Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet kun todella kaunis

Vierailija
03.12.2008 |

ja seksikäs nainen tulee kadulla vastaan ja katsoo tooodella syvälle miestäsi silmiin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiä ja tyylitöntä luuseria. Olisiko vanha luokkakaveri tms.

Vierailija
2/16 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen Todella Kaunis ja Seksikän Nainen, enkä todellakaan katsele syvälle silmiin tuntemattomia miehiä kadulla... en usko että kukaan muukaan. Enkä ymmärrä, miksi just mun suhteellisen tavallisen ja mitättömän näöistä (mutta ah niin kultaista) miestäni joku tuijottelisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen Todella Kaunis ja Seksikän Nainen, enkä todellakaan katsele syvälle silmiin tuntemattomia miehiä kadulla... en usko että kukaan muukaan. Enkä ymmärrä, miksi just mun suhteellisen tavallisen ja mitättömän näöistä (mutta ah niin kultaista) miestäni joku tuijottelisi...

on mitättömän näköinen mies, aika outoa....;)

Vierailija
4/16 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sillä naikkosella joku itsetunnonkohotuspäivä, kenties menkat päällä tai kilo tullut painoa lisää ja testaa että vieläkö miehet katsovat takaisin. Kyllähän minäkin tuota ukkoa ihan ilokseni tuijottelen :)

Vierailija
5/16 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiä ja tyylitöntä luuseria. Olisiko vanha luokkakaveri tms.

Vierailija
6/16 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläkin on tapana katsoa miehiä ihan siksi, että haluan tietää kuinka viehättävä olen. Nyt parin viime vuoden aikana miesten katseet ovat vähentyneet. En tosin ihan syvälle silmiin katso joten sikäli en täysin vastaa ap:n esimerkkiä enkä tosin ole mikään superkauniskaan, nätti enintään:)

Vierailija
7/16 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tavallisen näköinen, ei naiset sitä juuri katso. Mutta on luonteeltaan täyttä kultaa, joten naisenhan olisi pakko tuntea hänet entuudestaan. :)

Vierailija
8/16 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rakkaani on poikkeuksellisen hyvännäköinen ja pitkä ja olen meidän parin vuoden aikana tottunut siihen että monet häntä tuijottavat. Hän on vielä erittäin charmikas kaikin puolin ja hymyilee usein vastaan näille ihailijoille. Miltä minusta tuntuu riippuukin sitten siitä miten mies reagoi ja millä tuulella itse olen. Jos oma itsetunto huipussaan juuri silloin niin ei miehen takaisin katsominen haittaa, mutta usein kun on vähän vaatimattomampi päivä niin kyllä vatsassa muljahtaa ikävästi. Olen itse ihan näyttävä mutta en todellakaan samassa sarjassa ulkonäöllisesti hänen kanssaan!

Vierailija
9/16 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se aina jotenki pikkusen mietityttää. Pikkupikkumustis, ehkä. ;)

Mieheni on todella komea ja itse en ole superkaunis, mutta persoonallisen hyvännäköinen ja raikas, saan minäkin niitä katseita. Joten ei haittaa. :)

Vierailija
10/16 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin:Jahas,taas tuo ukon nahjus toljottelee naikkosia vaikka olen ihan vieressä,mitähän tuo nainenkin oikein ajattelee meistä?

Vierailija
11/16 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin huomaisin.

Vierailija
12/16 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Tuskin huomaisin.

Vierailija
13/16 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se aina jotenki pikkusen mietityttää. Pikkupikkumustis, ehkä. ;)

Mieheni on todella komea ja itse en ole superkaunis, mutta persoonallisen hyvännäköinen ja raikas, saan minäkin niitä katseita. Joten ei haittaa. :)

Vierailija
14/16 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläkin on tapana katsoa miehiä ihan siksi, että haluan tietää kuinka viehättävä olen. Nyt parin viime vuoden aikana miesten katseet ovat vähentyneet. En tosin ihan syvälle silmiin katso joten sikäli en täysin vastaa ap:n esimerkkiä enkä tosin ole mikään superkauniskaan, nätti enintään:)

itsetunto-ongelmainen, huomiohakuinen reppana.

Mulle ei ole koskaan tuottanut mielihyvää kiusata toisia ihmisiä. Tiedän kelpaavani miehille, vaikken katselekaan naisseuralaisen kanssa vastaantulevia miehiä syvälle silmiin. Ei tunnu kivalta. Ilmankin on joskus meinannut tulla käsilaukusta, kun jonkun mies on tiirannut liian innokkaasti.

Vierailija
15/16 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni herättää sellaisenkin naisen mielenkiinnon. Mustasukkainen en ole, koska tiedän ettei mieheni mene peliin mukaan vaikak sitä toista naista hyvin kauniina pitäisikin. En ole niin epärealisti että en sallisi hänen edes katsella kauniita ehkä nuoria naisia, vaan täytyisi vaan väittää että hänellä on vain silmiä minulle nelikymppiselle ylipainoiselle ;-)

Vierailija
16/16 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sellainen lounais-Suomalainen 190 cm viikinki, loistokunnossa ja kun mennään esim ulkomailla jossain niin naiset tuijottaa sitä ihan avoimesti koko ajan, ei haittaa yhtään vaikka olisin vieressä ja naiset on todellakin usein todella kauniita. En mä oikeastaan mieti sitä, olen sinut sen asian kanssa. Mieheni tykkää siitä ja vastaa katseisiin lähes aina, se välillä vituttaa, mutta se on kai sen harrastus :)