Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ottanut lasta iltapäiväkerhosta pois, siksi ettei lapsi viihdy siellä?

Vierailija
19.12.2009 |

Poika on 3t kerhossa koulun jälkeen ja ei viihdy siellä. Muut pojat pelaavat ulkona jalkapalloa, eikä halua mennä itse mukaan. Tyttöjen kanssa ei halua leikkiä.

Olen puhunut kerhotätien kanssa, hekin vahvistavat, ettei poika halua pelata ja siksi ei viihdy. Kerhossa ollaan todella paljon ulkona, eikä siellä pojat tee muuta kuin pelaa palloa.

Muutenkin kerhossa on sellainen meininki, että lapset saavat itse valita mitä tekee, mutta kun siellä ulkona ei oikein ole muuta tekemistä.

Kaverini lapsi on toisessa kerhossa ja siellä touhutaan vaikka mitä. Aina tuo kotiin jotain askarteluja ja leikkivät paljon yhdessä, sekä sisällä että ulkona. Kerhotädit järjestää vaikka mitä juttuja lapsille.

Harmittaa vaan, kun syksy on ollut niin vaikea. Sanoo, että muut pojat kinastelee vain pelatessa, eikä siksi halua mennä pelaamaan. Kävelee sitten yksin pihalla kyllästyneenä. Vaikea vaan järjestää muuta paikkaa lapselle.

Mitä teidän ip-kerhossa tehdään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei saanut syödä välipalaa tarpeeksi eli lapsi oli nälkäinen. Kaamea meteli, liikaa lapsia, kiusaamista. Hankimme hoitajan iltapäiviksi kotiin silloin, kun itse olin töissä. Seuraavana vuonna meni eri kerhoon ja siellä oli kuin taivas tuohon koulun säilöön verrattuna.

Vierailija
2/2 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kadun että en ottanut pois kesken vuoden. Keväällä mietitiin korvaavia vaihtoehtoja ja muka parempaa vaihtoehtoa ei ollut.

Iltapäiväkerhossa esiintyi kiusaamista. Ohjaajat oli täysin ammattitaidottomia. Lapset saivat tehdä mitä lystäsivät ja meno oli hetkittäin hurjaa.

Tokalla ei enää mennyt iltapäiväkerhoon. On muutaman tunnin yksin ennen kuin toinen vanhemmista tulee kotiin. Meillä mennyt näin paljon paremmin. Lapsikin näin onnellisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän