Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pätkä juusto wilhelmiä pimpassa, apua!

Vierailija
08.01.2009 |

ponnista ponnista!

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen ettet saa niistä huutoja, koska kuka enää tän päivän jälkeen niillä mitään tekee.?! tietty jos lapsille hiekkalaatikkoleluiks...hassua ajatella, ei mee kauaa, kun lapsetkaan ei enää tiedä mitä niillä kattiloilla ennen hiekkalaatikko aikaa tehtiin... yksinäisille miehille tarvis vielä kehittää joku uus luomu tyyli ruoan valmistukseen, koska ainakaan minä en jaksa kaikkien naapureiden nakkeja lämmittää...

Laitoin kaikki padat ja pannut huutiksessa myyntiin. Odottelen innokkaasti tarjouksia. Nyt kuulkaas aletaan meilläkin tehdä ekomakkararuokia!

Vierailija
62/71 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka meistä enää pystyy mennä markettiin ostamaan wilhelmiä naama peruslukemilla =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen ettet saa niistä huutoja, koska kuka enää tän päivän jälkeen niillä mitään tekee.?! tietty jos lapsille hiekkalaatikkoleluiks...hassua ajatella, ei mee kauaa, kun lapsetkaan ei enää tiedä mitä niillä kattiloilla ennen hiekkalaatikko aikaa tehtiin... yksinäisille miehille tarvis vielä kehittää joku uus luomu tyyli ruoan valmistukseen, koska ainakaan minä en jaksa kaikkien naapureiden nakkeja lämmittää...

Laitoin kaikki padat ja pannut huutiksessa myyntiin. Odottelen innokkaasti tarjouksia. Nyt kuulkaas aletaan meilläkin tehdä ekomakkararuokia!

mut itse ajattelisin että se ahteri on miehille vähän vaikee tohon hommaan, kun niillä niin kovasti on tarve piereskellä, tarvii sit niiden tehdä jotain pikaruokaa vaan, koska ei ne pysty montaa tuntia hauduttamaan mitään karjalanpaistiakaan siellä..värihän toki varmaan syventyis, mut itse epäilisin hajuhaittoja..

Vierailija
64/71 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ei tarvi enää kattiloita ja pannuja, ei tule tiskiäkään! Joten ei kulu vettä, ei kulu pesuaineita.

No tietty se pimpsan huoltaminen ruoanlaiton jälkeen sitten vähän maksaa (vedet jne.), mutta kyllähän se menee varmaan ihan normaalin alapesun tavoin? Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, tiskaus ja toosan pesu!

Vai oliko jollain jo tähän puhtaanapito puoleen jotain vinkkiä?

Vierailija
65/71 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö sinä?

Vierailija
66/71 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan sormilla voidellen, vähän kuin kakkuvuoan voitelis, tai sitten turaus sellaista vuokasprayta..ei sit pala rasva kiinni vaikka sapuska kävis kuinka kuumana, tippa fairyä käytön jälkee ja pulloharjalla nopee putsaus, mies voi sitten illalla vielä peiton alla vähän lipaista, ja jos vielä mureke maistuu pesässä, niin kunnon tuuletus yön yli:) helppoa ja edullista eikö totta![

i]Nyt kun ei tarvi enää kattiloita ja pannuja, ei tule tiskiäkään! Joten ei kulu vettä, ei kulu pesuaineita.

No tietty se pimpsan huoltaminen ruoanlaiton jälkeen sitten vähän maksaa (vedet jne.), mutta kyllähän se menee varmaan ihan normaalin alapesun tavoin? Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, tiskaus ja toosan pesu!

Vai oliko jollain jo tähän puhtaanapito puoleen jotain vinkkiä?

[/quote]

Vierailija
67/71 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kaasukeittimeen?

etkö sinä?

Vierailija
68/71 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taloudellinen haluaa olla, niin sitten on paneskeltava ennen tai jälkeen ruoanlaiton...joustavuutta vähän elämään, eihän se paneminen kai pakko saunareissulla oo..

Vierailija
69/71 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen siirtää välillä aromipesästä kaasukeittimeen, kaiken ruoan kanssa on oltava niin tarkka noista lämpötiloista ettei ala pilaantumaan.. ruokamyrkytyksen vaara on suuri jos lämpötilat ja bakteerikanta vaihtelee suuresti, ja koko suvulle jos tarjoilee, niin epidemia on taattu, olkaa varovaisia niiden pesien kanssa!

Vierailija
70/71 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnittelin laittavani heti aamusta hautumaan kunnon sisäfileet, ihan lauantain kunniaksi ..mutta perskele kun menkat alko yöllä. rakkaat ystävät siis, näettekö nyt muuta vaihtoehtoa, kuin syöttää perheelle verilettuja tai mustaa makkaraa seuraavat 5päivää? jauhot vaan pesään, ja tulppa eteen, jos olis edes yhtään kattilaa tai paistinpannua säästänyt..mutku..

Vierailija
71/71 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

chili con carnea

Uskaltaisko kokeilla? Vai pitäiskö kuitenkin mennä ravintolaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi