Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä "prinssesat" pimahtanut? Huutismyyjä..

Vierailija
01.01.2010 |

http://www.huuto.net/kohteet/mieleton-pkt-uuteen-vuoteen-mmgymboree-hki…

Ja TAAS huutajana tuo aamu. VOI PRKL!! Eikö tuota ämmää saada pois Huutonetistä!

Ja miten kukaan voi maksaa tota summaa tollasesta määrästä vaatteita? Vaikka kuinka olisi 300-400 euron paketti, niin voi voi.

Kommentit (655)

Vierailija
261/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisi kietoutua Burberry ponchoon, mutta se onkin my little pony...tätä en olisi ikinä arvannut.

Vierailija
262/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika montaa kohdetta huutanut nimimerkki mv3430. Sekin kuuluu varmaan sivupersooniin.

Ja kiitos nauruista ihqumammat, mullekin on nyt tullut pakkomielle poniponchosta. Jos saisin jostain käsiini koon 100cm, en varmasti antaisi tuota kokoa käyttävälle lapselleni, vaan pitäisin itse - vaikka sitten ihqupihqu perhosvetoketju auki. ;)

Huomatkaa muuten Prinsessa poniponchossa -kuvateksti. "Ja tässäkin viimein onnistuin..." Prinsessa onnistuu kaikessa! Kolminkertainen eläköönhuuto Prinsessalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ja joku varmaan tietää Trinsessan osoitteen- niin voitais pitää ponchobileet. Asu vapaa, kunhan söpö pikku häntä keikkuu pepun päällä! Ehkä Prinsessa avaisi vaatekammionsa ovet ja opastaisi tyylinsä saloihin.

Vierailija
264/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos nauruista ihqumammat, mullekin on nyt tullut pakkomielle poniponchosta. Jos saisin jostain käsiini koon 100cm, en varmasti antaisi tuota kokoa käyttävälle lapselleni, vaan pitäisin itse - vaikka sitten ihqupihqu perhosvetoketju auki. ;)

Se EI muuten ole perhonen vaan sen hevosen häntä :P Vaikka mv:n omakuvaus onkin yhtä hepreaa, en edelleen usko rinsessan keplotteluun ;) Juuh, haluan uskoa, että ihmiset ovat kivoja... rinsessalla kuitenkin on ollut lapsista ynnä muista kuvia poni ponchojen sovitusta myöten, joten itse olen päättänyt uskoa rinsessan viattomuuteen, tai no poikamiestytti tuntuu kyllä kadonneen ;) Ehkä sekin oli sattumaa.

Vierailija
265/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se unq-tyylinen hattu ei ollut kyllä unq:ta nähnytkään.

mutta kai ne molemmat on materiaalina fliiissiä? :)

Niin muuten on! Fliissiä! Onhan se sitten heti unq-maininnan arvoinen. :D

Vierailija
266/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trinsessalla monta ponchoa(enemmän ja vähemmän päälle ängettyä), koska minäkin haluaisin ostaa yhden lapselleni, en itselleni.Täytyy varmaan kysellä osoitetta jenkkeihin, mistä tuon luomuksen saa.

Vierailija
267/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että se maksaa 100 euroa posteineen.

Eikös se ollut 110 egeä? :P

Vierailija
268/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan se "viimeksi myyty" paketti ehtinyt lähteä aamulle??Mä meen tekemään niin hurjan tarjouksen, jotta ponikin kalpenee.

Vierailija
269/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trinsessalla monta ponchoa(enemmän ja vähemmän päälle ängettyä), koska minäkin haluaisin ostaa yhden lapselleni, en itselleni.Täytyy varmaan kysellä osoitetta jenkkeihin, mistä tuon luomuksen saa.

:P palan halusta näpytellä rinsessalle yksityisviestiä ja kysyä pony ponchon ostopaikkaa... itseasiassa joku viisaampi ottaisi yhteyttä aamuun suoraan ja kysyisi saisiko lunastettua ne molemmat huudetut ponchot, jotta saataisiin olla pikku-neidin kanssa samiksia ;)

Vierailija
270/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä AAMULLA ole jo monta ponchoa???Minäkin haluan.Millainen pesuohje siinä mahtaa olla, vai onko kertakäyttöinen?

Vierailija
271/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä AAMULLA ole jo monta ponchoa???Minäkin haluan.Millainen pesuohje siinä mahtaa olla, vai onko kertakäyttöinen?

Juuh, aamulla on kaksi! Tarpeeksi meille ja neidille, jotta saataisiin olla samiksia!

http://huuto.net/kohteet/mahtava-lumiprinsessan-pkt-mmbamselindexkurkka…

http://huuto.net/kohteet/lumikeijun-ihanuuksia-mmgapmarie-aristokatit-y…

Pesuohjeelle repesin ;) mutta koska rinsessalla on vähintään triplakappaleet tästäkin tuotteesta, eiköhän ponchon voi ostaa suoraan kinuamalla ;)

Vierailija
272/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietenkin tärkeää, mutta voimme säilyttää ponchoja vitriinissä, niiden arvokkuuden säilyttämiseksi.Emme yritä änkeä päällemme, vaan ihailemme niitä kaikessa yksinkertaisuudessamme.

Vierailija
273/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoita tuntuu olevan. Ja miksi Aamulla on 2, mutta mulla ei oo yhtään. BYHYYYYYYYYY! :(

Vierailija
274/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran kaikkea muutakin on. Eihän se ole kuin vähän päälle 300e +postit :D

Vierailija
275/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se pony disco järjestetään?

Vierailija
276/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi olkoon.

Vierailija
277/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt sarvea miettikö trinsessan valtakunassa, hui.

Vierailija
278/655 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmon tästä nimimerkistä ja tämän ketjun linkin 20.1.2010 klo 08.38. Katsotaan joko saavat sämpylät leivottua. Ilmeisesti joku muukin oli aiemmin linkannut tämän ketjun ilman vaikutuksia.

Vierailija
279/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran täällä pissit housuissa ja taaperokin heräsi ihmettelemään, että mitä se äiskä nyt hirnuu!!

Mutta itse asiaan. Kyllä My little ponyissä on myös unicorneja (=yksisarvisia) sekä pegasuksia (=siivekkäitä poneja). Mutta tuo poncho ei ole MLP nähnytkään!!!

Mut hei kattokaas, jos se paketti, missä se poncho oli maksoi 100 euroa, niin totta hitossahan SE poncho maksoi niin paljon, eiks jeh?

Vierailija
280/655 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myymään kansalle joka on kateellista eikä omaa kirjoitetun tekstin ymmärrystä.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi