Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että mä odotan sitä kun vauva syntyy!

Vierailija
03.01.2010 |

En ole tällä kertaa nauttinut raskaudestani yhtään niin paljon kuin esikoisen kohdalla. Silloin irtauduin täysin ulkonäkö- ja painopaineista. Nyt vaan odotan, että vauva syntyy huhtikuussa ja pääsen palautumaan normitilaan.

Toivon, että homma käy yhtä helposti kuin esikoisen kohdalla viitisen vuotta sitten. Silloin paino putosi ihan itsestään. Mitään kuureja en tarvinnut, vauva söi maitoa kai niin tehokkaasti.

Onko teillä sujuneet kaikkien raskauksien kohdalla palautuminen samalla tavoin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkuin mulla, vaan jokaisen jälkeen mennyt samalla kaavalla. Voinko odottaa, että menee yhtä helposti kuin ekan kohdalla, vai onkohan ylläreitä odotettavissa (läskit jämähtää jne.)?

Ap

Vierailija
2/4 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten paino lähtee, sillä esikoinen vasta tulossa.

Vaikka olen nauttinut tästä pallomahastakin ja siitä, ettei ole tarvinnut ottaa ulkonäöstä tai laihuudesta paineita, odotan jo aikaa tämän jälkeen. Sitä, että pääsen taas harrastamaan liikuntaa ja muokkaamaan vartaloani. Sitä, että voin laittaa päälleni muutakin kuin ne vaatteet jotka enää mahtuvat. Ihanaa myös päästä taas vaateostoksille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alesta ostin yhden Espritin paidan, joka voisi ehkä toimia hyvin imetyspaitana. Ja muutenkin sopii synnyttäneeneen kehon peitoksi: a-linjainen, rinnan alla rypytystä, peittää pepun :)

Hempan uudesta kevätluettelostakin tekisi mieli tilailla kaikenlaista, mutta ei kannata kun ei tiedä mihin kokoon tulen jäämään, ja sitten myöhemmin kun vauva on jo syntynyt, niin onkin jo kevät-ale ja saan kaiken halvemmalla :) Viime viikolla meinasi Marimekolta tarttua paita mukaan, mutta jätin sen lopulta ostamatta...

Ap

Vierailija
4/4 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en vielä uskaltanut ostaa mitään, koska en yhtään tiedä miten kroppa tästä muotoutuu. Että kesäaleissa sitten viimeistään :)

nro 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi