Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen pienennysleikkaus edessä parin viikon päästä! Jännittää!

Vierailija
02.01.2010 |

Mutta vaikka leikkaus jännittääkin ja vähän pelottaakin, minua rauhoittaa se tieto, että nyt nämä utareet saavat kyytiä ja kohta voin alkaa elämään normaalia elämää normaalin kokoisilla rinnoilla.

Minulla oli ennen lapsia nätit 80C-kupin rinnat. Vaan lasten jälkeen olen kantanut 80F-kupin hinkkejä mukanani. Ryhti on huono, alaselkä kestojumissa, hartiat kipeänä, mitkään vaatteet ei istu päälle, jne.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin vaan sanoa, että pienennys on mielessä. Tosin lasten teon ja laihdutuksen jälkeen. Kuppikoko oli jo yläasteella D.

on 30. Joten jos sen alitat tai olet siinä rajalla, laihduttaa ei ainakaan leikkauksen takia tarvitse. Ellet sitten itse halua laihtua.

Ap.

Vierailija
2/62 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja kun mun mielestä jo D-kupit on kamalan näköiset utareet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kiinnostunut kuulemaan. Mulla koko 65F ja ennen lapsia koko oli 65D tai 65DD (riippuen liivimallista). Todellakin haluan pienemmät rinnat.

Ja se painoindeksi on 20,7 (laskin ihan juuri).

Vierailija
4/62 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja kun mun mielestä jo D-kupit on kamalan näköiset utareet.

Vierailija
5/62 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tehty pienennyleikkaus 2009 marraskuussa.Suosittelen todella.et varmasti kadu.Minulla ennen 85 H ja nyt 85 C.Ja kaikki oireet jäi leikkaus pöydälle.

Vierailija
6/62 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten meni. Itse olen tuota miettinyt, kun koko on nyt 65G ja odotan ekaa lastani. Rinnat ovat ihan ok, mutta niska on aina jumissa ja vaatteita ei ole kovin helppo löytää, ainakaan kunnon rintsikoita.

Mies vastustelee leikkaushaaveitani, mutta ehkä sekin taipuu, kun nähdään, mitä tisseille käy imetyksen jälkeen... Tosin eihän sitä nyt vielä kukaan tiedä.

Geeneistä johtuu tämä ainakin minulla eikä lihavuudesta. Painoindeksi ennen raskautta oli n. 20,5.

Vierailija
7/62 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus meni hyvin.Kolme tuntie kesti.Molemmista otettiin pois 460g.Meidän suvussa on geeneissä.Minulla myös hirveät niska kivut.Pää usein kipeä.Mene ihmeessä äläkä kuuntele miestäsi.Sinä niistä kärsit.Eikä kivut helpota.Kyllä pienennysleikkaus auttoi.Kivut hävis.Suosittelen sinulle lämpimästi.

Vierailija
8/62 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lasta olen imettänyt ja kuppikoko on pienentynyt 75 F:ään ja olen oikein tyytyväinen. Ei minulla ole mitään oireita. minulla on hyvä lihaskunto koko kropassa.

Mutta imetyksen aikana oli suuria ongelmia, kun kuppikoko oli 75 L. Voi niitä aikoja.....

Vierailija
9/62 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi ympärysmitta niin iso, ettei se G-kuppi siinä mikään valtava olekaan. 65G:n omistajalla on muutaman koon isommat rinnat kuin sinulla.

80G ja 65G kuppikoko ei tosiaankaan ole sama. kuppikoko suurenee aina ympärysmitan suurentuessa. esim. 65G kuppikoko on sama kuin 70FF, 75F, 80E, 85DD ja niin edelleen. aina ei pidä tuijottaa kuppikokoa, vaan muistaa ottaa huomioon tuo ympärysmitta! ja 80G kuppikoko sama kuin 65E.

Vierailija
10/62 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis toisinpäin KUPPIKOKO PIENENEE AINA YMPÄRYSMITAN SUURENTUESSA

Vierailija
11/62 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräällä toisella foorumilla oli kerran linkki hyvään blogiin, jossa oli näitä kokemuksia ja kuvien kera. olisiko kellään linkkejä?

Vierailija
12/62 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulla imetys teki sen et tissi on nahkapussit, ja haluaisin siis vähän kiinteämmtä

koska on sula mahdoton löytää liivejä näihin roikkupusseihin

ja hävettää lääkärilläkin riisua liivejä kun tissit roikkuu navassa

eli onko kokemuksia ?

tai tietoa tms

Vierailija
13/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nainen 27v, miettinyt rintojen pienennystä jo ainakin 10 vuotta, koska nuo ovat olleet aina esteenä kaikelle esim. liikunnallisille harrastuksille.

tällähetkellä odotan toista lastani ja rintani ovat tällä hetkellä kokoa 75I - joka liiviliikkeessä myydään ei-oota. kuljen jatkuvasti liian pienissä liiveissä, joissa on liian suuri ympärysmitta - tuesta ei ole tietoakaan.

nyt olen huomannut rinnoissani pieniä punaisia verenpurkaumia ja pelkään kudosten repeämistä. rinnat ovat jo nyt niin kipeät, että olen luopunut imetysajatuksesta (ensimmäisen lapsen jälkeen maitoa olisi voinut valion meijerikin noutaa, enkä voinut liikkua moneen kuukauteen pois kotoa - kun ei ollut puristamattomia, mukavia liivejä, niin jouduin olemaan ilman). nyt en halua ajatellakaan, mikä kokoni & kipuni olisi imetyksen aikaan.

aion mennä pienennysleikkaukseen hetipikimmiten, kunhan synnytyshässäkät on ohitse. kiinnostaisi tietää, minkälaisissa paikoissa ihmiset ovat käyneet (yksityisellä/julkisella), onko niissä eroja jne? itse pääsisin julkiselle puolelle, lääkärin mukaan täytän erittäin hyvin kriteerit.

Vierailija
14/62 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nainen 27v, miettinyt rintojen pienennystä jo ainakin 10 vuotta, koska nuo ovat olleet aina esteenä kaikelle esim. liikunnallisille harrastuksille.

tällähetkellä odotan toista lastani ja rintani ovat tällä hetkellä kokoa 75I - joka liiviliikkeessä myydään ei-oota. kuljen jatkuvasti liian pienissä liiveissä, joissa on liian suuri ympärysmitta - tuesta ei ole tietoakaan.

nyt olen huomannut rinnoissani pieniä punaisia verenpurkaumia ja pelkään kudosten repeämistä. rinnat ovat jo nyt niin kipeät, että olen luopunut imetysajatuksesta (ensimmäisen lapsen jälkeen maitoa olisi voinut valion meijerikin noutaa, enkä voinut liikkua moneen kuukauteen pois kotoa - kun ei ollut puristamattomia, mukavia liivejä, niin jouduin olemaan ilman). nyt en halua ajatellakaan, mikä kokoni & kipuni olisi imetyksen aikaan.

aion mennä pienennysleikkaukseen hetipikimmiten, kunhan synnytyshässäkät on ohitse. kiinnostaisi tietää, minkälaisissa paikoissa ihmiset ovat käyneet (yksityisellä/julkisella), onko niissä eroja jne? itse pääsisin julkiselle puolelle, lääkärin mukaan täytän erittäin hyvin kriteerit.

Isorintaiselle löytyy todella hyvin rintaliivejä englantilaisesta nettikaupasta

http://www.figleaves.com

Tuolta olen löytänyt itselleni sopivia liivejä. Ympärysmitat ovat tuumakokoisia. Kuppikokoja löytyy pikaisen tsekkaukseni mukaan jopa kokoon K asti. Sinun kokosi taitaa olla 34J, ja sitä kokoa löytyi kyllä myös imetysliivejä. Saat kyllä sympatiani, täytyy tehdä todella kipeää jos ei ole rinnoille tukea, itselläni on rintaliivien koko 95G, ja käytän nykyään nukkuessanikin rintsikoita, muuten alkaa sattua rintoihin.

Vierailija
15/62 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse teetätin pienennysleikkauksen lokakuussa 2008 suurin toivein!

Nyt on leikattu kuusi korjausleikkausta infektioiden yms. takia ja yllätys että silikonia laitettiin tilalle jne..

eli nyt jos oisin päättää asioista en enää menisi moiseen rulianssiin mukaan ... vaan kantaisin ilolla niitä "patalappujani" näkemättä napaa!

Eli, tutki tarkkaan paikka mihin menet leikkaukseen, minimoi riskit ja pidä puolesi jälkitilanteessa!

itse teetätin pienennysleikkauksen lokakuussa 2008 suurin toivein!

Nyt on leikattu kuusi korjausleikkausta infektioiden yms. takia ja yllätys että silikonia laitettiin tilalle jne..

eli nyt jos oisin päättää asioista en enää menisi moiseen rulianssiin mukaan ... vaan kantaisin ilolla niitä "patalappujani" näkemättä napaa!

Eli, tutki tarkkaan paikka mihin menet leikkaukseen, minimoi riskit ja pidä puolesi jälkitilanteessa!

- taidan jättää leikkauksen kun luin tekstisi - pelottavaa luettavaa!

Vierailija
16/62 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tykkää siit ja se rakastaa muo ja mun tissejä sen takia ett ne tekee sen mololle hyvää.....

eks sun mies sitte nussi suo tissijen välii?

Vierailija
17/62 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse teetätin pienennysleikkauksen lokakuussa 2008 suurin toivein! Nyt on leikattu kuusi korjausleikkausta infektioiden yms. takia ja yllätys että silikonia laitettiin tilalle jne.. eli nyt jos oisin päättää asioista en enää menisi moiseen rulianssiin mukaan ... vaan kantaisin ilolla niitä "patalappujani" näkemättä napaa! Eli, tutki tarkkaan paikka mihin menet leikkaukseen, minimoi riskit ja pidä puolesi jälkitilanteessa!

itse teetätin pienennysleikkauksen lokakuussa 2008 suurin toivein! Nyt on leikattu kuusi korjausleikkausta infektioiden yms. takia ja yllätys että silikonia laitettiin tilalle jne.. eli nyt jos oisin päättää asioista en enää menisi moiseen rulianssiin mukaan ... vaan kantaisin ilolla niitä "patalappujani" näkemättä napaa! Eli, tutki tarkkaan paikka mihin menet leikkaukseen, minimoi riskit ja pidä puolesi jälkitilanteessa!

- taidan jättää leikkauksen kun luin tekstisi - pelottavaa luettavaa!

Vierailija
18/62 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin 80 HH

Vierailija
19/62 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut leikattiin kolme vuotta sitten. Kuppikoko oli silloin 80 E-G. Olen synnyttänyt kolme lasta. Kuppikoko kasvoi synnytysten seurauksena varmaan kaksi kirjanta. Olen todella todella tyytyväinen leikkauksen tulokseen. Rinnat paranivat hyvin. Lääkärin kanssa keskustelin etukäteen ja hän kertoi realistisesti mahdollisista

komplikaatioista ja ns. parannusleikauksien mahdollisuuksista. Leikkaus tapahtui kunnallisella puolella, koska rintojen suuruudeen ja niska ja hartiakipujen takia sain sieltä leikkausajan. Leikkaus tapahtui pienessä sairaalassa ja plastiikkakirurgi (mukana monissa suurissa katasrofeissa kirurgina ) oli Suomen huippuluokkaa ja ajatteli kuinka kohdallani sattuikin hyvä tuuri. Leikkaus onnistui hyvin (kaksi kiloa lähti rinnoista) ja hoito sairaalassa oli erinomaista. Leikkauksen hinnaksi tuli muistaakseni vain noin 200 euroa. Siis maksan mielelläni julkiselle puolelle veroja ja toivon että muillakin olisi yhtä hyvä tuuri. Nyt olen nauttinut elämästäni "täysin rinnoin". Puserot mahtuvat normaalisti, niskakivut ovat vähentyneet. Ja vasta yli viisikymppisenä ensimmäistä kertaa elämässä juoksu ja muu tempoleva liikunta tuntuu ihanlta. En voi ymmärtää niitä jotka haluavat kasvattaa silikonillarintojaan ylen isoiksi, koska tässä iässä jatkuvat niskakivut rinojen painon takia tekevät elämästä suoraansanoen helvettiä

Vierailija
20/62 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo varmaan seitsemän vuoden ajan kärvistellyt ylisuurten rintojeni takia. Ei saa paitapuseroita, bikineitä, uikkareita eikä muutenkaan istuvia vaatteita. Selkä-, alaselkä- ja hartiakivut pahenevat vuosi vuodelta ja käyn jatkuvasti fysioterapiassa. Olen vain 147 cm pituinen ja painoa on tullut ihan liika viimeisen vuoden aikana heittelee 60-63 välillä. Kuppikoko tuntuu kasvavan koko ajan. Nyt jo 80 G ja se on paljon näin pienelle ihmisella.

Kuinka rohkaistuisin leikkaukseen. Pelkään erityisesti nukutusta ja mahdollisia sivuvaikutuksia. Ois kiva kuulla kommentteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi