Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ohhoh, tienasin 600e maatiaiskissanpennuilla! kui usein ton

Vierailija
05.01.2010 |

nartun voi pennuttaa? ;D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nartun voi pennuttaa? ;D

Niin, en siis osaa kyllä vastata kysymykseesi.. ;)

Mikäs siinä jos tykkäät. Mun mielestä ei kuulosta helpolta rahalta.

Vierailija
2/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissat ovat lemmikkejä ja niitä kunnioitetaan perheenjäsenenä. Paljonko tienaat muilla perheesi jäsenillä?

nimimerkki rahaa mulle kanss

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vietiin käsistä, pennut olivat pörröisiä, mutta ei todellakaan mitään rotukissoja

-ei ap-

Vierailija
4/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maatiaiset ilmaseksi. Ainoastaan siitä olen ollut tarkka, että pennut on luovutettu vastuuntuntoisille ihmisille, ei kesäkissaksi, eikä hetken huviksi. Ja olen myös seurannut, että pennut voivat jatkossakin hyvin. Voi vidde, olisinko ollut viksumpi, kun olisin enemmän huolehtinut siitä että tienaan RAHAA.?

Vierailija
5/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 pentua oli, puolipitkäkarvaisia. "Erikoisemman" värisistä kahdesta maksettiin eniten.

Oon itse kotoisin Pohjanmaalta jossa kissanpentuja annettiin ilmatteeksi ja onnellisia oltiin jos joku huoli ettei tarvinnu tappaa, siks tää tuntuu hassulta.. Tosin se että on valmis maksamaan, lienee myös takuu suht hyvästä kodista ettei ihan hetken mielijohteesta ota.

Ja on kissa perheenjäsen tokikin, en vaan arvannu et näin tuottelias sellanen :D Ja meillä lapsia jotka rakastaa kissanpentuja hoivata ja leikittää, eli onpa nuo kivoja kasvatettavia sikälikin.

ap

Vierailija
6/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatiaiskissoja on liikaa ja suuri osa niistä pennuista hylätään kun ovat kasvaneet pentuvaiheen ohi.

Vierailija
7/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatiaiskissoja on liikaa ja suuri osa niistä pennuista hylätään kun ovat kasvaneet pentuvaiheen ohi.

Vierailija
8/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 pentua oli, puolipitkäkarvaisia. "Erikoisemman" värisistä kahdesta maksettiin eniten. Oon itse kotoisin Pohjanmaalta jossa kissanpentuja annettiin ilmatteeksi ja onnellisia oltiin jos joku huoli ettei tarvinnu tappaa, siks tää tuntuu hassulta.. Tosin se että on valmis maksamaan, lienee myös takuu suht hyvästä kodista ettei ihan hetken mielijohteesta ota. Ja on kissa perheenjäsen tokikin, en vaan arvannu et näin tuottelias sellanen :D Ja meillä lapsia jotka rakastaa kissanpentuja hoivata ja leikittää, eli onpa nuo kivoja kasvatettavia sikälikin. ap

Et siis mitenkään ahne ole? Uskoo kuka tahtoo.

Vierailija
9/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että osaat opettaa lapsia kunnioittamaan elämää.

Vierailija
10/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 pentua oli, puolipitkäkarvaisia. "Erikoisemman" värisistä kahdesta maksettiin eniten. Oon itse kotoisin Pohjanmaalta jossa kissanpentuja annettiin ilmatteeksi ja onnellisia oltiin jos joku huoli ettei tarvinnu tappaa, siks tää tuntuu hassulta.. Tosin se että on valmis maksamaan, lienee myös takuu suht hyvästä kodista ettei ihan hetken mielijohteesta ota. Ja on kissa perheenjäsen tokikin, en vaan arvannu et näin tuottelias sellanen :D Ja meillä lapsia jotka rakastaa kissanpentuja hoivata ja leikittää, eli onpa nuo kivoja kasvatettavia sikälikin. ap

Et siis mitenkään ahne ole? Uskoo kuka tahtoo.

Jos tykätyllä kissallaan voi tienata niin miksi ei niin tekisi? Eiköhän raha kelpaa.

Tais iskeä kateus? :D

AP:lle; ainakaan kolmea pentuetta enempää vuodessa ei suositella yhdelle naaraalle.

Vierailija
11/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että osaat opettaa lapsia kunnioittamaan elämää.

Moni lapsi ois onnessaan kun sais kissanpentuja hoitaa kotonaan.

Hitto te sitten olettekin joka asiasta kateellisia :) huvittavaa.

Vierailija
12/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja helpostikos sitä söpöstä kissanpennusta maksaa sen verran. Mutta viekö ostajan pennun eläinlääkärille rokotettavaksi, leikattavaksi, hoitaako madotukset, kunnollisen ravinnon ja hoitaako kissaa seuraavat 10 tai 20 vuotta onkin toinen kysymys.

Kissanpennuille on aina kysyntää, kaikki haluavat suloisen karvapalleron. Kumma että yli puolivuotiaita kissoja on sitten eläinhoitolat pullollaan ja ilmoitustaulut väärällään kun kissa halutaan antaa hyvään kotiin "allergian" takia.

Vastuullinen kissanomistaja leikkaa kissansa eikä teetä sillä pentuja, joita antaa satasesta tai kahdesta jollekin ohikulkijalle.

Vierailija
13/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeus olla olemassa ja lisääntyä kuin jollain rumalla siiamilaisella tai takkuturkki-persialaisella. Maatiaiskissat on kissojen aatelia, virkeitä ja terveitä ja suloisia. Ja tuo on ihan puppua että suurin osa hylätään.

Vierailija
14/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä paikalliselta eläinsuojeluyhdistykseltä vaikka tai kysy eläinlääkäriltä, kuinka paljon terveitä maatiaiskissoja tuodaan lopetettavaksi.

Kaikki eläinsuojeluyhdistykset puhuvat sen puolesta, että kissa leikattaisiin.

Maatiaiskissoja syntyy aivan liikaa vastuuttomille omistajille, jotka ei viitsi leikkauttaa kissojaan ja antavat niiden juoksennella vapaana. Tämä on ihan alkeellista faktaa, jonka voi kuka tahansa tarkistaa vaikka lähimmästä eläinsuojeluyhdistyksestä tai eläinsuojeluvalvojalta.

Vierailija
15/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pentueella tienaisit yhtä hyvin. Mitä tekisit niille "käsiin" jääville?

Vierailija
16/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeus olla olemassa ja lisääntyä kuin jollain rumalla siiamilaisella tai takkuturkki-persialaisella. Maatiaiskissat on kissojen aatelia, virkeitä ja terveitä ja suloisia. Ja tuo on ihan puppua että suurin osa hylätään.

Vierailija
17/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maatiaiset ilmaseksi. Ainoastaan siitä olen ollut tarkka, että pennut on luovutettu vastuuntuntoisille ihmisille, ei kesäkissaksi, eikä hetken huviksi. Ja olen myös seurannut, että pennut voivat jatkossakin hyvin. Voi vidde, olisinko ollut viksumpi, kun olisin enemmän huolehtinut siitä että tienaan RAHAA.?

Jos sattuu vahinko kissan kanssa (unohtuu pillerit) ja tulee pentuja, annan ne ilmaiseksi. + katson että pääsevät hyvään kotiin.

Vierailija
18/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pentueella tienaisit yhtä hyvin. Mitä tekisit niille "käsiin" jääville?

Ja taatusti tienaan seuraavillakin, halukkaita ostajia oli yli kymmenen kertaa enemmän kuin pentuja!

ap

Vierailija
19/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu vahinko kissan kanssa (unohtuu pillerit) ja tulee pentuja, annan ne ilmaiseksi. + katson että pääsevät hyvään kotiin.

kukaan asiantuntija suosittele.

Vierailija
20/33 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä paikalliselta eläinsuojeluyhdistykseltä vaikka tai kysy eläinlääkäriltä, kuinka paljon terveitä maatiaiskissoja tuodaan lopetettavaksi. Kaikki eläinsuojeluyhdistykset puhuvat sen puolesta, että kissa leikattaisiin. Maatiaiskissoja syntyy aivan liikaa vastuuttomille omistajille, jotka ei viitsi leikkauttaa kissojaan ja antavat niiden juoksennella vapaana. Tämä on ihan alkeellista faktaa, jonka voi kuka tahansa tarkistaa vaikka lähimmästä eläinsuojeluyhdistyksestä tai eläinsuojeluvalvojalta.

Meidän kissat on oikein onnellisia vaikka niitä ei ole leikattu eikä rokotettu.

Vaan lapsettomat reppanat paapovat kissoja ja muita eläimiä vauvankorvikkeina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi