Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herääkö kenenkään mies aamulla hoitamaan lapsia?

Vierailija
01.01.2010 |

Meillä ei ikinä, vaikka olisi vapaapäivä. Joudun miehenkin herättämään, muuten nukkuisi puoleen päivään. Nykyään toimii sellainen, että ilmoitan meneväni suihkuun ja lykkään vauvan miehen syliin. Sitten pujahdan äkkiä kylppäriin ja lukitsen oven. Muuten mies keksii kaikenlaisia tekosyitä, ettei tarvitsisi nousta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta olen tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija
22/31 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse niin aamuvirkku, että en kuitenkaan saisi nukuttua kun olen kuitenkin ehtinyt herätä.

Mies taas omaa mielettömät unenlahjat.

Samasta syystä, meillä mies herää usein yöllä, jos jostain syystä lapsilla joku ongelma. Minä herään ääniin ensin ja jos on jotain joka vaatii toimintaa, herätän miehen. Hän saa heti unta vaikka on herännyt välissä. Itse jos nousen vaikka puoli neljä jonkun takia niin en saa unta koko yönä :(

Eli toimimme tilanteiden mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset heränneet 7-8

Vierailija
24/31 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajoittain yötöissä ja rytmi sen mukainen. Nukahtaa joskus aamuyöllä vapaapäivinäkin. Ostin joululahjaksi kirkasvalolampun, pieneksi vinkiksi. Jos saisi sitä rytmiä vapaapäivinä käännettyä. Eipä ole vielä edes lamppua testannut.

Mutta mulle se herääminen onkin helpompaa, joten en kovasti valitakaan.

Vierailija
25/31 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi kuuloonkaan, että heräisi lasten kanssa aamuisin, kun minä olen hoitovapaalla. Sen sijaan antaa mun nukkua päiväunia tai käydä salilla. Jos lapset sairastaa ja mies on kotona, on ihanaa, ettei tartte lasten kanssa valvoa, kun mies valvoo...

Vierailija
26/31 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vieläpä huolta, että mies saa nukkua rauhassa. Mutta minä nukun sitten päiväunet.

Vierailija
27/31 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni nousee pojan kanssa aamuisin ja hoitaa aamupuurot, vaipan vaihdot ja laittaa kahvit tulemaan. Huikkailee sitten kun on lähdössä töihin että voisin nousta pikku hiljaa.

Terkuin, Muslimin Kristitty puoliso

Vierailija
28/31 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on kaksi painavaa syytä:

1. Mies on toisella paikkakunnalla viikot töissä, joten ei näe lapsiaan kuin la ja su. : (

2. Minä hoidan vauvan yöheräämisen noi klo 03 yöllä, mies nukkuu. Minä jään sitten nukkumaan aamulla hyvillä mielin.

Vierailija
29/31 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee itsensä täysin hyödyttömäksi. Herää aamuisin ja yöllä hoitamaan vauvaa. Herää myös aina klo 5 lenkille. Palaa kuuden aikaan jolloin vauva usein herää uudestaan ja leikkii vauvan sekä lasten kanssa. Sitten klo 10 hän keittää minulle kahvit ja tuo aamupalan sänkyyn. Siivoaa myös kodin. Minun tehtävänä on imettää päivisin.

Kuulostaa varmasti ihanalta, mutta minun osalta rakkaus on kadonnut. Nautin vain tilanteesta. Jätän mieheni kun oikea aika tulee :)

Vierailija
30/31 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ikävä kyllä huolehtii, että minäkin herään X(

Eli ehdotin, että jos jaksaisi herätä aamulla, että saisin minäkin nukkua silloin tällöin edes tunnin pidempään.

Heräsi kyllä, mutta lykkäsikin taaperon mulle sänkyyn seuraksi möyrimään ja sitten meni puuron keittoon yms...

Vierailija
31/31 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toki minäkin arkiaamuina, kun on nuostava, kun siippa on jo töihin mennyt kun lapset heräilee, viikonloput ihan poikkeuksetta on hänen aamujaan, mies hoitaa meillä myös yösyötöt ihan kokonaan, kun en enää imetä ja silloinkin nosti vaavan viereeni, vaihtoi vaipat ja nosti takaisin sänkyyn nukkumaan =)