Tässäkö meidän liitto oli :(
Mieheni petti minua, mutta päätimme siitä huolimatta jatkaa yhdessä, mutta nyt tuntuu, että elämältä meni uudestaan kokonaan pohja kun tuo miehen "hoito" ilmotti olevansa raskaana ja ainakin väitti, että mieheni ois tuon lapsen isä.
Meillä on kolme lasta ja neljäs tulossa. Onko enää mitään järkeä jatkaa tätä liittoa? Voiko tämä koskaan toimia ja pettämisestä päästä jotenkin yli?
Kommentit (158)
ja olet valmis antamaan anteeksi.niin anna ja jatkakaa yhdessä elämää.
Aikanaan selviää onko miehesi lapsen isä, jos on, niin ihan sen tuntemuksen mukaan yhdessä miehesi kanssa selvitätte miten asiassa jatkatte eteenpäin.
Tietysti se elatusmaksu on maksettava, mutta siihen sen voitte jättää.
Jos sinusta tuntuu, että et missään nimessä halua tavata kyseistä lasta, älä tapaa. Teet miehellesi selväksi mikä on hänen perheensä, ja muut lapset ei siihen kuulu. Siemeni voi aina kylvää, kun niitä ääliö vastaan ottajia kerran on. Mutta koska nainen on päättänyt pitää lapsen, niin hoitakoon vastuunsa yksin.
käydessään maininnut, että hällä on vuokrat rästissä ja häätö uhkaa ja tämän takia pyytänyt maksua etukäteen vedoten mahdolliseen isyyteen.
Minusta tuo, jos ei osaa edes laskujaan maksaa ajallaan niin on aika hälyttävää. Varsinkin, jos tuolla naisella ois vielä pieni lapsi, niin täytyy kyllä osata asiat hoitaa niin, että ei joudu lapsen kanssa kadulle.
Eikä ap sanonut, että veisi lapsen äidiltään kokonaan, vaan että (näin ainakin ymmärsin) miehestään tulisi lähivanhempi ja äiti tapaisi kuitenkin lastaan.
Sillä ei ole yhtään mitään väliä, mitä mokia isi ja äiti ovat tehneet. Kyseessä on täydellisen viaton lapsi, jolta kukaan ei ole missään vaiheessa kysynyt, haluaako hän syntyä tälläiseen tilanteeseen.
Tässä on ajateltava pienen lapsen, uuden ihmisen, parasta myös. Lapsella on oikeus isään. MITEN voi aikuiset ihmiset kuvitella, että tuota lasta pitäisi jotenkin rankaista minimielareilla ja sillä, ettei anneta tavata isäänsä? Hävettää teidän puolestanne! Lapsi ei ole tehnyt yhtään mitään, häntä täytyy suojella ja pitää pienestä elämästä huolta.
Ihmiset eivät ole eläimiä, meillä on moraali, arvot ja omatunto. Siihen pakettiin kuuluu myös viattoman suojelu. Virhe on tehty, nyt eteenpäin näillä eväillä.
vaan ainoastaan siitä, että joku kertahairahdus väittää olevansa raskaana ja vieläpä tuolle miehelle.
Ap on monta kertaa todennut, ettei halua miehen hylkäävän au-lastaan, JOS sellainen oikeasti syntyy. Mitä vielä enemmän pitäisi tehdä?
Ei kai kukaan niin hölmö ole, että uskoo tämänkaltaisen "olen raskaana -sinulle" -jutun siltä istumalta jonkun uppo-oudon HOIDON suusta? Kyseessä on tällä hetkellä ainoastaan väite jonkun sellaisen suusta, jota kukaan ei oikeasti tunne, ja joka voi olla ties kuinka häiriintynyt sekopää.
Asioiden oikea laita selviää kyllä ajan myötä, ja ei pitäisi olla kenelläkään valittamista, jos mies on valmis kantamaan tuolloin vastuunsa! Vai hetkinen, taitaakin olla valittamista, toisella naisella, joka ei saanutkaan hyväksi todettua isäehdokasta napattua itselleen! Näistä vastauksista päätellen.
rikottua toisen perheen ja epätoivoisesti itselleen miehen valehtelemalla ehkäisystä ja hommaammalla itsensä salaa paksuksi.
Sillä ei ole yhtään mitään väliä, mitä mokia isi ja äiti ovat tehneet. Kyseessä on täydellisen viaton lapsi, jolta kukaan ei ole missään vaiheessa kysynyt, haluaako hän syntyä tälläiseen tilanteeseen.
Tässä on ajateltava pienen lapsen, uuden ihmisen, parasta myös. Lapsella on oikeus isään. MITEN voi aikuiset ihmiset kuvitella, että tuota lasta pitäisi jotenkin rankaista minimielareilla ja sillä, ettei anneta tavata isäänsä? Hävettää teidän puolestanne! Lapsi ei ole tehnyt yhtään mitään, häntä täytyy suojella ja pitää pienestä elämästä huolta.
Ihmiset eivät ole eläimiä, meillä on moraali, arvot ja omatunto. Siihen pakettiin kuuluu myös viattoman suojelu. Virhe on tehty, nyt eteenpäin näillä eväillä.
Hoidoksi ei päädy jos ei levitä haarojaan varatulle miehelle. Elämä on valintoja täynnä,
ei häneen kenties sinisilmäisesti uskova nainen. Ja vaimo, joka sinisilmäisesti panettelee toista naista, on joko miehestään riippuvainen, häneen sokeasti uskova ja narutettava.
kalustaan ruiskivassa nesteessään on?
Mitä helvetin väliä sillä on, onko nainen, jota miehesi himoitsee, yhden yön ihastus tai pitkäaikainen ystävätär - oleellista on, että miehesi on himoinnut toista naista. Siis miehesi halunut unohtaa, että hän on sinun miehesi ja sinun kumppanisi.
Tuo toinen nainen ei ole sinulle luvannut yhtään mitään. Hänen motivaatiotaan on turhaan lähteä miettimään, mutta kyse onkin siitä, että osa näistä vastaajista vierittää tapahtumasta koko syyn naisen niskoille - ovatkohan nämä vastaajat juuri niitä aviomiehiä, jotka pelkäävät, että vaimot heräävät tajuamaan, että MIES on itse oma-aloitteisesti päättänyt olla vaimolleen uskoton - tuskinpa häntä on siihen pakotettu ja tuskin on ollut ensimmäinen kerta. Tällä kertaa oli vain tunnustettava teko, kun tuloksena oli syrjähypystä sikiävä lapsi.
Minä en moista miestä ottaisi enää vierelleni.
Itse en varmasti kykenisi kasvattamaan lasta, joka saanut alkunsa syrjähypystä, mutta todella hienoa ap:lta, että on valmis yrittämään.
Ei kannata välittää näistä, jotka haukkuvat ja väittävät sinua ties miksi. He purkavat omaa pahaa oloaan tai sitten heillä on erittäin kieroutunut ajatusmaailma!
Tsemppiä tulevaan!
on yhdenyön suhteesta avioton lapsi. Setäni sai lapsen huoltajuuden. Lapsi asunut melkein alusta asti setäni perheessä. Itse olen serkkujani vanhempi useammalla vuodella ja olen setäni perheen kanssa paljon tekemisissä. Koskaan en ole huomannut, että tätä syrjähypyn tulosta olisi kohdeltu huonommin kuin muita perheen lapsia. Ihan samassa arvossa on kuin muutkin. Samat säännöt ja edut kuin muillakin. Yleensä en edes muista serkkuni tulotapaa perheeseen. Kukaan ulkopuolinen tuskin edes tietää, ettei ole yhteinen lapsi. Serkkuni kaverit ihmetelleet miksi serkkuni menee kuukausittain tapaamaan jotain "Tiinaa". Serkkuni on myös hyvin onnellinen kun saa asua isällään. Ei ole kokenut itseään huonommaksi tms.
Minun onnekseni isäni ja hänen vaimonsa hakivat huoltajuutta ja saivat sen. Äitini maksoi minimielarit ja tapasin äitiäni kerran kuussa. Mutta olen aina pitänyt äitipuoltani enemmän äitinäni kun biologista äitiäni. Äitipuoleni oli minulle niin kun muillekin lapsilleen todella ihana äiti, koskaan minua ei kohdeltu eri tavalla kun muita lapsia. Sain kokea aivan ihanan lapsuuden.
Biologinen äitini oli ihan kiva hänkin, mutta hänestä huokui se, ettei olisi halunnut minun olevan hänellä edes sitä yhtä viikonloppua kuukaudesta. Kiukutteli minulle todella paljon ja huusi, vaikkei ollut mitään syytä. Aina 12v asti kävin äidilläni viikonloppuisin, mutta sitten sanoin, etten enää halua mennä sinne, koska äitini vain kiukuttelee eikä oikeasti välitä minusta. Biologinen äitini siis hädin tuskin pystyi huolehtimaan omista asioistaan, hänellä jäi usein laskut rästiin, häätö uhkasi muutamia kertoja jne.
Ap:lle toivotan voimia. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että olisin varmasti kokenut todella huonon lapsuuden, jos olisin joutunut kasvamaan biologisen äitini kanssa.
teeskentelee rakastavaa vaimoa ja HYVÄÄ äitiä kun ainoa tarkoitus kostaa miehen syrjähyppy miehelle tuomalla rakkauden hedelmä oman perheen keskelle, jotta mies ei koskaan tekoaan unohtaisi.
Lisäksi ap haluaa kostaa syrjähypyn myös toiselle naiselle viemällä tältä lapsen, pahin rangaistus mitä toinen äiti voi toiselle äidille toivoa.
ap on pahinta laatua paholainen ja narsisti joka hymyillen kylvää myrkkyä ympäriinsä. Varsinainen musta leski.
Ap, mene hoitoon ettei katkeruutesi myrkytä liian monen ihmisen elämää.
...kun on noin epäluuloinen!!!
Jaksamista ap:lle. Ihmiset ovat erehtyväisiä. Anteeksiantaminen on terveen ihmisen merkki :)
Tu 128:n teksti sen sijaan ei tule terveen ihmisen mielestä!
Olet harvinaisen hieno ihminen ja pysy sellaisena! On ihailtavaa, että ajattelette hoitavanne miehen lapsen yhdessä.Tilanteesi on varmasti älyttömän vaikea, mutta uskon, että itsekin yrittäisin samaa, jos tilanne kohdalle sattuisi. Olen iloinen, että olet saanut hyviä esimerkkejä tässä ketjussa siitä, että se voi onnistua hyvin.
Vetäisin raskausaikana viinaa kuin viimeistä päivää. Siinähän siittäjä vaimo sitten hoitelisi FAS-vauvaa, tervettä lasta ei ainakaan multa pois saa.
AP halajaa kostoa ja kostaa ottamalla lapsen toisella naiselle, miehelleen ja sille lapsellekin.
Mutta mitäpä petetty av-mamma ei ympäristölleen tekisi, vaikkakin suu hymyssä ettei hänen "viattomia" tarkoitusperiään epäillä.
AP halajaa kostoa ja kostaa ottamalla lapsen toisella naiselle, miehelleen ja sille lapsellekin.
Mutta mitäpä petetty av-mamma ei ympäristölleen tekisi, vaikkakin suu hymyssä ettei hänen "viattomia" tarkoitusperiään epäillä.
Jonkun av-mamman miehen luokseko hoitoon? vai mitä ehdotatte? 128, joka kyllä vois antaa syrjähypyn tuloksena syntyneen FAS-lapsen siittäjälle.
Jonkun av-mamman miehen luokseko hoitoon? vai mitä ehdotatte? 128, joka kyllä vois antaa syrjähypyn tuloksena syntyneen FAS-lapsen siittäjälle.
Joisin kuin sieni raskausaikana ja synnyttämään menisi vasta niin viime tipassa että vauva ei välttämättä selviäisi. Kotona synnyttäisin jos oma henki ei olis vaarassa ja sit soittaisin siittäjälle että tule hakemaan hapenpuutteesta ja FAS-syndroomasta kärsivä äpäräsi vaimosi hoidettavaksi.
Jos pystyt, niin kannattaa jatkaa. Jos sen sijaan tunnet, ettet voi enää luottaa, niin silloin on ehkä parempi erota. Parisuhde rakentuu kuitenkin luottamukselle ja jos sitä ei ole, niin silloin suhteesta tulee mahdoton. Itse olen kerran eronnut ja eron jälkeen löysin upean miehen, jonka kanssa odotamme toista yhteistä lasta. Molemmilla oli aikaisemmista liitoista kaksi lasta. Kokemuksesta voin siis sanoa, että epätyydyttävään parisuhteeseen ei kannata jäädä kärvistelemään. Voimia!
se toinen nainen kertonut mitään ajatuksistaan? Haetteko huoltajuutta, vaikka hän itse koko ajan olisi ajatellut pitävänsä lapsen ja haluaisi kasvattaa tämän itse? Että haette sitten huoltajuutta ihan naisen kiusaksi? Oletko nyt ihan varma, että ajattelet vain lapsen hyvinvointia, eikö tuntuisi yhtään ikävältä nähdä joka päivä muistutus miehen syrjähypystä? Onko toinen nainen todellakin sellainen luuseri, alkoholisti ja narkomaani kuin millaisena haluat hänet nähdä? Voihan hänellä olla vaan oikeasti tiukka taloudellinen tilanne vaikka yllättävän työttömyyden takia.
AP:n on kuitenkin hyvä ymmärtää myös taloudelliset seuraamukset. Asiaa on hyvä arvioida siltä kannaltakin.
Lapsen elättäminen ei kuulu AP:lle, vaan lapsen vanhemmille. Se ei kuitenkaan voi olla vaikuttamatta AP:n elämään. Minä laittaisin tällaisen miehen mäkeen. Minulle turvallisuus on myös taloudellista turvallisuutta.