Onko tämä "prinssesat" pimahtanut? Huutismyyjä..
http://www.huuto.net/kohteet/mieleton-pkt-uuteen-vuoteen-mmgymboree-hki…
Ja TAAS huutajana tuo aamu. VOI PRKL!! Eikö tuota ämmää saada pois Huutonetistä!
Ja miten kukaan voi maksaa tota summaa tollasesta määrästä vaatteita? Vaikka kuinka olisi 300-400 euron paketti, niin voi voi.
Kommentit (655)
sivusta seuranneena ja nyt koko ketjun lukeneena niin mikä teitä tässä jutussa ärsyttää? Käsittääkseni ette ole ko henkilön vaatteista kiinnostuneita vaan päinvastoin haukutte kaikki hänellä myynnissä olevat vaatteet ja kaikki häneltä ostavatkin nimimerkit, joten aamu ja kumppanit eivät ole teidän tielle tulleet? Onko tämä henkilö huijannut teitä joskus? Vai ihan yleisellä tasollako te päätätte mikä on mielestänne epäkelpoa käytöstä ja mikä ei?
Se että henkilö kirjoittaa hieman persoonallisella tyylillä niin senkö takia hän ansaitsee kaiken tämän vihan mikä täällä kumpuaa? Hänen miehensäkin on leimattu täällä mikä on käsittääkseni täysin asiatonta ja ihan hilkulla on ollut hänen henkilöllisyytensä paljastuminenkin. Mieletön lynkkaus mieliala...jotenkin jos olisin tässä sotkussa mukana niin kyllä häpeäisin ja isosti. Eivät kaikki omaa niin upeaa sydämen sivistystä ja kieliopillisia taitoja kuin te ja hän joka on koko tämän ketjun aloittaja ja ei itse osaa edes prinsessaa oikein kirjoittaa.
Vaikka hän olisi ostanut nimimerkiltä x vaatteen x hintaan ja myy sen pois toiseen kalliimpaan y hintaan niin ehkäpä joku halusi sen ja oli valmis maksamaan sen y hinnan. Mitä ihmettä se teille kuuluu?
Jotenkin tässä maailmassa jossa on niin paljon jo vihaa ja ilkeyttä muutenkin niin miten te viitsitte? Tuota malliako te jatkatte omille lapsillenne, että kaikki jotka eivät ole teidän mielestänne hyväksyttyjä niin ovat hyljeksittyjä.
Mielestäni tämä ketju on hyvin todistanut ihmisten raadollisuuden ja ilkeyden. Muut jotka ette ole tätä lukeneet niin lukekaa ja hämmästykää millaisten ihmisten parissa päivänne vietätte.
Kuka selvittää? Ettei vaan olis gymboree.fi, sieltä trinsessa oli ainakin jotain ihqua tilaillut. :D
Meille kans triplana, Prinsessan esimerkin mukaan!
sivusta seuranneena ja nyt koko ketjun lukeneena niin mikä teitä tässä jutussa ärsyttää? Käsittääkseni ette ole ko henkilön vaatteista kiinnostuneita vaan päinvastoin haukutte kaikki hänellä myynnissä olevat vaatteet ja kaikki häneltä ostavatkin nimimerkit, joten aamu ja kumppanit eivät ole teidän tielle tulleet? Onko tämä henkilö huijannut teitä joskus? Vai ihan yleisellä tasollako te päätätte mikä on mielestänne epäkelpoa käytöstä ja mikä ei?
Se että henkilö kirjoittaa hieman persoonallisella tyylillä niin senkö takia hän ansaitsee kaiken tämän vihan mikä täällä kumpuaa? Hänen miehensäkin on leimattu täällä mikä on käsittääkseni täysin asiatonta ja ihan hilkulla on ollut hänen henkilöllisyytensä paljastuminenkin. Mieletön lynkkaus mieliala...jotenkin jos olisin tässä sotkussa mukana niin kyllä häpeäisin ja isosti. Eivät kaikki omaa niin upeaa sydämen sivistystä ja kieliopillisia taitoja kuin te ja hän joka on koko tämän ketjun aloittaja ja ei itse osaa edes prinsessaa oikein kirjoittaa.
Vaikka hän olisi ostanut nimimerkiltä x vaatteen x hintaan ja myy sen pois toiseen kalliimpaan y hintaan niin ehkäpä joku halusi sen ja oli valmis maksamaan sen y hinnan. Mitä ihmettä se teille kuuluu?
Jotenkin tässä maailmassa jossa on niin paljon jo vihaa ja ilkeyttä muutenkin niin miten te viitsitte? Tuota malliako te jatkatte omille lapsillenne, että kaikki jotka eivät ole teidän mielestänne hyväksyttyjä niin ovat hyljeksittyjä.
Mielestäni tämä ketju on hyvin todistanut ihmisten raadollisuuden ja ilkeyden. Muut jotka ette ole tätä lukeneet niin lukekaa ja hämmästykää millaisten ihmisten parissa päivänne vietätte.
No sulla ei taida olla luetun ymmärtäminen ihan hallussa. Prinsessan ostamat vaatteet muuttuvat kummallisesti käytetystä uudeksi kun hän myy ne eteenpäin. Samat vaatekappaleet pyörivät samojen käyttäjien keskinäisissä "kaupoissa" ja palautteita vaihdetaan, vaikka hetken päästä sama paketti on uudestaan myynnissä. Aamu tai mellu ne viime hetkillä hyökkää ja nostelee prinsessan kohteita yhtäkkiä kymmenillä euroilla. Selitys ilmeisesti että ostaa vain jonkun vaatekappaleen paketista. Se ei ole reilua muita huutajia kohtaan, siis että oikeasti myynnissä ei olekaan se vaatepaketti, vaan joku osa siitä.
Kieliopista viis, huijaukselta tämä prinsessan touhu vaikuttaa ja hyvä että se tuodaan julki. Hänen selityksensä huuto.netin ketjussa viime keväänä (löytyy tästä ketjusta) entisellä nimellä mi73 ontuvat pahasti.
Ja kaikenkaikkiaan aika tekopyhä kirjoitus. Nythän sitten itsekin osallistuit tähän "sotkuun".
sivusta seuranneena ja nyt koko ketjun lukeneena niin mikä teitä tässä jutussa ärsyttää? Käsittääkseni ette ole ko henkilön vaatteista kiinnostuneita vaan päinvastoin haukutte kaikki hänellä myynnissä olevat vaatteet ja kaikki häneltä ostavatkin nimimerkit, joten aamu ja kumppanit eivät ole teidän tielle tulleet? Onko tämä henkilö huijannut teitä joskus? Vai ihan yleisellä tasollako te päätätte mikä on mielestänne epäkelpoa käytöstä ja mikä ei? Se että henkilö kirjoittaa hieman persoonallisella tyylillä niin senkö takia hän ansaitsee kaiken tämän vihan mikä täällä kumpuaa? Hänen miehensäkin on leimattu täällä mikä on käsittääkseni täysin asiatonta ja ihan hilkulla on ollut hänen henkilöllisyytensä paljastuminenkin. Mieletön lynkkaus mieliala...jotenkin jos olisin tässä sotkussa mukana niin kyllä häpeäisin ja isosti. Eivät kaikki omaa niin upeaa sydämen sivistystä ja kieliopillisia taitoja kuin te ja hän joka on koko tämän ketjun aloittaja ja ei itse osaa edes prinsessaa oikein kirjoittaa. Vaikka hän olisi ostanut nimimerkiltä x vaatteen x hintaan ja myy sen pois toiseen kalliimpaan y hintaan niin ehkäpä joku halusi sen ja oli valmis maksamaan sen y hinnan. Mitä ihmettä se teille kuuluu? Jotenkin tässä maailmassa jossa on niin paljon jo vihaa ja ilkeyttä muutenkin niin miten te viitsitte? Tuota malliako te jatkatte omille lapsillenne, että kaikki jotka eivät ole teidän mielestänne hyväksyttyjä niin ovat hyljeksittyjä. Mielestäni tämä ketju on hyvin todistanut ihmisten raadollisuuden ja ilkeyden. Muut jotka ette ole tätä lukeneet niin lukekaa ja hämmästykää millaisten ihmisten parissa päivänne vietätte.
Vaatepaketti ei todellakaan vastannut kuvausta!
Totta puheuen; mua alkaa jo käymään vähän sääliks koko tyyppi:(
Ei varman ole kovin hauska elämä hänelläkään ja kuitenkin pienet lapset jne. Rimpressakin on jonkun äiti, jonkun lapsi ja jollekin oikeesti rakas...
Tällänen tunnevammanen jeesustelija mä oon - ensin nauran ja sitten yhtäkkiä tulee suru puseroon ( amerikasta, 110€ postikuluineen ).
MITÄ SITTEN? Mitä ihmettä se edelleenkään jaksaa noin paljon ottaa aivoon. ANNA OLLA! Mitä sitten jos muuttuvat käytetyistä uusiksi? En vaan tajua? Mitä sitten jos vaihdetaan palautteita? Eihän siinä auta vaikka joku nostaisi hintaa 100e, koska joku maksaa sen mitä on valmis maksamaan silti vaikka joku siellä välissä korottelisi hintaakin eli ei mitään väliä. Eiköhän huutajat mieti että tämän verran olen valmis maksamaan ja sitten korottavat siihen asti mitä ovat valmiita maksamaan. Mitä sitten jos myyvät osan tai ihan mitä ikinä haluavatkin? Oletteko nyt niin hienoja ihmisiä että taistelette kaikkea vääryyttä vastaan ja tiedätte että näin ei koskaan muiden kohteissa käy -ette varmasti tiedä. Tämä oli viimeinen kommenttini -minulla on elämä.
MITÄ SITTEN? Mitä ihmettä se edelleenkään jaksaa noin paljon ottaa aivoon. ANNA OLLA! Mitä sitten jos muuttuvat käytetyistä uusiksi? En vaan tajua? Mitä sitten jos vaihdetaan palautteita? Eihän siinä auta vaikka joku nostaisi hintaa 100e, koska joku maksaa sen mitä on valmis maksamaan silti vaikka joku siellä välissä korottelisi hintaakin eli ei mitään väliä. Eiköhän huutajat mieti että tämän verran olen valmis maksamaan ja sitten korottavat siihen asti mitä ovat valmiita maksamaan. Mitä sitten jos myyvät osan tai ihan mitä ikinä haluavatkin? Oletteko nyt niin hienoja ihmisiä että taistelette kaikkea vääryyttä vastaan ja tiedätte että näin ei koskaan muiden kohteissa käy -ette varmasti tiedä. Tämä oli viimeinen kommenttini -minulla on elämä.
Mikäs olikaan palstan otsikko? Ai niin, sehän on: aihe vapaa :) Eli jos sinulla on se elämä ja sinua ei huutiksen huijarit kiinnosta, niin miksi sua kiinnostaa lukea tätä ketjua? ;)
Rinsessa poni ponchoineen on niin ihqu.Harmi, että häneltä ei niitä enää löydy.
ikinä kyllästytä!ponchot kaikille:)
jenkkien tai muiden nettikaupasta!!
Alkaa nyt!! kaikki etsimään!
Tietääköhän se, mitä siitä kirjotellaan...
Ja vaikka mua säälittääki se, mäkin oon jääny koukkuun tähän.
ensinnäkin se, miten voi olla aikuinen ihminen Suomessa ilman kirjoitustaitoa.
Ja myykö se ylipäätään mitään? Ilmeisesti shoppaa huutiksesta, yrittää myydä eteenpäin kalliimmalla, mutta jos joka setin ostaa joku valehuutaja, niin onko niitä tosiostajia kattamaan ostelun kustannukset?
taitaa olla se poikamiestytti se toinen tunnus:):):)
ja nostetaas ketju taasen ylös.
Vai ollaan me kateellisia ja p******.
Olisiko se uusi tunnus tosiaankin se poikamiestytti vai mikä se nyt olikaan?
Viime kerrallahan rinsessa ihan ite paljasti uuden tunnuksen ,kävisiköhän nyt samoin?
Siitä punaisesta haalaristahan sen varmaan löytää uudelleen tai sitten siitä elloksen aivan ihanasta haalarista.
ikävä pettää sinun ajatus
Kirjoittaja prinsessat73 (256) Tämä käyttäjä on tunnistautunut Kirjoitettu: 22.01.2010 17:53:52
Se että olen sattunut saamaan vakkari pitäjän vaatekohteistani,on minulle suuri ja tosi ihana asia,kuten se on varmasti myös sinulle,kateutta sitäpä juuri,jopa tätä toivoisin ... että jos ei ole varaa jollakulla ostaa koko pkt:ia,miksi ihmeessä ne ne EPÄILIJÄT TAI MITÄ OVATKIN,KUNNIOITAN KYLLÄ KYSYMYKSIÄ,MUT EN ASIATTOMIA voi ottaa suoraan minuun yhteyttä ja kysyä jos jokin useampi kohteessa kiinnostaa.... kateus näkyy liian hyvin, olen valmis myymään edukkaasti jos ei mahdollinen kilpailu hv kohteissa käynnisty. TAI YLITY. KIITOS KAUNIS KAIKILLE VASTAUKSISTA.
Enpä uskonut tätä pv:ää näkeväni, tosi hurja määrä kävijälaskurissa,eikä kiinnostuneita ainoatakaan ja paketti on mitä upein joka on tarjolla,no tässä joka tapauksessa kohteeseen kysymyksestä kuva yhdestä lisäyksestä kun hintavaraus ylittyy,muutoin ei kappoihin asti mennä,
Tuo siis rouvan kohteessa :D
Miksköhän ei tuu huutoja?? Oliskohan 45 euron lähtähinta JA Hv liikaa? Varsinkin, kun paketissa ei ole kuin pari vaatetta..
Trinsessan vastauksia:
http://www.huuto.net/fi/askseller.php3?itemid=126193220
JA
http://www.huuto.net/fi/askseller.php3?itemid=126387990