Ibrahim Shkupolli livenä, symppiksen oloinen!
Katsoin nelosen nettisivuilla olevan videonpätkän ko. Ibrahimista vuodelta 2008, hän oli siinä paljon paremman näköinen kuin tuossa poliisin etsintäkuulutuskuvassa ja pätkän lopussa hän väläytti aika valloittavan hymyn. Siitä ukosta oli jo vähän vaikeampi kuvitella, mitä hirmutekoja vielä tulisi tekemään. Käykääpä katsomassa! Myös Iltiksen sivuilta oli tonne linkki.
Kommentit (56)
ihmisillä on erilaiset pinnat. Varmaa on että jokaisella on rajansa ja kun raja on ylitetty se on menoa. Ette te tai minä ole yhtään sen parempia. Jokainen on altis samalle.
Olen eri mieltä
KATSOPPA ne ja tule tänne sönköttämään elämän realiteeteistä.
Oma pappani sodasta tultuaan ryyppäsi paljon ja raiskasi lapsiaan (isäni kertoi minulle kerran itkuisena) Pappa sitten tappoi itsensä myöhemmin ennenkuin minä synnyin. Hän oli kuulemma ennen sotaa hyvä mies.
Olen eri mieltä
Vietnamin sodan läpikäyneisiin?
Eh heheheh
Olen eri mieltä
Siis et kai sä tosissas vertaa Suomessa asuvaa kahelia
Eh heheheh
Hän kirjoitti ylempänä että jokaisen hermoilla on rajansa.
Juuri sellainen tyyppi, jonka kiertäisin kaukaa
Esimerkiksi jos joku tulee lässyttämään naaman eteen jotain älyttömyyksiä ja läiskii samalla poskille. Kyllä moni murtuu jossain vaiheessa. Lyö, itkee saa hepulit yms.
Meistä jokainen on altis tuollaisille hirmutöille etenkin alkoholin vaikutuksen alaisena.
Olen eri mieltä
Siis et kai sä tosissas vertaa Suomessa asuvaa kahelia
Eh hehehehHän kirjoitti ylempänä että jokaisen hermoilla on rajansa.
Siis kaheli sotkee naisasiansa, olettaa että saa edelleen pyörittää naista, vaikka on perustanut perheen toisen naisen kanssa. Työkavereitten mukaan elämänsä oli kunnossa. Tappaa naisen ja siinä sivussa muutaman muun.
Ja kyse oli siis hänen h-e-r-m-o-i-s-t-a-a-n? Right!
Esimerkiksi jos joku tulee lässyttämään naaman eteen jotain älyttömyyksiä ja läiskii samalla poskille. Kyllä moni murtuu jossain vaiheessa. Lyö, itkee saa hepulit yms.
Meistä jokainen on altis tuollaisille hirmutöille etenkin alkoholin vaikutuksen alaisena.
Olet oikeassa. Voitit väittelyn. Anna anteeksi röyhkeää heheee kommenttia.
Ehkä kyseisen miehen hermot olivat menneet jo aikoja sitten ennen näitä tekoja. Ja tuskin sai apua mielenterveystoimistosta..
nro 33 pyytää anteeksi
Olet oikeassa. Voitit väittelyn. Anna anteeksi röyhkeää heheee kommenttia.
Terkuin 33
ja tyyppi tuli siis Suomeen 1990...
Vastaus: Kosovon sodaksi 1996–1999 kutsutaan kahta aseellista selkkausta (sisällissotaa ja kansainvälistä sotaa) entisen Jugoslavian alueella Kosovossa:
Koti on Suomessa. Piste.
Kyllä suomalainen mies pystyy samaan ja pahempaankin, naisista puhumattakaan.
Koti on Suomessa. Piste.
Kyllä suomalainen mies pystyy samaan ja pahempaankin, naisista puhumattakaan.
Esim. Hetemaj'n perhe on esimerkki perheestä, joka hoitaa asiansa hyvin, kouluttaa lapsensa ja kotoutuu hyvin toiseen maahan. Mutta... sitten ovat ne sopeutumattomat, jotka ihannoivat omaa "kulttuuriaan": varastelu, salakuljetus, pikku- ja isorikollisuus. Itseasiassa kosovolaiset ovat muitten balkkanilaisten mielestä kovin alhaista kastia.
Tunnen monia kunnon kosovolaisia, ihania ihmisiä. Mutta tiedän myös noita Shkupollin kaltaisia, jotka eivät ole pidettyjä kunnon kosovolaistenkaan parissa.
Tuosta videosta on nyt 2 vuotta aikaa. Jotain tapahtui tämän kahden vuoden aikana hänelle.
Jokaiselle meistä voi tapahtua 2 vuoden aikana vaikka mitä. Elämä on arvaamaton, tuskin hänkään olisi uskonut tappavansa ketään 2009 viimeisenä päivänä.
Kuten tuola jo aijemmin joku sanoi tämä voi sattua kenelle tahansa. Pitäkäämme hermomme kurissa ja hakekaamme apua kun alkaa viirata.
Toivottavasti apua on saatavilla. En tiedä mielenterveystoimistojen tasosta tänäpäivänä.
Tuo on yksi video ja väitätkö todella, että yhdestä Nelosen nettivideosta, joka kaiken lisäksi koskee Kosovon itsenäisyyttä, voi päätellä, että mies ei ole sairaalloisen mustasukkainen ja sairas...
Mies oli yrittänyt tappaa naisen jo Mikkelissä asuessaan, vahtinut ja seuraillut, tullut vastaan työpaikalle, poliisin tuttu ja tuomioita jo noilta ajoilta. Mutta ei...kun mies on niin symppis videossa niin tottakai on mahtava äijä.
Tuosta videosta on nyt 2 vuotta aikaa. Jotain tapahtui tämän kahden vuoden aikana hänelle.
Jokaiselle meistä voi tapahtua 2 vuoden aikana vaikka mitä. Elämä on arvaamaton, tuskin hänkään olisi uskonut tappavansa ketään 2009 viimeisenä päivänä.Kuten tuola jo aijemmin joku sanoi tämä voi sattua kenelle tahansa. Pitäkäämme hermomme kurissa ja hakekaamme apua kun alkaa viirata.
Toivottavasti apua on saatavilla. En tiedä mielenterveystoimistojen tasosta tänäpäivänä.
asunnolleen. Tiesi millainen mies on, oli lähestymiskielto ja päästää jätkän sisälle. Miksi?
asunnolleen. Tiesi millainen mies on, oli lähestymiskielto ja päästää jätkän sisälle. Miksi?
Nainen vei esim. roskat ulos ja äijä lykkäs ittensä peesissä sisään? Tai tuhat muuta vaihtoehtoa.