pätkä juusto wilhelmiä pimpassa, apua!
Kommentit (71)
ihan vesi silmissä nauran ja luen tätä ketjuu oli se sitten provo tai todellinen ongelma. Älytöntä, et tää elää vielä.
Jokohan juustowilhelmi typyn ongelma on ratkennut, taitaa olla älytön kutina reiässä mikäli ei!!! Tsemppii yrityksille, kyllä se siitä!
tavan valmistaa makkaraa, kuinka kätevää.
Ei enää painavia vuolukivi makkaraputkia, vaan ihan aito! Kyllä kelpaa saunailloissa kotona kavereille tarjota.
Ei muuta kun makkara "huuleen" ja saunomaan!
"Saunanautinnon kruunaa mehevä, rapeakuorinen makkara. Samalla kun nautit saunasta, kypsyy lempimakkarasi juuri kuten pitääkin: Pinnasta rapeaksi ja sisältä meheväksi."
niin miksi sä sen sinne työnsitkään? Ja miksi just juusto? Ja Wilhelmi?
Huumorii perjantai iltapäivään huh. lisää!
Tajutonta!
Kyl se wilhelmin myynti nousee tämän myötä. Uusi markkinarako wilhelmille! wilhelmii pimpalla tai ilman! makuasia kuinka kukakin sen haluaa.
... heh wilhelmin markkinarako, olipa nokkelaa!
se meni sillee, että makasin saunan jälkeen sängyllä, oltiin just vähä naiskenneltu ja paikat sit oli tosi liukkaat. mies oli siel saunas käyttänyt wilhelminsä siel kiukaalla siinä vuolukiviputkessa ihan iltapalaa ajatellen, ja juusto wilhelmi se oli, koska mies ei suostu muuta syömään, ei kuulemma tykkää kun ne on niin kuivii tai jotain. mies tuli hetki mun jälkee makkariin, makkara kädessä sanomaan mulle jotain mukamas tärkeetä, ja kompastui lattialla lojuneisiin alusvaatteisiin...voitte varmaan arvata, että kun siinä makasin sängyllä vielä hajareisin, ja mies lähtee kaatumaan makkara ojossa, että minne se sit sujahti. hetken se nauratti, mut sit tajusin että se makkara olikin mennyt poikki kaiken tohinan keskellä, että sieltä se tuli, ja sinne se meni, ja siellä se on..ja nyt siel on ne sukkahousutkin ym.
t.ap
ihan varmuuden vuoksi ettei tuollaisia onnettomuuksia pääse enää käymään.
Toivottavasti ap:n miehen Viljami oli edes lämmin vielä, kylmä lötkö viljami on inhottava sisällä. Tai ainakin mä luulen niin.
Tungetaan jalkaosat sisään ja jätetään housuosa ulkopuolelle, niistä sitten vetämällä saadaan Viljamit ulos ja samalla tulee perunasalaatit ja muut kostuttimet jos niitä on joutunut sisään.
Kiitos vaan ap:lle ja muille ketjuun osallistuneille päivän nauruista!
viimeisenä, vaan ei vähäisimpänä neuvona..jos mikään muu ei ole auttanut, eikä labradorinnoutajaa löytynyt, koittakaa vielä iltatuimaan kunnon pumppausta vanhalla kunnon tulisuudelmalla! jos sillä viemärit aukeaa, niin kyllä yksi toosakin saadaa tyhjäksi wilhelmistä, tai sitten päivystävä putkimies paikalle, muuten on pian pimppa mennyttä kalua, kun perunat,makkarat ja sukkahousut alkaa tosissaan muhimaan!
eli siis muita jonka mielestä alkaneen vuoden paras ketju.. on tullut seurattua, on niin itku kuin naurukin ollut herkässä tän kaa.. kuinkahan rouva makkara voi?
minä olen ainakin kaikkia ruokatarvikkeita käyttänyt.
Mutta pikkasen harkintaa ehkä kannattaisi käyttää, ettei ihan ensimmäistä kouraan sattuvaa kullia muistuttavaa elintarviketta ala lykkimään hameen alle. Kolme muistisääntöä tästä lähtien ap: ei maitotuotteita, ei mitään mikä murenee tai sulaa sisälle, eikä mitään helposti pilaantuvaa (eli makkarat, savusilakat ja juustotangot ovat out, sori). Ihan kasvislinjalla olen itse, tai käytän keittiön välinepuolta, kauhat, talouspaperitelineet ja vatkaimet sun muut on kokeiltu. hth ap.
Mutta pikkasen harkintaa ehkä kannattaisi käyttää, ettei ihan ensimmäistä kouraan sattuvaa kullia muistuttavaa elintarviketta ala lykkimään hameen alle. Kolme muistisääntöä tästä lähtien ap: ei maitotuotteita, ei mitään mikä murenee tai sulaa sisälle, eikä mitään helposti pilaantuvaa (eli makkarat, savusilakat ja juustotangot ovat out, sori). Ihan kasvislinjalla olen itse, tai käytän keittiön välinepuolta, kauhat, talouspaperitelineet ja vatkaimet sun muut on kokeiltu. hth ap.
koska wilhelmiähän ei sinänsä työnnetty sinne pimppalooraan, vaan pikku onnettomuuden seurauksena luiskahti sinne..ja oli onni onnettomuudessa ettei ollut chili maustettua:)
ainakin kun nyt on monia hyviä keinoja kuinka ne saadaan pois sieltä, paras tapa kuitenkin oli se että laittaa sukkahousujen sen sukka-osan sinne edellä, ja muut rojut perässä..ikäänkuin hengittävä kondomi:)) tämä kuitenkin oli hyvin kehittävä keskustelu alunpitäenkin, kun tällä on tullut esiin mm. uusia tapoja laittaa ruokaa, ja vielä ilman sähköä, selvää säästöä, ja aromipesä kulkee aina mukana, pidetään tämä keskustelu siis yhtä asiallisena kuin tähänkin asti, itse ainakin heitin aamusta kattilat ja paistinpannut mäelle, koska niitä ei enää tässä taloudessa tarvita kun tämän ketjun läpi lukaisin, kiitos siis kaikille jotka ovat vieneet kehitystä eteenpäin:)
hmm...tuoksusta päätellen silakkapihvit alkaa olla valmiina( laitoin aamusta hautumaan tonne alakertaan) nyt heitän vaan ongen perässä ja perhe voi tulla syömään!
huomenna kaikki kynnelle kykenevät lähtevät kauppaan ja ostavat paketin wilhelmiä. sit kotiin ja alkaa hommailla makkarapaketin kaa. sillai et "vahingossa" yhdestä lerssistä katkeaa pala pimpsaan. ootellaan vuorokausi ja sit lääkäriin. sunnutaina ympäri suomea istuu naisia tk:n päivystyksessä makkaran pala siellä. eiköhän älä iltalehti kirjoittamaan, että mikä epidemia...
kauan siihen meni, ja paljon vaivaa nähtiin..pakko tulla kertomaan että ongelma on pois, koko päivä värkättiin värkkini kimpussa miehen kanssa, kunnes anoppi ehdotti kunnon sisäpesua kun tuli käymään, on kuulemma koiran tassunjäljet niin rumasti lattiassa..siitähän se lamppu syttyi, ja kerrottiin heti anopillekkin kuinka meille oli wilhelmin kanssa käynyt, kun honattiin että anopiltahan vois tulla joku hyvä idea, kun siisti ihminen on. vähän se katto monttu auki kun kerrottiin tää, mut ehdotti sit että meette suihkuun, ja ruuvaatte sen suihkuosan irti, letku sisään ja vettä paineella pesään, idea oli loistava, mentiinkin sit heti suihkuun ja mä siihen kontalleen lattialle, hetkeen ei saatu letkua sisään, kun tuntui niin saamarin hyvältä kun ukko sohi sillä vesisuihkulla klitorikseen, kauheet orkut tuli, ja sit saatiin ku saatiinki loppujen lopuks huuhdeltua koko pyttipannu pois pesästä, olihan se tosin vähän vetistä, eli ei saatu iltapalaa siitä enää..loppu hyvin, kaikki hyvin:)
t.ap
Laitoin kaikki padat ja pannut huutiksessa myyntiin. Odottelen innokkaasti tarjouksia. Nyt kuulkaas aletaan meilläkin tehdä ekomakkararuokia!
luulen ettet saa niistä huutoja, koska kuka enää tän päivän jälkeen niillä mitään tekee.?! tietty jos lapsille hiekkalaatikkoleluiks...hassua ajatella, ei mee kauaa, kun lapsetkaan ei enää tiedä mitä niillä kattiloilla ennen hiekkalaatikko aikaa tehtiin... yksinäisille miehille tarvis vielä kehittää joku uus luomu tyyli ruoan valmistukseen, koska ainakaan minä en jaksa kaikkien naapureiden nakkeja lämmittää...
Laitoin kaikki padat ja pannut huutiksessa myyntiin. Odottelen innokkaasti tarjouksia. Nyt kuulkaas aletaan meilläkin tehdä ekomakkararuokia!
aamulla vaan puuroainekset sisään ja iltapäivällä on perheelle haudutettu riisipuuro valmis kun tulee kotiin.
aamulla vaan puuroainekset sisään ja iltapäivällä on perheelle haudutettu riisipuuro valmis kun tulee kotiin.
jos haluaa ihan sopparuoan tehdä, niin kuukuppi vaan tulpaksi ettei valu liemet ja vaan sattumat jää:) sit vaan kun soppa on valmis niin kunnon kyykistys ja ponnistus jokaisen lautasen yllä;) bueno!!!
ihan koko yön, kun jäi se illalla vaivaamaan, ja tarviihan tytön apu siihen saada.
perus gelmahan on ilmeisesti se, että siellä sun pesässä on valtava imuvoima/veto. koita siis ensin sulkea suusi, että saadan ikäänkuin hormi vetämättömäksi.
jos sen jälkeen ei edellämainitut neuvot auta, eikä se pyttipannu ala omatoimisesti poistumaan painovoiman ansiosta, niin suosittelen imuria. ja tähän ongelmaan ei mikään rikka imuri enää auta, kun sitä rojua on ilmeisesti siellä jo jonkin verran. eli kunnollinen tehokas imuri käyttöön, ja joku tehdaskäyttöön tarkoitettu super hooverihan olis varmaan paras. muistat sitten vaan imuroimisen jälkeen tyhjätä sen pölypussin, ettei jää sinne haisemaan, ja jos haluaa vielä säästää, niinee mieli tyhjää suoraa sen mäyräkoiran kippoon, jos ei enää itse tunkea wilhelmiä mihinkään omaan läpeen.
kiitos kun sain olla avuksi:)