Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen treffikaveri teki varmaan kaikki mahdolliset mokat mitä tehdä voi!

Vierailija
22.12.2009 |

En tiedä itkeäkö vai nauraa.

Yksien treffien aikana hän mm. haikaili exänsä perään, harmitteli sitä että tuli mokattua. Kun kysyin miten mokasi niin kertoi että oli pussaillut muita naisia. Totesi että kumpa aikaa voisi siirtää taaksepäin.

Törmäsimme treffien aikana uskovaisiin tuttaviini, jotka toivottivat siunausta.. Treffikaveri haukkui kaikki uskovaiset/uskonnot niin kovaan ääneen että juuri selkänsä kääntäneet tuttavani varmasti huomasivat.

Haukkui myös housujaan lököttävät nuoret miehet ja maahanmuuttajat ja keuhkosi jostain uudesta puolueesta joka on "Suomi suomalaisille" -kannalla. Aikoo äänestää sitä.

Näimme ravintolan, jossa olin juhlinut valmistumistani luokkakavereiden kesken kun valmistuimme merkonomeiksi. Tämä treffikaveri naurahti ja kysyi että pitääkö semmostakin valmistumista juhlistaa.

Tiemme sitten erosivat, treffikaveri jäi kyllä anelemaan josko olisin tullut heille vielä iltamyssylle.

Myöhemmin tuli tekstari häneltä jossa luki "olen tainnut rakastua suhun".

Uskomatonta! ;) Toisia treffejä ei tietenkään tule.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tsiisus

Vierailija
2/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstarin vastaukseksi aloituksesi, tai linkki siihen... Ehkä tajuaa vinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sellaisen tekstiviestin vielä lähetti? Etkö tehnyt treffien aikana jo selväksi mitä mieltä olet hänen kommentoimistaan asioista? Toi naisten hymisteleminen on kyllä uskomatonta.

Vierailija
4/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sokkotreffeillä yhden hemmon kanssa. Tän yhteisen kaverin mielestä me oltiin kuin luodut toisillemme, tämän jälkeen epäilen kovin, ettei kaveri tunne mua ollenkaan.

Hemmo aloitti "haastattelun" heti tavattuamme. Ei siis normaalin keskustelun tyyliin, vaan kyseli kysymyksiä listastaan.

Valitsin pelkän pääruoan, sekin oli tuskaa kestää. Kysymykset oli aseteltu sen mukaisesti, mitä exissä oli ollut vikana, eikä halunnut samoja virheitä omaavaa uutta tyttöystävää.

Vierailija
5/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin nätisti ja hymyilin partaani.

ap

Miten se sellaisen tekstiviestin vielä lähetti? Etkö tehnyt treffien aikana jo selväksi mitä mieltä olet hänen kommentoimistaan asioista? Toi naisten hymisteleminen on kyllä uskomatonta.

Vierailija
6/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehet juuri ovat.

Vierailija
7/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin nätisti ja hymyilin partaani. ap

vaikkapa joku mielenvikainen, joten siksi minäkin olen vaan aina hiljaa enkä tee suurta numeroa ja aloita tappelua (siihenhän se menee tollaisten kanssa)omista näkemyksistäni, jos mies on selvä ääliö.

Ihan fiksua joskus vaan nauraa partaansa, eikä kerjätä verta nenästään vieraan miehen kanssa.

Vierailija
8/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli aidosti sitä mitä on.

ev-ohis

Tuollaisia miehet juuri ovat.

Vierailija
9/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei kaikki naisetkaan ole juoruilevia, kieroilevia, kanamaisia pintaliitäjiä.

Fiksujakin löytyy joukosta!

Toi oli varmaan joku idiootti nahkarotsissa ja verkkareissa, nuuskamölli suussa.

Vierailija
10/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmo aloitti "haastattelun" heti tavattuamme. Ei siis normaalin keskustelun tyyliin, vaan kyseli kysymyksiä listastaan.

Olikohan sama tyyppi - tämä oli Tampereelta. Ei sillä konkreettista listaa ollut mukana, mutta silti. Ravintolassa tämäkin, ja myös minä taistelin että kestin edes sen yhden ruokalajin ajan. Tyypillä ei ollut yhtään huumorintajua, oli hyvin tosikon oloinen. Kaikki jutut kuulostivat siltä, että ne oli opeteltu ulkoa jostain "näin isket naisen" -oppaasta. En tajua miksi edes lähdin mokomille treffeille. Toisia ei siis tietenkään tullut...

Vierailija
11/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei kaikki naisetkaan ole juoruilevia, kieroilevia, kanamaisia pintaliitäjiä.

Fiksujakin löytyy joukosta!

Toi oli varmaan joku idiootti nahkarotsissa ja verkkareissa, nuuskamölli suussa.

jotka on osoittautuneet tunnevammaisiksi ja ahdasmielisiksi heti ekoilla kunnon treffeillä.

Vierailija
12/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi olisi oikeasti fiksu. Minä olin kerran treffeillä ilmeisen hyvässä asemassa olevan ja hyvin tienaavan korkeasti koulutetun miehen kanssa ja kyllä oli piinaa!

Vierailija
13/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö tai ns. sivistys tai hyvä koulutus ei todellakaan takaa, että tyyppi olisi oikeasti fiksu.

Kunpa se tunnevammaisuus ja ahdasmielisyys tulisikin esille ensimmäisillä treffeillä, niinkuin jollakin tässä ketjussa.

Vierailija
14/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tyypin ihmiset on yleensä kaikesta huolimatta vilpittömiä. Heillä ei ole mitään synkkiä salaisuuksia tms, kuten monella päällepäin täydellisellä. Kaikki tulee ilmi heti ja salailematta. Lisäksi yleensä jännitys tekee sen että käyttäytyy tavanomaista törpömmin.

Mulla on itselläni vähän taipumusta tommoiseen, mutta toisaalta olen myös todella lämmin ihminen.

Vierailija
15/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat saaneet miesmallinsa suoraan isältä joka taas sai omansa sodasta tulleelta isältään. Ennen vanhaan miehet olivat juntteja ja sovinisteja. Kyllä niitä nykyäänkin näkee, mutta onneksi yhtärismi on muuttanut nykyistä miesmallia vähän herkemmäksi ja ajattelevammaksi.

Vierailija
16/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin nainen, niin käyttäydyn vähän hölmösti ja paljastan kaiken heti ja olen vähän yksinkertainen mutta silti hyväsydäminen.

Vierailija
17/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanas teinimeininkiä... oksentaisin jos lähelleni tulisikin noim moukka mies,harmi kun niitä ei tunnista ulkonäön perusteelle

Vierailija
18/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn usein aluksi miehen perhetaustoista ja kuinka kunnioittavaan sävyyn puhuu omasta isästään..

Nopeasti paljastuu kuka sielä lihan sisällä puhuu.

Vierailija
19/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on hyvä sydän kaukana!

Vierailija
20/24 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärin. Te olette samanlaisia. Jokainen ihminen on perusluonteeltaan juuri tuollainen vaikka tiukka etiketti muuttaa meitä niin ajatuksissamme olemme juuri tuon tarinan miehen kaltaisia. Etenkin sinä joka luet näitä kirjaimia. Niin sinä sielä kotikatsomossa, sinä. Onneksi olkoon höpönassukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi