Rintojen pienennysleikkaus edessä parin viikon päästä! Jännittää!
Mutta vaikka leikkaus jännittääkin ja vähän pelottaakin, minua rauhoittaa se tieto, että nyt nämä utareet saavat kyytiä ja kohta voin alkaa elämään normaalia elämää normaalin kokoisilla rinnoilla.
Minulla oli ennen lapsia nätit 80C-kupin rinnat. Vaan lasten jälkeen olen kantanut 80F-kupin hinkkejä mukanani. Ryhti on huono, alaselkä kestojumissa, hartiat kipeänä, mitkään vaatteet ei istu päälle, jne.
Kommentit (62)
mulla on rinnat 75F/G ja en pidä niitä mitenkään hirveän isoina, olen varmaan vain tottunut niihin.. ainut milloin ne häiritsee on silloin kun pitää ostaa uusia liivejä. mallin kanssa saa olla tosi tarkkana samoin laadun. ja alle 70€ harvoin löydän liivejä. leikkausta voisin harkita ainoastaan niin että rintoja kiinteytettäisiin eli ylimääräinen löysä nahka otettaisiin pois. eli sitten olisi joku pieni 75E ym.
Kannattaa kokeilla wwww.bravissimo.co.uk, itse olen ostanut sieltä liivini jo vuosia ja lähettävät Suomeenkin, olen kokoa 32G eli tietääkseni 70G (?). Huomenna menossa tapaamaan lääkäriä pienennysasioissa...
kamalan näköisiä riippuvia lihakimpaleita.
Vanhustenhuollon puolella näkee, mitä nää isot lihakimpaleet saa aikaiseksi. Jo 50-60 vuotiailla ne roikkuu navan yläpuolella ja heilahtelee ja hötkyy.
Ei todellakaan kaunis näky..yök...
Olen itse pienitissinen ja täytyy myöntää, että ällöttää sellaiset roikkuvat lotjakkeet, missä kamalan iso nännipiha ja iso nänni törröttää. Hyi hitto.