pätkä juusto wilhelmiä pimpassa, apua!
Kommentit (71)
lisäksi me ollaan ne Suomen hyvätuloisimmat (brutto 7500e/kk) (+ bonarit )akateemisesti koulutet av-mammat!!
Katsos, eihän sitä voi tuolla turuilla ja toreilla päästellä näitä juttuja =D
tehdäänkö niistä haavi jolla juustoviljemi napataan? Vai mitä?
toi haavi sinänsä, saattaahan sieltä tulla myös kärpäsiä kohta mukana... mut siis eiköhän ne sukkahousut viitannut siihen kun kirjoittaja mainitsi niksipirkan, niksipirkassahan yleisen apu kaikkeen on sukkahousut.
nyt ei tosin ole enää sitää ongelmaa! Synnärillä käyty.....
älä huoli, kyllä ne sieltä tulee pois, ihan viimestään sitten kun laitat sinne patongin ja pari porkkanaa joukkoon, meinaa tuskin sunkaan toosa niin suuri on että sinne koko ruokavarasto uppoo, eli jotain tulee varmasti ulos, kun työnnät sinne muuta tilalle!
Toivottavasti ap sai juustotangon sorkittua värkistään ulos. Kaikkea sitä tulee hädissään ja himoissaan pimpsaansa tungettua.
hotsi yhdellä wilhelmillä, kiitos! just tällanen on parasta huumoria, sano kuka mitä tahansa!!!!
en voi nyt enää harkitakaan syöväni palaakaan niistä vilhelmeistä jotka meidän jääkaapissa odottaa pääsyä lautasellemme...
kiitti vaan!
ja tulin koneelle,niin joku oli nostanut tän kammotuksen......yäk
Meillä kun mies sanoo että "pistäs pari wilhelmiä pesään" ni mä oon aina tajunnut että saunanpesään kärvistymään. Pitääkin kokeilla tätä ens kerralla, josko miehenkin sais vähän hoikistumaan.
Onhan niistä tietty helpompi kiskoa se ulos
en voi nyt enää harkitakaan syöväni palaakaan niistä vilhelmeistä jotka meidän jääkaapissa odottaa pääsyä lautasellemme...
kiitti vaan!
kuitenkin koittaa, ei tarvi sit välttämättä enää kastikkeeks ketsuppii tai sinappii, kun on omat soosit siinä päällä, voi tehdä hyvänkin säväyksen..lihasta se on tullut ja lihana se on aina pysyvä..ja varmasti luiskahtaa liukkaasti kurkustakin alas..nam nam!!! :))
pistetään vaikka väsymyksen piikkiin, mutta mä nauran ihan käsi maassa täällä
siis kyyneleet silmissä nauran - ja töissä ollaan...Mahtavaa huumoria tyttelit!
väsyttää ihan törkeenä, koko yön oon koittanut noita neuvoja, nyt siellä on sukkahousut, perunakuutiot,paistettu muna, ketsuppia, sinappia, oon ollu saunassa, kyykyssä pyöritellyt kohdunnapukan ympäri sormilla, ähkinyt,puhkinut ja ponnistanut, mies on yrittänyt makkaratikulla eikä mikään auta, labradorin noutajaa en oo vielä kokeillut, kun meillä on vaan mäyräkoira, ja sekin on tosi nirso..
En tiä onko tää provo vai mikä, mut hauskaa on ollu kun näitä on lukenu. jos juustowilhelmi typy ei vieläkään ole päässyt herkustaan eroon, niin mahtaa olla muhkeat kutinat nyt. ylläri, et tää ketju elää vieläkin...
heh. tsemppii vilhelmis kanssa!
wilhelmin myynti rajusti tänä vuonna? vai todetaankohan se niin hyväksi moneen eri tarkoitukseen, että myynti tuplaantuu...
Nyt kun menet illalla tai viikonloppuna ulos, voit tarjota poikaystävälle evästä monin keinoin! Lurps! Eikun prinssinakki vielä seuraksi!
wilhelmii!!!! ainakin aromipesässä haudutettuna ihan kuningas!! slurps, vesi herahtaa kielelle...
tehdäänkö niistä haavi jolla juustoviljemi napataan? Vai mitä?