Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässäkö meidän liitto oli :(

Vierailija
01.01.2010 |

Mieheni petti minua, mutta päätimme siitä huolimatta jatkaa yhdessä, mutta nyt tuntuu, että elämältä meni uudestaan kokonaan pohja kun tuo miehen "hoito" ilmotti olevansa raskaana ja ainakin väitti, että mieheni ois tuon lapsen isä.

Meillä on kolme lasta ja neljäs tulossa. Onko enää mitään järkeä jatkaa tätä liittoa? Voiko tämä koskaan toimia ja pettämisestä päästä jotenkin yli?

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin kommentoin eräiden viesteihin, etten minä ole väittänyt, että tämä toinen nainen olisi syypää pettämiseen. Tiedän, että se oli mieheni virhe, mutta syyt pettämiseen on selvillä ja tiedän, ettei niin tule tapahtumaan toiste.

Päätimme mieheni kanssa, että jos isyystestin mukaan mieheni on lapsen isä niin haemme huoltajuutta tai sitten vähintään osallistumme tämän lapsen elämään, myöhemmin mietitään miten. Olen tuon toisen naisen muutamia kertoja nähnyt kun on tullut käymään meillä ja jotenkin kyllä vaikuttaa siltä, että hänellä on elämänhallinta hukassa enkä tarkoita mustamaalata, mutta puhui meille, että hällä on mm. vuokra rästissä ja uhkaa ilmeisesti häätö ja raskauteen ja mieheni mahdolliseen isyyteen vedoten yritti saada miestä maksamaan jo nyt.

Jos jollain on vinkkejä, että miten kertoa tästä lapsille, niin niistä olisin kiitollinen, siis kaiken varalta, jos mieheni on lapsen isä. Vanhin lapsemme on eskarilainen.

Nyt kuitenkin ennen isyystestiä ja vauvan syntymää keskitymme saamaan liittomme kuntoon ja suljemme tämän asian taka-alalle. Parempi kaikkien kannalta, mitä toimivampi meidän liitto on kun oma vauvamme (minun laskettu aika on jo kuukauden päästä) ja miehen mahdollinen vauva syntyy kesällä.

Ja vielä näille, joiden mielestä mieheni ei tarvis (olettaen, että on lapsen isä) niin maksaa kun elarit, mutta ei tavata, niin mitä pahaa se vielä syntymätön lapsi on tehnyt, jotta ansaitsisi isättömän elämän? Järjellä tämä on helppo ajatella, mutta tunteet on aika ristiriitaiset ja eniten mietityttää, että miten sitä osaa syrjähypystä alkunsa saaneeseen lapseen suhtautua niin, ettei vieritä hänen niskoille omaa pahaa oloaan. Onneks vauvan syntymään on vielä aikaa ja ehditään käydä parisuhdeterapiassa, niin jos sitä kautta sit ois oma mielikin parempi ja liittomme paremmalla pohjalla kun vauva syntynyt ja jos käy niin, että mieheni on oikeasti isä.

tämä maailma olisi taatusti parempi paikka meille kaikille jos sinunkaltaisiasi ihmisiä olisi enemmän. Toivon sinulle mukavaa loppuraskautta ja uskon että mahdollinen "vieras" lapsikin varmasti löytää sijan sydämessäsi ja teidän perheessä kun on sen aika.

Vierailija
142/158 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää on hakea lapsen huoltajuutta. Olisi kurjaa myös sinun kannalta nähdä lapsen voivan huonosti.

Kirjotin tuossa aikasemmin omasta elämästäni ja siitä kuinka nainen halusi etukäteen rahaa. Syntymähetkellä selvisi,ettei lapsi voi olla mieheni. Tämä nainen on myöhemmin myöntänyt; ettei edes ole ollut yhdynnässä mieheni kanssa. Mieheni oli maannut sammuneena ja oli aatellut; että hyvä isä lapselle. Maksaa kun ei halua pilata avioliittoaan. Älkää antako rahaa euroakaan ennen kuin isyys varma. Naisia on valitettavasti moneen junaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veto siihen että tämä ap:n miehen lehtolapsi EI tule saamaan tasavertaista kohtelua isältään eikä äitipuoleltaan ja ap:n ja miehen liitto ei ainakaan parane jos ja kun lehtolapsi teille muuttaa.

Muutatte erillenne 2 vuoden sisällä tai aiemmin, voin vaikka vannoa.

Vierailija
144/158 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut vierestä vastaavaa. Asuin siskollani 4v ja vähän muuttoni jälkeen siskon mies petti tätä ja toinen nainen ilmotti raskaudesta myöhemmin. Jo pelkkä pettäminen oli iso koetinkivi siskolleni, mutta päättivät jatkaa yhdessä ja kun selvisi, että siskon mies on lapsen isä niin hakivat huoltajuutta ja saivat sen. Äiti tapaa lastaan maksimissaan neljästi vuodessa. Tätä au-lasta ei kohdeltu mitenkään eriarvoisesti kun asuin siskollani, pahan olonsa siskoni purki alkuun mieheensä tai minuun lasten jo mentyä nukkumaan ja kun vuosi oli mennyt, niin siskoni oli oppinut välittämään au-lapsesta kuin omastaan. Siskoni nuorimmalla lapsella ja tuolla au-lapsella on 3kk ikäeroa, siskon lapsi on vanhempi.

Halusin kertoa tämän, koska täällä kaikki näyttää ajattelevan, ettei au-lapsi voi saada tasavertaista kohtelua, mutta se on todellakin ihmisistä kiinni.

Ihan ensin kommentoin eräiden viesteihin, etten minä ole väittänyt, että tämä toinen nainen olisi syypää pettämiseen. Tiedän, että se oli mieheni virhe, mutta syyt pettämiseen on selvillä ja tiedän, ettei niin tule tapahtumaan toiste.

Päätimme mieheni kanssa, että jos isyystestin mukaan mieheni on lapsen isä niin haemme huoltajuutta tai sitten vähintään osallistumme tämän lapsen elämään, myöhemmin mietitään miten. Olen tuon toisen naisen muutamia kertoja nähnyt kun on tullut käymään meillä ja jotenkin kyllä vaikuttaa siltä, että hänellä on elämänhallinta hukassa enkä tarkoita mustamaalata, mutta puhui meille, että hällä on mm. vuokra rästissä ja uhkaa ilmeisesti häätö ja raskauteen ja mieheni mahdolliseen isyyteen vedoten yritti saada miestä maksamaan jo nyt.

Jos jollain on vinkkejä, että miten kertoa tästä lapsille, niin niistä olisin kiitollinen, siis kaiken varalta, jos mieheni on lapsen isä. Vanhin lapsemme on eskarilainen.

Nyt kuitenkin ennen isyystestiä ja vauvan syntymää keskitymme saamaan liittomme kuntoon ja suljemme tämän asian taka-alalle. Parempi kaikkien kannalta, mitä toimivampi meidän liitto on kun oma vauvamme (minun laskettu aika on jo kuukauden päästä) ja miehen mahdollinen vauva syntyy kesällä.

Ja vielä näille, joiden mielestä mieheni ei tarvis (olettaen, että on lapsen isä) niin maksaa kun elarit, mutta ei tavata, niin mitä pahaa se vielä syntymätön lapsi on tehnyt, jotta ansaitsisi isättömän elämän? Järjellä tämä on helppo ajatella, mutta tunteet on aika ristiriitaiset ja eniten mietityttää, että miten sitä osaa syrjähypystä alkunsa saaneeseen lapseen suhtautua niin, ettei vieritä hänen niskoille omaa pahaa oloaan. Onneks vauvan syntymään on vielä aikaa ja ehditään käydä parisuhdeterapiassa, niin jos sitä kautta sit ois oma mielikin parempi ja liittomme paremmalla pohjalla kun vauva syntynyt ja jos käy niin, että mieheni on oikeasti isä.

Vierailija
145/158 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni aika huolestuttavaa, jos odottavalla äidillä on vuokria niin paljon rästissä, että häätö uhkaa. Ja tiedän tämän, koska tämä toinen nainen on muutamia kertoja käynyt meillä ja pyytänyt miestäni maksamaan etukäteen vedoten mahdolliseen isyyteen ja tämä nainen on itse sanonut, että tarvitsisi rahaa rästivuokriin, ettei lennä pellolle asunnostaan.

Vaikka sanoin, että haemme huoltajuutta, niin en todellakaan aio kieltää tätä naista tapaamasta lastaan, hän on kuitenkin lapsen biologinen äiti.

Mutta me jatkamme elämäämme siihen asti, kunnes kesällä saamme tietää onko mieheni tuon lapsen isä.

ap

ja ajatella - kaivanut joskus nenäänsäkin. Ei sovi lapsen kasvattajaksi. Mitäköhän ap on tehnyt elämänsä aikana? Ei koskaan näpistellyt, ei koskaan valehdellut, ei koskaan jättänyt lastansa halaamatta?

Taitaa olla pyhimys tuo ap, mutta silti: kukaan inhimillinen ihminen ei vie toiselta lasta eikä edes harkitse sellaista - mistä ap muuten tietää, että nainen on jättänyt vuokrat rästiin? Jos tulevan lapsen äiti on vain miehen ohimennyt tuttavuus? Tuskin näitä vuokra-asioita puhutaan tuntemattomien kanssa?

Minun hälytyskelloni kilisevät tämän ap:n kohdalla. Joka on selvästi täysi pelle.

Vierailija
146/158 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä, joka käy nussimassa noin surkeaa otusta, joka ei saa edes vuokria maksettua. Onkohan joku juoppo tai narkki.

Vierailija
147/158 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeskentelee rakastavaa vaimoa ja HYVÄÄ äitiä kun ainoa tarkoitus kostaa miehen syrjähyppy miehelle tuomalla rakkauden hedelmä oman perheen keskelle, jotta mies ei koskaan tekoaan unohtaisi.

Lisäksi ap haluaa kostaa syrjähypyn myös toiselle naiselle viemällä tältä lapsen, pahin rangaistus mitä toinen äiti voi toiselle äidille toivoa.

ap on pahinta laatua paholainen ja narsisti joka hymyillen kylvää myrkkyä ympäriinsä. Varsinainen musta leski.

Ap, mene hoitoon ettei katkeruutesi myrkytä liian monen ihmisen elämää.

Vierailija
148/158 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän antaisi miehen kantaa vastuunsa ja maksaa elarit ja tavata lastaan ilman ehtoja. Lisäksi ap oikeasti antaisi anteeksi myös tälle toiselle naiselle jättämällä hänet omaan arvoonsa ja elämään omaa elämäänsä lapsensa kanssa.

Tekopyhä paska ap olet, mikään sana ei riitä sinua kuvaamaan. En ihmettele ollenkaan että miehesi petti sinua, eihän tuollaisen pyhimyksen kanssa kukaan pysty elämään tuntematta itseään huonoksi. Ja lisäksi et ole edes oikeasti hyvä ihminen, vaan haluaisit lapsen teille vain siksi että saisit kostettua toiselle naiselle.

Vierailija
149/158 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap on fiksu, mutta samaa ei voi sanoa näistä, jotka kilpaa haukkuu ap:ta ja väittää ties miksi. Ei kaikki ole samanlaisia idiootteja paskoja kun te!

Vierailija
150/158 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tiedetä onko mies lapsen isä vaiko ei. Ap on PYHÄ ÄITI, jota on loukattu ja hän muka antaa miehelleen anteeksi vaikka itse asiassa kostaa hymyillen kolmelle ihmiselle, petturimiehelleen, toiselle naiselle ja miehen lehtolapselle. Psykopaatti ap on. Sitä en väitä etteikö mies tehnyt väärin naidessaan toista naista ja vielä ilman ehkäisyä, mutta ap:sta saamani vaikutelman perusteella en ollenkaan ihmettele miksi.

PYHÄ PYHÄ ÄITI AP

Vierailija
151/158 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tekevän miehensä syrjähypystä julkisen kaikille naapureille sukulaisille vain kostaakseen tälle hoidolle ja hänen lapselleen?!

Vaatii AP:ltä valtavasti kanttia ottaa kotiinsa todiste miehen petoksesta, kun pelkkiä elareita maksaessa voisivat käytännössä unohtaa lapsen ja pitää luurankona kaapissa.

En usko että kukaan ottaa hoidettavakseen selkeästi puolison petoksen tulosta vain koston vuoksi. AP:hän itse häviää eniten. Saa loppuelämän tietää "ihmisten" puhuvan siitä miten mies pani toista naista AP:n ollessa raskaana. Tämä petos kun paljastuu tyhmemmällekin vieraalle jo lasten ikäeroista.

Itse en moiseen alkaisi. Tosin minun miehessäni on muutakin vikaa, pettäminen ja avioton lapsi olisivat vain piste iin päälle.

AP, pyydä naista näyttämään neuvolakortti tai ultrakuva josta selviää laskettuaika ja arvioitu hedelmöittymispäivä. Selviää teille paremmin voiko miehesi olla lapsen isä. (ja onko ollut useampiakin seksikertoja kuin se yksi jonka miehesi on myöntänyt.) Jos nainen pyytää jo maksamaan vuokransa, teillä on täysi oikeus vaatia edes raskauden alkamisen ja keston tarkkoja tietoja todistukseksi. Jollei ole valmis näyttämään niin kuulostaa aika pahasti huijaukselta.

Minä muuten ajattelin tuosta myöhäisestä kertomisesta että on kertonut miehellesi jo aiemmin. Miehellesi on tullut kiire tunnustaa pettäminen ja saada sen anteeksi anto vireille ennenkuin on antanut toisen naisen paljastaa raskautta sinulle. Eli pelannut, koska pelännyt että jätät varmemmin jos pettäminen paljastuu samalla kun toisen naisen raskaus. Raskauden takia kun pettäminen on ollut pakko tunnustaa.

Vierailija
152/158 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nainen a) kutsuu toista naista hoidoksi

Mieskin oli sen naisen hoito. Hoitoja siis molemmat toisillensa.

Vierailija
153/158 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka ei voi edes enää aivastaa niin, etteikö ap voisi vilauttaa lehtolapsi-korttia! Mikä tahansa mittää, niin tähän asiaan on hyvä palata.

Tosin uskon, että kyseessä on iltasatu meille elämäänsä kyllästyneille av-mammoille.

Vierailija
154/158 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni vain siksi tunnustanut pettämisen. Koska mieheni kertoi pettämisestä pari päivää sen jälkeen kun oli pettänyt. Tuolloin ei voinut tietää raskaudesta vielä mitään.

Pyysimme jo tältä naiselta, että toisi näytille neuvolakortin, lupasi tänään sen tuoda. Jos tuo, niin tietäisi ainakin miten todennäköistä on, että mieheni on lapsen isä.

ap

AP:n tekevän miehensä syrjähypystä julkisen kaikille naapureille sukulaisille vain kostaakseen tälle hoidolle ja hänen lapselleen?!

Vaatii AP:ltä valtavasti kanttia ottaa kotiinsa todiste miehen petoksesta, kun pelkkiä elareita maksaessa voisivat käytännössä unohtaa lapsen ja pitää luurankona kaapissa.

En usko että kukaan ottaa hoidettavakseen selkeästi puolison petoksen tulosta vain koston vuoksi. AP:hän itse häviää eniten. Saa loppuelämän tietää "ihmisten" puhuvan siitä miten mies pani toista naista AP:n ollessa raskaana. Tämä petos kun paljastuu tyhmemmällekin vieraalle jo lasten ikäeroista.

Itse en moiseen alkaisi. Tosin minun miehessäni on muutakin vikaa, pettäminen ja avioton lapsi olisivat vain piste iin päälle.

AP, pyydä naista näyttämään neuvolakortti tai ultrakuva josta selviää laskettuaika ja arvioitu hedelmöittymispäivä. Selviää teille paremmin voiko miehesi olla lapsen isä. (ja onko ollut useampiakin seksikertoja kuin se yksi jonka miehesi on myöntänyt.) Jos nainen pyytää jo maksamaan vuokransa, teillä on täysi oikeus vaatia edes raskauden alkamisen ja keston tarkkoja tietoja todistukseksi. Jollei ole valmis näyttämään niin kuulostaa aika pahasti huijaukselta.

Minä muuten ajattelin tuosta myöhäisestä kertomisesta että on kertonut miehellesi jo aiemmin. Miehellesi on tullut kiire tunnustaa pettäminen ja saada sen anteeksi anto vireille ennenkuin on antanut toisen naisen paljastaa raskautta sinulle. Eli pelannut, koska pelännyt että jätät varmemmin jos pettäminen paljastuu samalla kun toisen naisen raskaus. Raskauden takia kun pettäminen on ollut pakko tunnustaa.

Vierailija
155/158 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani etta joudut kokemaan nain rankan asian muutenkin rankassa elamanvaiheessa (pienet lapset ja raskaana). Vaikutat suurisydamiselta ja viisaalta. Voimia sinulle mita sitten paatattekin!

Vierailija
156/158 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen asia kuin ehkäisy ei taida olla ihan tuttu käsite? Vastaisuuden varalle suosittelisin tutustumaan aiheeseen.

Mutta sehän on ihan nykypäivää että miehillä on lapsia ties kenen kanssa ja naisilla useamman eri äijän kanssa. Toki ne lapset pääasiassa hankitaan eri aikaan eri kumppaneiden kanssa, mutta eihän sillä käytännön suhteen ole eroa onko niitä kakaroita pukattu eri naisille ennen teidän suhdettanne vai sen aikana.

Itse kun olen vähän tylsä enkä ottaisi miestä jolla on jo lapsia, enkä itse vääntäisi mukulaa joka vastaantulijalle, en todellakaan katselisi miestä tuossa tilanteessa hetkeäkään. Mutta jos aloittajalla ei noin periaatteessa ole mitään sitä vastaan että miehellä on lapsia muuallakin ja pettäminen on jo annettu anteeksi, niin eipä tuossa kovin kummoista ongelmaa pitäisi olla.

(jos mies ei ole äärettömän hyvätuloinen, kannattaa kuitenkin jatkoa ajatellen vihajta siitä ehkäisyasiasta. Se ei ole ollenkaan niin vaikeaa kuin ehkä voisi kuvitella)

Vierailija
157/158 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten meni ap? Lapsi jo koululainen? Kasvaako teillä perheessä vai minne meni? Oletteko vielä liitossa vai tuliko ero kuitenkin?

Vierailija
158/158 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on OIKEUS tavata rakastajattarensa lasta juuri niin usein kuin he kaksi keskenään sopivat, ja sinulla ei ap ole siihen mitään valtaa.

Kuinka kehtaisit kieltää tuolta lapselta oikeuden isään, ja kuitenkin omia pentujasi tyrkytät miehellesi elätettäviksi kuin joku synnytyskone??

kysyy mies 42v.