Maailman tyhmin mies?? ja raskaus.
Tein eilen raskaustestin, jätin sen pöydälle ohjeen kanssa, että mies huomaa sen itse ja saa tulkita tuloksen.
Olen siis raskaana. Mies ei huomannut koko testiä. Aamulla keräsin testin pois.
Kommentit (15)
Ei me tajuta mitään raskaustesteistä eikä tiedetä, miltä sellainen näyttää. Ja mitään käyttöohjeita ei lueta. Keksipä joku toinen miehen ymmärrettävissä oleva vinkki siitä, mitä tuleman pitää.
Kyllä miehen pitäisi osata tulkita kun on ohje vieressä, ja raskaus on todella toivottu ja suunniteltu :D
ennestään lapsia on 2. Testejäkin olen tehnyt ennenkin.
On täytynyt miehen kulkea viimeinen vuorokausi laput silmillä tai silmät kiinni.
En minäkään hoksaa tollasia. Kuten esim. autojuttuja, jotka mies pongaa heti. Tai pihavaloja tai monia muitakaan asioita.
...minä tyrkkäsin elokuvatyyliin miehelle postiivisen raskaustestin käteen (mies ei siis tiennyt että teen raskaustestin) niin mies katseli tikkuä hölmönä ja kysyi " ai, onko sulla kuumetta, missä tässä on ne asteet?" =)
Piti sitten tosiaan palata maan pinnalle ja huomata, että nuo tikut ja viivat on niiiiin tyttöjen juttuja, miehelle pitää sanoa (ehkä kahdesti) OLEN RASKAANA. MEILLE TULEE VAUVA.
että se koko tikku uitetaan kusessa...?
Että surutta nuoleskellaan emännän alapäätä ja uitetaan omaa vehjettä emännän suussa ja käsissä, mutta "kusitikku" on liikaa...?
Ou jea.
sanoin että onneksi olkoon! Mies vaan totesi että mikä toi on?
teidän miehet usko teidän puhetta, vai miksi se testi siihen pitää tunkea? Entäs kun tehdään testejä labrassa, eikä nähdä omin silmin, niin eikö silloinkaan uskota? Meillä kyllä on ihan sanallisesti raskaudet kerrottu ja ymmärretty.
olis jännintä, kun ette kertoisi koko raskaudesta mitään, vaan tulisitte sitten synnäriltä kotiin yllätysvauvan kanssa, ja työntäisitte sen miehen eteen aamukahvilla.
miehet nyt ei huomaa yhtään mitään, ellei niille siitä kerrota! Etkö muka ole koskaan vaihtanut verhoja, ja odottanut monta päivää, että mies huomaisi?? sama asia!
Mun mies nyt ei huomaisi raskaustestiä, vaikka laittaisin sen miehen kahvikuppiin lusikan sijaan... ellen siis kertoisi siitä.
Meillä on nimittäin ollut olkkarissa uus matto jo puol vuotta, eikä vielä ole huomannut.
jossa oli positiivinen tulos, ja hän tulkitsi tuloksen negatiiviseksi. Eihän sitä muista mitä ne viivat tarkoittavat.
Joskus hommasin hänelle kirjan, jota hän oli toivonut, ja laitoin sen sängylle hänen puolelleen. Ei huomannut mitään. Ainoa paikka josta hän on menestyksellisesti havainnut kirjan on tyynynsä alta.
olis jännintä, kun ette kertoisi koko raskaudesta mitään, vaan tulisitte sitten synnäriltä kotiin yllätysvauvan kanssa, ja työntäisitte sen miehen eteen aamukahvilla.
Olitko kertonut että aiot testata? Tietääkö mies miltä raskaustesti edes näyttää?