Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä "prinssesat" pimahtanut? Huutismyyjä..

Vierailija
01.01.2010 |

http://www.huuto.net/kohteet/mieleton-pkt-uuteen-vuoteen-mmgymboree-hki…

Ja TAAS huutajana tuo aamu. VOI PRKL!! Eikö tuota ämmää saada pois Huutonetistä!

Ja miten kukaan voi maksaa tota summaa tollasesta määrästä vaatteita? Vaikka kuinka olisi 300-400 euron paketti, niin voi voi.

Kommentit (655)

Vierailija
241/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinsessa on tietenkin naimisissa ja nimi on sen takia perinjuurin suomalainen.Mahdollisesti väärä aksentti johtuukin siitä, mitä on jo kovasti ihmetelty.Itse olen aina tiennyt, että Rinsessa ei ole yksin.

Vierailija
242/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katsokaas siskot!!

Kyllä sillä vaan roikkuu pari lasten fleese-haalaria tms naulakossa! :O

(siis siinä kuvassa missä itse on ihkun ponchon kanssa, peilin kautta heijastuu...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo intoa täynnä ostamassa ponchoa! Mutta sehän on Yksisarvinen! Ei tämä ole edes My Little Ponya nähnyt.

Tosin Prinsessan päällä tämä on upea. Ja menee tosiaankin aikuiselle naiselle.

Vierailija
244/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi uusista lemppareista on

"uusi luhta ribbitrikoopusero ja jsfs housut suklaiset nyörein,ei moitteita"

MITKÄ SUKLAISET NYÖRIT:DD

Vierailija
245/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun oikeesti jo ton PONCHON(nauraisin ääneen kiskoessani sitä ylleni), mutta en taida enää saada sitä.En tiedä tekisimmekö sillä mitään, mutta kuitenkin, kun se on niin ihqu ja niin hulppean arvokas(rätiksi).

Vierailija
246/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja tässäkin vihdoin onnistuin näet koon tästäkin mahtuu jopa vetskari auki aikuiselle naisellekin tosin pienikokoiselle,ihana eikö???"

Pienikokoiselle? Prinsessahan myy L-XL-vaatteita. Onko XL pieni koko nykyään, vai kenen vaatteita hän kauppaa? Tai jos myy sen takia kun on laihtunut...

katsos se aito my little pony poncho kun mahtuu myös aikuiselle naiselle, tosin vetoketju auki ;)

Vierailija
247/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mikä oli:D?!

Vierailija
248/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo intoa täynnä ostamassa ponchoa! Mutta sehän on Yksisarvinen! Ei tämä ole edes My Little Ponya nähnyt.

Mutta kun osalla my little poneista on kyllä sarvi, tai ainakin oli niille 80-luvun poneilla ;) Itse kanssa epäilen ponchon "aitoutta", mutta rinsessa sai olevansa sen aitoidesta varma. Ottaisi kuvan edes niistä lapuista. My little pony -tuotteissa kun on omat "aitous" merkkinsä. Mutta eiköhn me keräys kuitenkin saada aikaiseksi ja kaikille omat pochot Amerikasta tilattua (vain 110 euroa postikuluineen!).

Vierailija
249/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku aikuinen, itseään arvostava nainen kehtaa liuhottaa toi poncho yllään, ajatelkaa nyt!!

Vierailija
250/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja tässäkin vihdoin onnistuin näet koon tästäkin mahtuu jopa vetskari auki aikuiselle naisellekin tosin pienikokoiselle,ihana eikö???"

Pienikokoiselle? Prinsessahan myy L-XL-vaatteita. Onko XL pieni koko nykyään, vai kenen vaatteita hän kauppaa? Tai jos myy sen takia kun on laihtunut...

http://huuto.net/kohteet/elloksen-laadukas-turkoosi_valkoloasu-l-42-uus…

tästä se haluaa eroon kun on liian pieni ;) ota siitä selvää, ihqu se silti on ;) kai pienikin voi olla pyöreä? :) edelleen sen ponchon päälle sullominen itsessään on saavutus ;)

Vierailija
251/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se unq-tyylinen hattu ei ollut kyllä unq:ta nähnytkään.

mutta kai ne molemmat on materiaalina fliiissiä? :)

Vierailija
252/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisköhän, jos tarpeeks tarjoan?

Vierailija
253/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nauranut täällä vedet silmissä ja pissat housuissa :D

Mutta mulla käy kyllä tuo Prinsessa hieman sääliksi :( Ei oikein kuulosta täyspäiselle touhulle. Ja lisäksi vielä jäin koukkuun tähän :), ja teen omia tutkimuksia tuolla Huutiksessa...

Vierailija
254/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku aikuinen, itseään arvostava nainen kehtaa liuhottaa toi poncho yllään, ajatelkaa nyt!!

tunnustihan joku rohkea omistavansa mustan hello kitty yöpaidankin ;) (ja edelleen ei pahalla, nauroin vastaukselle ja ihania olette kaikki hello kitty yökkäreiden omistajatkin ;))

pitäisikö lyödä vetoa ja kulkea lopputalvi yksisarvinen poncho päällä ;) jos nyt naiset saavat rakastaa hello kittya

http://huuto.net/kohteet/nyt-saa-naiset-rakastaa-myos-hkittyataalla-kat…

(otsikko)

niin kai nyt naiset saavat myös rakastaa poni ponchoa! oikeutta ponchoille, naisille ja poneille!

Vierailija
255/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nauranut täällä vedet silmissä ja pissat housuissa :D

Mutta mulla käy kyllä tuo Prinsessa hieman sääliksi :( Ei oikein kuulosta täyspäiselle touhulle. Ja lisäksi vielä jäin koukkuun tähän :), ja teen omia tutkimuksia tuolla Huutiksessa...

Minuakin käy rinsessa sääliksi, mutta onhan se tuollainen ihana lutuinen reppana ja symppis ;) kyse on kuitenkin puhtaasta leikistä. Rinsessan teksti oli niin tiukkaa, että eiköhän täti osaa pitää puolensa... ja toisaalta epäilen rinsessan edes ymmärtävän piilovattuilua ;) Joten valtakunnassa kaikki hyvin. Omanlaiset (kuullosti kauniimmalta) ihmiset ovat ihania ;)

Vierailija
256/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha on kipiä nauramisesta, pakko pitää yön mittanen tauko ladies :D !!!!!!

Vierailija
257/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinsessa ponchoineen? Vai käsitinkö oikein? Mä en löytänyt...

Vierailija
258/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut tyyliäni ja Trinsessa näyttää tietä.Pitää ilmeisesti tuosta ponchosta aloittaa.Mistähän löytyisi naisten M koko (36-38)?

Vierailija
259/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinsessa ponchoineen? Vai käsitinkö oikein? Mä en löytänyt...

http://huuto.net/kohteet/mahtava-lumiprinsessan-pkt-mmbamselindexkurkka…

selausta alaspäin, ponchon kohdalla näkyy myös rinsessa takaapäin poncho päällä :)

Vierailija
260/655 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut tyyliäni ja Trinsessa näyttää tietä.Pitää ilmeisesti tuosta ponchosta aloittaa.Mistähän löytyisi naisten M koko (36-38)?

Jos rinsessa L-XL vaatteiden käyttäjänä mahtuu koon 110 ponchoon, aloittaisin ponchon etsimisen kokoluokasta 90-100 senttiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän