Tässäkö meidän liitto oli :(
Mieheni petti minua, mutta päätimme siitä huolimatta jatkaa yhdessä, mutta nyt tuntuu, että elämältä meni uudestaan kokonaan pohja kun tuo miehen "hoito" ilmotti olevansa raskaana ja ainakin väitti, että mieheni ois tuon lapsen isä.
Meillä on kolme lasta ja neljäs tulossa. Onko enää mitään järkeä jatkaa tätä liittoa? Voiko tämä koskaan toimia ja pettämisestä päästä jotenkin yli?
Kommentit (158)
saa vielä vuosiin. Ukko tilille syrjähypystä ja rahat, perintö, oikeus isänpuolen sukulaisiin samalla tavalla kuin miehen muillakin biologisilla lapsilla.
Eikä sitä lasta lastenvalvoja hevillä tapaamisiin laita perheiseen, jossa on isän lapselle vittumainen vaimo.
Ei vauva voi asua vuoroviikoin vanhemmillaan, mutta sille naiselle vois vaikka sanoa, että isä haluaa nähdä vauvan tyyliin joka toinen päivä. Ja että isä haluaa jatkossa lapsen vuoroviikoin omaan kotiinsa. Jospa se nainen siitä säikähtäisi ja ottaisi Kelalta elarit tai etsisi uuden uhrin. Vähän veikkaan nimittäin, että isäehdokkaita on useita ja on vain valinnut sellaisen, jonka uskoo helpoiten lähtevän maksumieheksi... Ei varmaan edes tajua, että mies tuskin tunnustaa isyyttä ilman testiä.
saa vielä vuosiin. Ukko tilille syrjähypystä ja rahat, perintö, oikeus isänpuolen sukulaisiin samalla tavalla kuin miehen muillakin biologisilla lapsilla. Eikä sitä lasta lastenvalvoja hevillä tapaamisiin laita perheiseen, jossa on isän lapselle vittumainen vaimo.
mä pystyisin vielä ehkä syrjähypyn antaa anteeksi, mutta en sitä että siitä vielä lapsi syntyisi. mä en tätä lasta meiän perheeseen haluaisi millään tavalla osalliseksi. tietenkin elarit miehen ois maksettava mutta jos meidän kanssa haluaisi pysyä ei tätä lasta näkisi, ikinä. siinä ois mun ehtoni. kyllä nimittäin sillä naisellakin pitäisi olla sen verran järkeä tehdä abortti eikä rikkoa toisten perhettä.
ja jos mies tätä lasta haluaisi nähdä, saisi muuttaa muualle tai me muutettais lasten kanssa ihan vaan kiusaksi todella kauas ettei mies pystyisi usein näkemään meidän lapsia. itse mokasi.
abortti ois ainoa oikee vaihtoehto tossa tilanteessa!
niin miehellä on myös oikeuksia, ei ainoastaan (elatus)velvollisuuksia lasta kohtaan....
Ei vauva voi asua vuoroviikoin vanhemmillaan, mutta sille naiselle vois vaikka sanoa, että isä haluaa nähdä vauvan tyyliin joka toinen päivä. Ja että isä haluaa jatkossa lapsen vuoroviikoin omaan kotiinsa. Jospa se nainen siitä säikähtäisi ja ottaisi Kelalta elarit tai etsisi uuden uhrin. Vähän veikkaan nimittäin, että isäehdokkaita on useita ja on vain valinnut sellaisen, jonka uskoo helpoiten lähtevän maksumieheksi... Ei varmaan edes tajua, että mies tuskin tunnustaa isyyttä ilman testiä.
saa vielä vuosiin. Ukko tilille syrjähypystä ja rahat, perintö, oikeus isänpuolen sukulaisiin samalla tavalla kuin miehen muillakin biologisilla lapsilla. Eikä sitä lasta lastenvalvoja hevillä tapaamisiin laita perheiseen, jossa on isän lapselle vittumainen vaimo.
Ja ainakin minä haluan kaikille lapsilleni isän sekä oikeuksilla että velvollisuuksilla mikäli lapsen siittäjä on tiedossa.
Ja vauvaa ei tarvitse isällä yöhoitoon antaa ja lastenvalvoja laittaa kyllä valvotut tapaamiset jos voidaan osoittaa että isän luona lapsen tapaamisolot ovat vihamieliset ja lapsen kannalta huonot.
Lapsen etu menee vanhempien edun edelle ja lapsen etu on että hänellä on oikeus myös isän puolen sukuun ja suvun omaisuuteen.
Hoitakoot tää yhdenillan pano kun niin ääliö oli, että ei huolehtinut ehkäisystä.
en jättäisi meistä. Vituttaa tietenkin nuo maksut, mutta muuta velvollisuutta miehellä ei ole lasta kohtaan.
mua korpeaisi tilanne varmaan niin paljon, että laittaisin ukon pihalle. Siinäpähän maksaisi elareita neljästä lapsesta mulle ja yhdestä sille toiselle. Vaikka pysyisitte yhdessä, niin kyllä silti se elareiden maksu varmaan tulee aiheuttamaan aika monta riitaa. Lomille ei ole varaa lähteä kun ylimääräinen menee ukon syrjähypyn seurauksen maksuun, ja sitä maksamista kestää vuosikausia. Lisäksi lapsi saattaa lomilla pyöriä teidän mukana ja mies tapaa tätä yhtä lastaan seuraavat parikymmentä vuotta säännöllisesti ja se aika on pois teidän omilta lapsiltanne. Mieti asiaa.
Pettämisestä huolimatta jatkoitte yhdessä. Nyt on selvinnyt että pettämisestä seurasi vauva - ehkä miehesi vauva. Se että vauva ehkä on miehesi, ei ole minusta enää syy erota, kun pettämisestä huolimatta jatkoitte yhdessä.
Nyt vain odotatte rauhassa, ilmoitatte "hoidolle" että vaaditte isyystestin ennen kuin mitään elareita rupeatte maksamaan.
JOS vauva on miehesi, niin sitten ainakin mies (mieluiten myös sinä ja muu perhe) huolehditte lapsesta vuorollanne kuin täysivaltaisesta perheenjäsenestä - vauva on syytön siihen että vanhempansa pettivät.
Pettämisestä ei kai pääse yli jos sitä tekee vain toinen. Mutta ei pääse sittenkään jos toinenkin tekee.
Mies on aika sekaisin tästä kaikesta, yöt on meillä mennyt valvoessa ja pohtiessa tätä kaikkea. Mies oli tosi pahoillaan syrjähypystään ja sitten vielä tämä epäilys, että olisi vielä raskaana tuo nainen.
En ole täysin varma, että haluan mieheni jättää, joten odotamme sen isyystestin ja tarkemmin mietitään, jos mieheni osoittautuu isäksi. Meillä on kaikki lapset vielä suht pieniä ja isänä mies on todella hyvä ja aviomiehenäkin ihana lukuunottamatta pettämistä. Ei tule joka päivä vastaan mieheni kaltaisia ja tämän tarkoitan ihan positiivisesti.
Ja jos mieheni olisi kyseisen lapsen isä, niin en sille lapselle vihaani näyttäisi (ainakin toivon, että tuohon kykenisin) vaan lapsi saisi tuntea olevansa turvassa ja että hänestä välitetään. En tiedä totuutta, voiko noin sitten olla, mutta mikäli mieheni on isä niin ehdottomasti myös tapaa lastaan.
ap
Mitä hän on ajatellut vai onko pää pyörällä ja yöunet menneet?
miehen ja sen panon lasta?
En ymmärrä, miksi kaikki olettaa, että ap.n pitää ottaa hoidettavaksi tämä lapsi ja sisarusten vielä kärsiä siitä kun isin panon lapsi tulee sekoittamaan heidän perhe-elämäänsä viikonloppuisin ja lomilla.
Hoitakoot pano lapsensa ja mies käykööt katsomassa sitä jos haluaa. Mutta ap.lla ei ole mitään velvollisuutta lasta kohtaan. Eikö myös ap.n lapsilla.
Hassua, kuinka nää toiset naiset kuvittelee tosiaan vieläkin saavansa miehen itselleen hommaamalla itsensä paksuksi. Siinä sitten kykitään yksinhuoltajana ja ihmetellään, miten tässä näin kävi.
Se nainen ei ollut syyllinen. Hänkin on vain ihminen. Mies on syypää. Kärsiköön mies teoistaan.
tai sitten ehtona, ettei lasta tavata, maksut maksetaan, mutta se on sitten siinä.
joten ihailtavaa että ap pystyy ajattelemaan kaiken katastrofin keskellä että lapsen oikeus on tuntea olevansa turvassa myös isän perheen luona. Voi kumpa voisin ajatella että itse kykenisin samaan.. Nostan ap:lle hattua siitä.
Toivon tosiaan että asianne ratkeaa parhain päin. Mutta joku jo heitti kysymyksen ilmaan, kuinkakohan mies suhtautuisi siihen että syrjähyppy olisikin vaimon tekemä ja siitä tuloksena avioton lapsi? Osaisiko suhtautua yhtä hienosti?
Mies on aika sekaisin tästä kaikesta, yöt on meillä mennyt valvoessa ja pohtiessa tätä kaikkea. Mies oli tosi pahoillaan syrjähypystään ja sitten vielä tämä epäilys, että olisi vielä raskaana tuo nainen.
En ole täysin varma, että haluan mieheni jättää, joten odotamme sen isyystestin ja tarkemmin mietitään, jos mieheni osoittautuu isäksi. Meillä on kaikki lapset vielä suht pieniä ja isänä mies on todella hyvä ja aviomiehenäkin ihana lukuunottamatta pettämistä. Ei tule joka päivä vastaan mieheni kaltaisia ja tämän tarkoitan ihan positiivisesti.
Ja jos mieheni olisi kyseisen lapsen isä, niin en sille lapselle vihaani näyttäisi (ainakin toivon, että tuohon kykenisin) vaan lapsi saisi tuntea olevansa turvassa ja että hänestä välitetään. En tiedä totuutta, voiko noin sitten olla, mutta mikäli mieheni on isä niin ehdottomasti myös tapaa lastaan.
ap
Mitä hän on ajatellut vai onko pää pyörällä ja yöunet menneet?
mitä ap tarkoitat tällä?
ymmärrän että isänä miehesi on hyvä ,eihän siihen pettäminen vaikuta,mutta minun olisi ainakin vaikea erotella miehestä hyvä aviomies ja pettäminen, minusta hyvään avioelämään ei kuulu pettäminen.
vierestä, mutta heräsi kysymys, että miten tälläinen sivusuhteen seurauksena syntynyt lapsi esitellään perheen omille lapsille jos siis tosiaan alkaa viettää aikaa perheen kanssa? Miten se käytännössä järkevästi selitetään?
vähän asian vierestä, mutta jos kerran suojaamatonta seksiä on harrastettu, niin onko tautitestitkin tehty?
jollekin satunnaiselle yhdenillan jutulle ja hänen vaimolleen.
Vahinko käy jos on käydäkseen, mutta pitäisi vielä vauva antaa ihmisille, joita ei tunne. Ja varsinkin sellaiseen perheeseen, missä mies juoksee naisten perässä.
Ap, en usko, että saatte huoltajuutta. Epäilen, että sait tähän vinkin tuolta aiemmin, missä kerrottiin, että uhkaile vauvan poisotolla niin nainen ei uskalla vaatia miestäsi isäksi.
ole mikään naisen tehtävä. Ja eihän mikään ehkäisykään oo täysin varma. Kyllä minusta, vaikka lapsi saikin alkunsa pettämisestä niin isän kuuluu tehä muutakin kun maksaa elarit.
Hoitakoot tää yhdenillan pano kun niin ääliö oli, että ei huolehtinut ehkäisystä.
en jättäisi meistä. Vituttaa tietenkin nuo maksut, mutta muuta velvollisuutta miehellä ei ole lasta kohtaan.
mua korpeaisi tilanne varmaan niin paljon, että laittaisin ukon pihalle. Siinäpähän maksaisi elareita neljästä lapsesta mulle ja yhdestä sille toiselle. Vaikka pysyisitte yhdessä, niin kyllä silti se elareiden maksu varmaan tulee aiheuttamaan aika monta riitaa. Lomille ei ole varaa lähteä kun ylimääräinen menee ukon syrjähypyn seurauksen maksuun, ja sitä maksamista kestää vuosikausia. Lisäksi lapsi saattaa lomilla pyöriä teidän mukana ja mies tapaa tätä yhtä lastaan seuraavat parikymmentä vuotta säännöllisesti ja se aika on pois teidän omilta lapsiltanne. Mieti asiaa.
petti mua noin neljä vuotta sitten. Kyseessä muutaman viikon suhde. Päätimme jatkaa yhdessä ja kävimme Väestöliiton terapeutille melkein puoli vuotta yhdessä ja erikseen. "Rakastuimme" uudestaan ja hankimme vielä yhden vauvan. Kuitenkin tuo mieheni hairahdus vaivaa minua edelleen. Satuttaa vieläkin. Aina erimielisyyksien sattuessa, tekee mieleni nostaa asia esille, vaikkei pitäisi. Tällä hetkellä meillä on vaikeaa, tai siis minulla on vaikeaa. En tiedä haluanko olla suhteessa. En osaa mitään sinulle neuvoa, mutta toivotan voimia ja jaksamista, ja kaikesta huolimatta onnellista odotusta.