Lue keskustelun säännöt.
Uudenvuoden toiveeni on, että
31.12.2009 |
ensi vuonna kaikki downit saisivat syntyä. Jospa vaikka seulat ja punktiotulokset menisivät sekaisin. Tai ihmiset tulisivat järkiinsä ja etenkin alkaisivat ajatella sydämellään.
Kommentit (2)
että tänä vuonna ei yhtään downin lasta syntyisi. Jospa vaikka seulat toimisivat täydellisesti tai seula olisi pakollinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
uutena vuotena tehdään lupauksia, eikä esitetä toiveita.