua ja murisi. Tunsin lämpimän hengityksen kasvoillani ja käsillä. Karhu oli kiinnostunut ämpäristä ja käsistä jotka haisivat mustikalta.
Sitten se paska söi marjani ja tallusteli tyytyväisenä tiehensä. Jäin paikoilleni koska olin pelosta jäykkänä. Soitin miehelleni. Hän epäröi tulla hakemaan minua metsästä kun pelkäsi itsekin jos karhu on lähistöllä.
No lopulta hän tuli pyörällä (koska auto oli minulla) ja pääsimme pois.
Myöhemmin tapauksen jälkeen tein lupauksen Jeesukselle ja hyväksyin hänet syntieni sovittajaksi. Kun karhu haisteli minua niin ateistina koin rukouksen ainoana mahdollisuutena.
Nyt uskon vakaasti että Jumala pelasti minut karhulta.
[/quote]
Paskat, mustikat sinut pelasti
[quote author="Vierailija" time="06.01.2010 klo 20:59"]hänen luonaan päätimme alkaa seksiin.
vähän ajan päästä sain orgasmin. Odottelin vähän. Mies ei tuntunut lopettavan ja heti kohta aloin tuntea oloni epämukavaksi. Pyysin miestä lopettamaan. Hän katsoi minua hullusti tyyliin oletko hullu?
No otin yöpöydältä hänen kellonsa ja iskin päähän ja toisella kertaa nenään. Tajusi lopettaa rynkytyksensä.
Puin vaatteet päälle nopeasti. Mies lateli uhkauksia uhkasi tappaa minut kunhan saa kiinni. Loput vaatteet puin hädissäni rappukäytävässä.
[/quote]
Naisia ei kiinnosta kuin oma orgasmi. Sen jälkeen voi vaikka tirvaista turpaan.
Erään bilehuuruisen illan päätteeksi menin tuntemattoman jätkän luo jatkoille ja se meinasi kuristaa mut hengiltä. Pääsin onneksi pakoon.
raskaana, mutta vielä siis töissä. Myymälävaras rupes riehumaan ja olin yksin töissä. Yritin pysyä rauhallisena ja varas esti soittamasta poliisia ja kielsi hälyyttämästä apua. pääsin kuitenkin myymälässä niin, että pääsin livahtamaan kassapöydän taakse (vaikka mies yritti estää) ja sain hälyytysnapista painettua salaa apua. silloin pelotti itseni ja vauvan puolesta. Mies oli ulkomaalainen ja ei puhunut suomea (ainakaan minulle ei osannut puhua, mutta poliiseille osasi jo puhua suomea tenttauksen jälkeen) Kun tilanne oli ohi, purskahdin vaan itkuun.
- ei ihan nappiin mennyt suunniteltu sectio
(puudutus lakkasi kesken...ne kivut)
- samoisen section tuloksena syntynyt vaikeasti hengittävä ja sinertävä vauva
Lastenlääkäreitä hälyyteltiin leikkuriin, ja tajusin, että nyt ei todellakaan ole kaikki hyvin.
Pelkäsin kuollakseni menettäväni rakkaan vauvamme, mutta onneksi virkosi päivässä.
- saman lapsen 1,5 v myöhemmin tehty iso leikkaus (mikä kesti 8 h)
Jokainen minuutti jonka odotin sairaalasta soittoa, tuntui ikuisuudelta.
- kun itse olin 1 v sitten leikkauksessa, jossa tuli nukutuksen kanssa probleemia.
Olin lähellä kuolemaa.
Vaikea arvata, että mua pelottaa nykyään kaikki mikä liittyy leikkauksiin ja sairaaloihin.
Vietin kaivossa 2 yötä. Kunnes ohikulkija kuuli avunhuutoni. Olin 7 vanha. Tapauksesta muistan vain sen että öisin oli kylmä ja satoi. Oli kesä.