Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on vuoden 2008 Audi, ihan paska.

Vierailija
31.12.2009 |

Hyvä ajaa ja mukava istua. Mutta kokoajan jotain pikkuvikaa. Mä oon oikeesti ihan kypsä! ja ihan pettynyt tohon rotiskoon. Pistän vahingon kiertämään, VAROKAA!

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät ranskalaiset saa grilliltä...

Vierailija
22/74 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jopa pyyhkijät jumittui "ralliasentoon" nivelten rasvaamisesta huolimatta. Niveliä herkistellessä raidetanko katkesi juuri kun nivel alkoi herkistymään. "

Raidetanko katkesi :D :D Ei jumalau..!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

audi neljällä reiällä

Vierailija
24/74 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi, Itä-Saksalaisista epäluotettavin, jo -60-luvulta.

Vierailija
25/74 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

audi on paska auto täytyy myöntää,itellä A4 v.2011 39tk ajettu.moottorista vuotaa öljyä joka vittu paikasta taku loputtuaan ja kukaan ei osannut korjata tota paska...korjaamoon vietiin tyyli parin viikkon välein vaihdettiin osia,tiivisteitä eikä oire loppunut ja söi öljyä enemmän kuin pitää. Älkää ostaa saksalaisia paskoja rupesin jo vituttaa

Vierailija
26/74 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mitään vikaa, mutta vaihtaisin sen ehkä kuitenkin sun rotiskoon :)

Vierailija
27/74 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mitään vikaa, mutta vaihtaisin sen ehkä kuitenkin sun rotiskoon :)

auton, kunhan kulkee eteenpäin ja ei oo Audi :)

-ap

Vierailija
28/74 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikoja siinä on?

Vierailija
29/74 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikoja siinä on?

Eilen ei lähtenyt käyntiin, ei ollut edes pakkasta. Yön oli latingissa ja äsken menin koklaa joko sais virrat päälle. No, sain virrat päälle (hienoa) mutta samantien piippaa ja varottaa ajamasta. Merkkivalo oli tällä kertaa se jäähdytin valo. Ei siinä mitään, osaisin lisätä sitä lantrinkia jos mulla vain olisi sitä täällä himassa. Nyt toivon että se olis vaan siitä tosiaan kiinni, eikä olis mikään vesipumppu tai vastaava mennyt. Vittu että vituttaa näin suomeksi sanottuna!

Vierailija
30/74 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostipa minkä auton hyvänsä, voi saada maanantaikappaleen.

Jos olet menettänyt luottamuksesi Audiin, ota toinen merkki ensi kerralla. So simple.

Vierailija
31/74 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostipa minkä auton hyvänsä, voi saada maanantaikappaleen. Jos olet menettänyt luottamuksesi Audiin, ota toinen merkki ensi kerralla. So simple.

Ei vaan lohduta just tällä hetkellä.

Vierailija
32/74 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen tuliterä yliteknistetty Honda kaikilla mahdollisilla lisävarusteilla ja siinä oli myös jatkuvasti jotain paskana.Myytiin pois se, alihintaan tietty. Nyt on sitten ikivanha (13-v) subaru ja se lähti paukkupakkasillakin käyntiin kuin palmun alta. Taitaa joskus olla vanhassa vara parempi.

Vierailija
33/74 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jo aikaisemmin on ollut kaikenlaista pikkuvikaa.

ap

Vierailija
34/74 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäja on nainen ja kädetön tekniseltä ymmärtämykseltään: ei ihme ettei autot kestä tuolla käytöllä.

Vierailija
35/74 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole enää sitä Audia. Mulla on uus bemari ja toistaiseksi on pelittänyt ihan ilman mitään ongelmia!

T: ap

Vierailija
36/74 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vaan muistikuva enon oranssista kaameasta laatikko-Skodasta joskus muinoin :) Onko nykyään ihan ok auto?

Vierailija
37/74 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vaan muistikuva enon oranssista kaameasta laatikko-Skodasta joskus muinoin :) Onko nykyään ihan ok auto?

Muistikuvasi 30 vuoden takaa on täysin pätevä tänäänkin. Tsekkiläisessä autoteollisuudessa mikään ei ole muuttunut -lukeehan se selvästi autolehdissäkin.

Vierailija
38/74 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaksitahtimoottori, joka tupruttaa sinistä savua ja puputtaa kivasti :) osta sellanen

sitten siinä aukee konepelti sivusta, sööttiä.

Vierailija
39/74 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kokemuksia maanvaivasta. Ylihinnoiteltu automerkki! Ei kuulu laadultaa "luksusautoihin", mutta hinnaltaan kyllä.

Jatkuvasti jotain paskana. Milloin jakajapumppu, milloin jotain muuta isompaa.

Jopa pyyhkijät jumittui "ralliasentoon" nivelten rasvaamisesta huolimatta. Niveliä herkistellessä raidetanko katkesi juuri kun nivel alkoi herkistymään. Uuden hinta Audilla 160e.

Siis mitä??? En mä ole koskaan kuullut että jotkut pyyhkijät voi levitä noin! Ei noissa vanhemmissa kotteroissa moisia vikoja ole. Välillä jos sulat vaihdat niin hyvin menee.

Onneksi on ihmeaine nimeltä 5sateesta. Näimpä ajan sateellakin ilman pyyhkijöitä tuolla romullani. Perhanan rahareikä!!

Öljyjä varmaan koskaan noihin vanhoihin vaihdettu, sen kun lisätty vaan jos tarvis ja hyvin ne palvelee.

Näihin uusiin vaihdetaan öljyjä niin perkeleen usein. Eihän se toki iso homma ole, mutta aika pelleilyä ja hieromista verrattuna vanhoihin autoihin.

Audi oli iso virhe, enkä enää moiseen koske mikäli joskus tuosta paskasta eroon pääsen. Lähipiirissä myös audeista todella huonoja kokemuksia!!

Vierailija
40/74 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

xc 90 ja vikoja löytyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän