Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos omassa perheessäsi olisi sikaflunssaepäily,

Vierailija
31.10.2009 |

lähtisitkö itse kylästelemään perheeseen, jossa on alle vuoden ikäinen vauva? Itselläsi ei ole flunssaa, mutta lapsellasi epäillään olevan se...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi sairas, sikainfluenssa tai tavallinen flunssa, niin en lähtisi. Minä en vieraile kenenkään luona kipeän lapsen kanssa. En mene katsomaan vauvojakaan jos mulla on vaan nuha.

Vierailija
2/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi eilen kyseinen vieras, ei ole mitään puhunut tuosta sikainfluenssaepäilystä ja meitä ei ole vielä rokotettu.

Jos heillä on kyseinen influenssa, onko meitä enää myöhäistä edes alkaa rokottaa vai joko olemme "saastuineita"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilinen vieraasi ei ole siitä kertonut?

Jos kyseisen vieraan lapsen koulussa tai päiväkodissa on SI -sairastuneita, niin sitten haet ongelmaa kyllä vähän liian kaukaa...

Vierailija
4/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene vauvaperheeseen kylään edes silloin, jos meillä epäilys tavallisesta flunssasta!

Vierailija
5/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seuraile tilannetta tarkkaan ja kysy kun menette rokotukseen miten toimia...

Itselleni kävi myös vähän samoin. Olin itse se kyläilevä osapuoli. Mulle ei kukaan kertonut että perheessä ollaan oltu kipeinä ja ollaan vieläkin. Kovassa kuumeessa! No, jälkikäteen sitten soittelivat ja kertoivat että btw meillä on sitten ollu sikainfluenssa, ihan verikokein todettu...ja päällä vielä sillon ku siellä kävin! Pisti vituttamaan! Onneks oireita ei itsellä ole ollut. Vierailin tuolla siis ennen kun itse sain rokotteen ja raskaana olen, siksi riskiryhmässä.

Vierailija
6/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka käyttäytyvät kuin ääliöt joka suhteessa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi